کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گفت و شنود/ صداشو در نیار!

17 ارديبهشت 1401 ساعت 8:34

دولت قیمت آرد مصرفی برای تولید ماکارونی را افزایش داده تا از قاچاق آن جلوگیری کند و یارانه ملت به جیب قاچاقچیان و کشورهای خارجی نرود.


به گزارش جهان نیوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: از ماجرای ماکارونی چه خبر؟!

گفتم: دولت قیمت آرد مصرفی برای تولید ماکارونی را افزایش داده تا از قاچاق آن جلوگیری کند و یارانه ملت به جیب قاچاقچیان و کشورهای خارجی نرود.

گفت: مردم عادی حق دارند نگران باشند. کاش دولت درباره شرایط کنونی و مبالغ کلانی که از جیب همین مردم به کیسه قاچاقچیان و کشورهای خارجی سرازیر می‌شود، برای مردم توضیح بدهد و هزینه جایگزین تعیین کند.

گفتم: مردم عادی حق دارند ولی مدعیان اصلاحات و دولت تدبیر که با بی‌توجهی نسبت به خودکفایی گندم و برباد دادن ۳۰ میلیارد دلار ارز و ۶۰ تن طلا و گره زدن اقتصاد به برجام و ... عامل اصلی این نارسایی بوده‌اند نیز به‌جای پاسخگویی در مقابل بلایی که بر سر اقتصاد کشور آورده‌اند، حالا دارند برای مشکلی که خودشان باعث و بانی آن بوده‌اند، اشک تمساح می‌ریزند!

گفت: ولی تمامی اسناد موجود نشان می‌دهد که منتقدان سیاست‌های اقتصادی دولت قبل این شرایط را پیش‌بینی می‌کردند، ولی مدعیان اصلاحات برای همان سیاست‌های خفن کف و سوت می‌زدند و عین خیالشان نبود!

گفتم: دزدی در حال شکستن قفل یک مغازه بود، پرسیدند؛ چه می‌کنی؟ گفت؛ ساز می‌زنم! پرسیدند؛ پس صدایش کو؟ گفت؛ صدایش صبح در می‌آید!


کد مطلب: 799255

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/799255/گفت-شنود-صداشو-نیار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com