جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

کشف محموله سنگین مهمات جنگی در شادگان

سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۲۳
کد مطلب: 799590
فرمانده انتظامی استان از انهدام باند قاچاق مهمات و کشف بیش از 16 هزار عدد انواع فشنگ جنگی در شهرستان شادگان خبر داد.
کشف محموله سنگین مهمات جنگی در شادگان
به گزارش جهان نيوز، سردار سید محمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان و دارندگان سلاح غیرمجاز، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با تسلط اطلاعاتی در سطح استان، فعالیت یک باند قاچاق مهمات در شهرستان‌ شادگان را تحت رصد قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد مستمر اطلاعاتی، مقر قاچاقچیان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی مقتدرانه باند قاچاق مهمات را زیر ضربه برده و سرکرده آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در بازرسی از مقر قاچاقچیان 16 هزار و 733 فشنگ جنگی کلاشینکف و کلت کمری، یک قبضه کلت کمری و مقادیری مواد مخدر تریاک کشف شد.

صالحی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: امید است با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضائی شاهد امنیت پایدار در سطح این استان باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باید مشخص بشه چه دستهایی پشت این قاچاقها و تشویق به آشوب در اینترنت و شبکه های ماهواره ای وجود داره