چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
در شهر «ریاض» انجام شد؛

دیدار فرماندهان نظامی آمریکا و عربستان

چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 797133
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عربستان و فرمانده ناوگان مرکزی نیروهای دریایی آمریکا درباره همکاری‌های نظامی میان دو طرف رایزنی کردند.
دیدار فرماندهان نظامی آمریکا و عربستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه النشره، «چارلز کوپر» فرمانده ناوگان مرکزی نیروهای دریایی آمریکا با «فیاض بن حامد الرویلی» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عربستان دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، دیدار میان فرماندهان نظامی ایالات متحده آمریکا و عربستان سعودی در شهر «ریاض» انجام شد. دو طرف در جریان دیدار مذکور در خصوص راهکارهای تقویت همکاری‌های نظامی بحث و تبادل نظر کردند.

در همین ارتباط، وزارت دفاع عربستان سعودی اعلام کرد: این دیدار در مقر ریاست ستاد کل نیروهای مسلح عربستان سعودی در ریاض برگزار شد و دو طرف در این دیدار درباره همکاری بین نیروهای دریایی عربستان و آمریکا رایزنی کردند.

گفتنی است، اخیراً نشست‌های زیادی میان مسئولان آمریکایی با مقامات سعودی و دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در سطوح سیاسی و نظامی برگزار شده است.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *