شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۲

ادامه فشارهای سیاسی برای لغو بازی دوستانه کانادا و ایران/ ترودو پای آژانس خدمات مرزی را وسط کشید!

چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 801163
فشارهای سیاسی برای لغو دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال کانادا و ایران در شهر ونکوور همچنان ادامه دارد.
ادامه فشارهای سیاسی برای لغو بازی کانادا و ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال کانادا و ایران در حالی قرار است در تاریخ ۱۶ خرداد در دیداری دوستانه در شهر ونکوور کانادا به مصاف هم بروند که همچنان برخی افراد و جریان‌های سیاسی در کانادا در تلاش برای لغو این بازی و دخالت دادن سیاست در ورزش هستند.

سایت شبکه تلویزیونی «سی‌بی‌سی نیوز» کانادا گزارش داد؛ به گفته حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال کانادا برای برگزاری این بازی دوستانه در ونکوور، 400 هزار دلار به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت خواهد کرد. استیلی گفته که برای اولین بار در 22 سال گذشته، فدراسیون فوتبال ایران از یک بازی دوستانه سود خواهد برد.

«سی‌بی‌سی نیوز» برای پیگیری این موضوع با فدراسیون فوتبال کانادا تماس گرفته که آیا این موضوع صحت دارد و اینکه این پول از کجا تأمین شده است اما فدراسیون فوتبال کانادا پاسخی به این پرسش نداد و چنین بیانیه‌ای را در اختیار این شبکه تلویزیونی قرار داده است؛ «همان‌طور که استاندارد در فوتبال بین‌المللی است، هزینه‌های حضور در مسابقات عموماً به تیم میهمان ارائه می‌شود تا هزینه‌هایی که ممکن است در قرارداد گنجانده نشده باشد، مانند سفرهای بین‌المللی و یا داخلی، هزینه‌های زمینی و بیمه را پوشش دهد».

استیلی به رسانه‌های ایرانی گفته که فدراسیون فوتبال ایران پس از پرداخت هزینه‌های تیم، می‌تواند 200 هزار دلار از مبلغ پرداختی را هم ذخیره کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ببین برای یه بازی دوستانه چطور مشکل ایجاد میکنند. اونوقت ما با بی توجهی، بهترین نخبه هامون رو صادر میکنیم اونجا.
فدایی عصر ظهور
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
من نمیدونم چه اصراری هست برای بازی با این دشمنان قسم خوردمون.
کاش همون موقع که نخست وزیر کانادا مخالفت میکرد ما عزتمندانه اونا را پس میزدیم.
مسلمان باید عزت داشته باشه