جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۴

قیمت‌های عجیب گربه معمولی و نژاددار

پنجشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 797935
بالاترین قیمت‌ها مربوط به گربه‌های نژاد اسکاتیش، اسفینکس و بریتیش است. در این زمینه آگهی دهندگان از پنج میلیون تا ۶۰ میلیون تومان قیمت می‌دهند.
قیمت‌های عجیب گربه معمولی و نژاددار
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، گزارشی از قیمت گربه‌ها در سایت‌های فروش آنلاین منتشر شد که خبر از قیمت‌های چند ده میلیونی گربه‌ها می‌داد. فرارو در این گزارش آورده است که بیشتر این گربه‌ها از نژاد اسکاتیش فولد، پرشین، اسفینکس، هیمالین، چینچیلا، بریتیش و بریتیش مو کوتاه، آمریکایی مو کوتاه، رگدال، سیامی، بنگال و بیرمن هستند و بالاترین قیمت‌ها مربوط به گربه‌های نژاد اسکاتیش، اسفینکس و بریتیش است.

در این زمینه آگهی دهندگان از پنج میلیون تا ۶۰ میلیون تومان قیمت می‌دهند، اما متوسط قیمت اسکاتیش و بریتیش به یکدیگر نزدیک است و به ۶ تا ۱۸ میلیون تومان می‌رسد.

کاربری نوشت: «یعنی گربه‌ها این همه می‌ارزن و خبر نداریم؟» کاربر دیگری نوشت: «باور کن اینا همین گربه‌های توی خیابونن فقط اینا می‌شورنشون و با این قیمت‌ها می‌فروشن!»

* بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
امان از دست جاهلین متمدن نما
عبدالله مومن
Iran, Islamic Republic of
.....
United States
میگم چرا یک مدتیه که گربه های تهران یهویی ناپدید میشن؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
کاری بسیار زشت، با حیوونای بیچاره تجارت نکنید