سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱

لپ‌ تاپ Aspire Vero Green برنده جایزه Red Dot شد

پنجشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 799140
لپ‌ تاپ Aspire Vero Green برنده جایزه Red Dot شد
ایسر بار دیگر موفق شده است که جایزه Red Dot را برای تعدادی از دستگاه‌های خود به دست آورد و لپ تاپ Aspire Vero یکی از همین موارد بوده است که در کنار Predator Orion 7000 موفق به کسب جایزه می‌شود. تعداد از نمایشگرهای بازی و مانیتور خمیده این کمپانی هم از جمله مواردی بودند که ایسر در آن‌ها موفق به کسب جایزه شد. لپ تاپ ConceptD 7 SpatialLapbs Edition که برنده جایزه شده است، قابلیت ارائه تصویر سه بعدی استریوسکوپی را دارد که طراحان و توسعه دهندگان بدون عینک می‌توانند از ان استفاده کنند. لپ تاپ acer Aspire Vero اولین محصولی است که در این رویداد مورد توجه قرار گرفته و با رنگ کاملا سبز، نظر مثبت منتقدین را کسب می‌کند.

این محصول از ایده‌ای پایدار استفاده کرده و موفق به ارائه چنین طراحی موفقی شده است. بدنه آن از ۳۰ درصد پلاستیک PCR تشکیل یافته است و موفق می‌شود که در بین محصولاتی که قابل بازیافت هستند، چنین جایزه‌ای را کسب کند. نرم‌افزار VeroSense هم به کاربران امکان کنترل مصرف انرژی را می‌دهد و کاربران حق انتخاب خواهند داشت. حالت‌های استفاده این لپ تاپ شامل انرژی و باتری است و بهینه‌سازی لازم هم در این زمینه صورت گرفته است. علاوه بر این، تعمیر و ارتقا لپ تاپ هم ساده‌تر از همیشه در اختیار شما خواهد بود. هیئت داوران Red Dot که متشکل از ۵۰ کارشناس بین‌المللی از ۲۳ کشور هستند، از حوزه‌های تخصصی مختلف وارد عمل شده و کار می‌کنند. هر محصول به‌صورت جداگانه برای طراحی و آزمایش بررسی شده و نتایج اعلام می‌شود.

بخش جوایز Red Dot
معیارهایی که در این جوایز اهمیت ویژه‌ای داشته است، شامل سطح نوآوری، عملکرد و طول عمر بوده است. لپ تاپ Aspire Vero با ایجاد تعادل بین زبان طراحی هم که جذاب و هم پایدار بوده است، ظاهر نمادین خود را حفظ کرده است و تضادی از رنگ خاکستری طبیعی بدنه و نقاط رنگدانه زرد را نیز داشته‌ایم. یک سطح بافتی هم سبب می‌شود که این لپ تاپ سبز رنگ برای به دست گرفتن آسان‌تر از موارد دیگر باشد. یک روکش حکاکی شده با لیزر واضح و ممتاز هم داریم که جایگزینی برای اکثر طرح‌هایی خواهد بود که لپ تاپ acer تا پیش از این داشته است.

لپ تاپ‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی Acer Swift X دارای کارایی، قدرت و ظرافت در یک بدنه نازک، سبک و بادوام هستند و صفحه نمایش ۱۶:۱۰ هم همراه با نرخ روشنایی ۴۰۰ نیت ترکیب شده است. این لپ تاپ از پردازنده نسل دوازدهم Intel Core با حداکثر ۱۲ هسته و گرافیک مجزا استفاده می‌کند. یک فن هم در لپ تاپ به کار رفته است و صفحه کلید و ورودی هوا را همراه با دو لوله حرارتی در آن می‌بینیم که گرمای موجود میان سخت‌افزارهای این لپ تاپ acer را از بین می‌برد. حداکثر عملکرد مورد انتظار توسط خلاقانی که در صنعت طراحی چند رسانه‌ای مطالعه یا کار می‌کنند، حفظ شده است.
 

لپ تاپ Predator Orion 7000 همه امکانات لازم را برای بازی‌های جدید و نسل بعدی صنعت بازی ویدیویی در اختیار شما می‌گذارد و برای خرید لپ تاپ می‌توانید از آن استفاده کنید. بدنه خیره کننده‌‌ای را هم در این لپ تاپ می‌بینیم که مطابق با فناوری EMI طراحی شده است و پنل‌های جانبی شیشه‌ای شفاق در آن قرار گرفته است.

شما می‌توانید از مجموعه خیره کننده‌ای از رنگ‌های ARGB استفاده کنید. این لپ تاپ قابل ارتقا بوده و در صورت علاقه می‌توانید از جدیدترین پردازنده‌های اورکلاک پذیر نسل دوادهم هم در آن استفاده کنید.

حداکثر پردازنده گرافیکی RTX 3090 را هم داریم که در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه رم ارائه شده است. لپ تاپ acer از همان ابتدا سعی داشته است که در هر دو زمینه بسته‌بندی و بدنه، پایداری و آگاهی زیست محیطی را بیش از هر زمان دیگری در دنیای فناوری برجسته کند. به‌همین دلیل است که رنگ سبز کامل برای آن انتخاب شده است. پلاستیک‌های اقیانوسی، جعبه‌های قابل بازیافت، فلزات زنگ زده و موارد مشابه دیگر، تمام قطعاتی هستند که در ساخت این لپ تاپ‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.

ایسر شرکتی است که طراحی سازگار با محیط زیست را در لپ تاپ‌های Aspire Vero خود شروع کرده است و آن را با قیمت ۷۰۰ دلار روانه بازار می‌کند.

صفحه نمایش
ما یک صفحه نمایش ۱۵ اینچی می‌بینیم که بخشی از آن از مواد بازیافتی پس از مصرف تشکیل یافته است. نتیجه  هم رسیدن به عملکرد خوب، اجزای قابل ارتقا و امکان نصب ویندوز ۱۱ روی آن است. طراحی این لپ تاپ هم بسیار زیبا است و ایراد چندانی در آن وجود ندارد. شما می‌توانید به این لپ تاپ اعتماد کرده و مطمئن باشید که برای چندین سال بدون مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید.
 

لپ تاپ سبز رنگ Aspire Vero
نکته مهمی که لپ تاپ Aspire Vero را از سایر لپ تاپ‌های ۱۵ اینچی متمایز می‌کند، پوشش سازگار با محیط زیست آن است. بدنه این لپ تاپ از ۳۰ درصد مواد PCR تشکیل شده است و دکمه‌هایی را می‌بینیم که ۵۰ درصد آن‌ها از مواد بازیافتی است.

بقیه قسمت‌های این لپ تاپ هم مربوط به خاکستری‌های آتش فشانی است که یک طرح رنگی کاملا جذاب برای دوست داران فناوری را فراهم می‌کند. این بدنه کاملا بدون رنگ است و یکی دیگر از اقداماتی که این محصول برای سازگاری با محیط زیست انجام داده است، کاهش میزان ترکیبات آلی فرار و بالقوه مضر VOCs بوده است که در هوا منتشر می‌شود. در مجموع، لپ تاپ Aspire Vero زیبا به نظر می‌رسد و از نظر محیطی هم سازگاری بسیار خوبی دارد. این محصول در لمس هم حس خوشایند، زیبا و محکمی به‌همراه دارد.

رویکرد سازگار با محیط زیست ایسر، حتی به بسته بندی هم سرایت کرده است و ۸۵ درصد از آن از کاغذ بازیافتی تشکیل یافته است. کیف لپ تاپ و ورق محافظ کیبورد هم از ۱۰۰ درصد پلاستیک بازیافتی تشکیل یافته است. همه این موارد در اهداف زیست محیطی شرکت برای سال ۲۰۲۱ بوده است و برای محصولات بعد از آن هم نقش خود را ایفا خواهد کرد. جدای از ظاهر بیرونی، مدل Aspire Vero با اجزای مناسبی برای قیمتش ارائه شده است. اگر قصد خرید لپ تاپ با ارزشی را دارد که نسبت به قیمتش، امکانات خوبی هم داشته باشد، این لپ تاپ با پردازنده Core i7 اینتل و گرافیک Iris Xe محصولی شگفت و جذاب است.

۱۶ گیگابایت حافظه رم هم داریم که در کنار ۵۱۲ گیگابایت SSD در اختیار شما خواهد بود. فضای ذخیره‌سازی این لپ تاپ کمی پایین است، اما پردازنده و رم زیاد آن را جبران می‌کند. شما به ندرت می‌توانید چنین ترکیب خوبی را در یک لپ تاپ زیر ۱۰۰۰ دلار کسب کنید. پیکربندی پایه این لپ تاپ هم نکته چندان خاصی ندارد و تنها از پردازنده Core i5 در ترکیب خود استفاده کرده است. با تمام پیکربندی‌های لپ تاپ acer می‌توانید ویندوز ۱۱ را روی آن نصب کنید.

خرید لپ تاپ از مقداد آی تی
شما می‌توانید برای خرید لپ تاپ به مقداد آی تی مراجعه کرده و حجم بالایی از تنوع را در آن تماشا کنید. لپ تاپ دل در کنار گزینه‌های متعدد لپ تاپ ایسوس و اپل را خواهیم داشت که هر کدام در بازه قیمتی متنوعی ارائه شده است.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *