سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

معرفی کاریابی مجازی ایران استخدام

دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 796870
وب‌سایت ایران استخدام در سال 1391 تأسیس شده و یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های نشر آگهی استخدام و اطلاع‌رسانی در این حوزه است.
معرفی کاریابی مجازی ایران استخدام
وب‌سایت ایران استخدام در سال 1391 تأسیس شده و یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های نشر آگهی استخدام و اطلاع‌رسانی در این حوزه است. این وب‌سایت سعی در آگاهی‌رسانی سریع و همه‌جانبه اطلاعیه‌های استخدامی  به کارجویان دارد. اطلاعیه‌های استخدام رسمی دولتی و خصوصی مختلف و مهم ترین استخدامی های کشور که از سراسر ایران، متقاضی دارند نیز در وب‌سایت درج می‌شوند و به‌راحتی قابل‌دسترسی هستند. به دلیل آنلاین بودن همه فرآیندها، آگهی‌ها و درخواست‌های شغلی در کمترین زمان ممکن از طریق کانال‌های مختلف اطلاع‌رسانی نظیر شبکه‌های اجتماعی، پیامک، ایمیل و اپلیکیشن به اطلاع مخاطبان می‌رسد.

کارفرمایان بی‌شماری از سراسر کشور، آگهی‌های خود را در این وب‌سایت منتشر می‌کنند تا از طریق اطلاع‌رسانی وسیع برای اقشار مختلف جامعه بتوانند بهترین نیروی کار را جذب کنند. ازجمله معروف‌ترین کارفرمایانی که با ایران استخدام کار می‌کنند می‌توانیم به برندهای مزمز، ایرانسل، ایستک، دبش، تخفیفان، کارگزاری مفید، دیجی کالا و .... اشاره کرد.


امکانات کارجویان در وب‌سایت ایران استخدام
کارجویان پس از ورود به سایت می‌توانند در صفحه اول سایت نسبت به جستجوی مورد شغلی موردنظر خود بر اساس موقعیت جغرافیایی، شغل موردنظر و رشته تحصیلی اقدام کنند. با قرار دادن هرکدام از این فیلترها، فرصت‌های شغلی مرتبط به آن‌ها نمایش داده می‌شود. مثلاً اگر بخواهید تنها آگهی های استخدام تهران و سایر استانها را ببینید این امکان به‌سادگی فراهم است.

کارجویان برای دریافت آگهی‌های استخدامی به‌صورت لحظه‌ای و از طریق ایمیل یا پیامک می‌توانند در این سایت عضو شوند و با پرداخت مبلغ کمی، همه آگهی‌های استخدام مورد نظر خود را به‌محض انتشار دریافت کنند. تنظیمات مختلفی برای دریافت آگهی‌ها وجود دارد. مثلاً کارجویان می‌توانند فقط آگهی‌های شهر خاصی یا رشته خاصی را دریافت نمایند. همچنین امکان دریافت آگهی‌های استخدام سراسری و دولتی و عدم دریافت آگهی‌های بخش خصوصی و برعکس، وجود دارد. کارجویان می‌توانند این بخش را بر اساس تمایلات خود تنظیم کنند.

یکی از قابلیت‌های جدید و رایگان وب‌سایت ایران استخدام کاریابی مجازی آن است. این کاریابی به‌تازگی و با کسب مجوز رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شروع به کارکرده است. کارجویان محترم با ثبت‌نام در کاریابی مجازی ایران استخدام می‌توانند رزومه خود را به‌صورت آنلاین و آفلاین در اختیار داشته باشند. چندین قالب متنوع  برای ساخت رزومه در این سایت وجود دارد. تنها کاری که کارجو باید انجام دهد این است که در هر گام اطلاعات خود نظیر اطلاعات شخصی، تحصیلات، مهارت‌ها، سوابق کاری و سایر اطلاعات را وارد کند. در انتها می‌تواند یک رزومه آنلاین داشته باشد که هر زمان بخواهد قابل ویرایش است. البته امکان دانلود این رزومه در قالب فایل پی‌دی‌اف نیز وجود دارد. کارجویان می‌توانند رزومه‌های خود را از این طریق با کارفرمایان به اشتراک بگذارند.

این قابلیت در اطلاع‌رسانی بهتر توانایی‌ها و دانش افراد کارجو به کارفرما کمک کرده و آنها می‌توانند فرصت شغلی موردنظر خود را با احتمال بیشتری به دست آورند. درعین‌حال، کارفرمایان نیز می‌توانند کسی که برای موقعیت شغلی مدنظر آن‌ها مناسب‌ترین فرد است را انتخاب کنند. به‌این‌ترتیب استفاده از سیستم کاریابی آنلاین ایران استخدام یک بازی دوسر برد محسوب می‌شود.

البته قابل ذکر است که وب‌سایت ایران استخدام مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات درج شده در رزومه یا صحت مطالبی که در آگهی‌های استخدامی درج می‌شود ندارد.
 

نحوه  استفاده از سیستم رزومه ساز ایران استخدام

قبل از اینکه درباره نحوه استفاده از سیستم ساخت رزومه آنلاین ایران استخدام بگوییم کمی درباره رزومه توضیح می‌دهیم. رزومه یا cv اطلاعاتی است که شما درباره خودتان، تحصیلات، توانایی‌ها و مهارت‌هایتان در اختیار کارفرما قرار می‌دهید. رزومه حرفه‌ای چند بخش اصلی دارد که شامل اطلاعات شخصی، اطلاعات تحصیلی، سوابق کاری، مدارک آموزشی و مهارت‌ها، معرف و در آخر ذکر علایق یا توضیحاتی درباره خود کارجوست. هر شخصی می‌تواند با توجه به شغلی که درصدد یافتن آن است و با توجه به شرایط آن شغل این بخش‌ها را برای رزومه خود در نظر بگیرد. در بخش اطلاعات شخصی، افراد نام و نام خانوادگی، محل اقامت، سن، وضعیت تأهل، راه‌های ارتباطی و موارد مشابه را درج می‌کنند. در بخش تحصیلات درباره مدارک تحصیلی خود، مقطع، رشته، نام دانشگاه و معدل صحبت می‌کنند. بخش مهارت‌ها و مدارک آموزشی به گزارش توانمندی‌های کارجو و کارهایی که می‌تواند انجام دهد و نیز، دوره‌های آموزشی که قبلاً شرکت کرده است تعلق دارد. بخش ذکر علایق، معرف‌ها و توضیحات، بخش‌های نسبتاً اختیاری رزومه هستند که برای آشنایی بیشتر با کارجو وجود دارند.

چنین امکاناتی در سیستم رزومه ساز ایران استخدام فراهم است. شما با ورود به این سیستم در گام اول اطلاعات شخصی خود نظیر نام، نام خانوادگی، جنسیت، تاریخ تولد، محل زندگی و راه‌های ارتباطی را مشخص کرده و در گام بعد سوابق تحصیلی شامل رشته دانشگاهی، مقطع تحصیلی و دانشگاه خود را درج می‌کنید. در بخش بعدی سمت‌های شغلی که قبلاً تجربه کرده‌اید، همراه با نام شرکت، مدت همکاری و زمان خاتمه همکاری را وارد کرده و در قسمت بعدی مهارت‌های زبان خارجی، نرم‌افزار و سایر مهارت‌های خود را بیان می‌کنید. درنهایت رزومه شما آماده است. می‌توانید آن را دانلود کنید یا به‌صورت آنلاین برای کارفرمایان بفرستید. هر زمان که نیاز به ویرایش اطلاعات بود می‌توانید دوباره از طریق وب‌سایت ایران استخدام آن را تغییر داده و ویرایش کنید.

امکانات کارفرمایان در وب‌سایت ایران استخدام

وب‌سایت ایران استخدام، در طی سالهای کاری خود با کارفرمایان بسیار زیاد و برندهای بسیار معتبر کشور همکاری داشته است. کارفرمایان می‌توانند از قسمت «درج آگهی استخدام» نسبت به ثبت آگهی خود در این وب‌سایت اقدام کنند. برای درج یک آگهی استخدامی، درحال‌حاضر چهار پلن مختلف وجود دارد که بر اساس نحوه نمایش و انتشار آگهی در سایت و سایر رسانه‌ها تقسیم‌بندی شده است. کارفرمایان می‌توانند با توجه به فاکتورهای مدنظر خود در جذب نیروی کار، پلن موردنظر را با مبلغ کمی خریداری کنند. در گام بعدی امکان ثبت آگهی وجود دارد که پس از عضویت و درج راه‌های ارتباطی کارجو با آن‌ها، می‌توانند شرایط کار را در قالب یک آگهی استخدامی جدید منتشر نمایند.

جمع بندی

هر روزه تعداد زیادی آگهی استخدام در بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی در وب‌سایت ایران استخدام منتشر می‌شود. این آگهی‌ها طیفی از آگهی‌های استخدام دستگاه های دولتی و شرکت های زیر مجموعه آن‌ها تا شرکت های خصوصی و برندهای بزرگ ایران نظیر میهن، زرماکارون، رونیکس، خیلی سبز، اسنپ، دلپذیر و بسیاری دیگر و نیز مجموعه های خصوصی بسیار کوچک در شهرستانهای مختلف را شامل می‌شود. به‌این‌ترتیب کارجویان و کارفرمایان از سراسر ایران می‌توانند به هم مرتبط شده و به هدف خود در جذب نیروی کار یا پیدا کردن شغل موردنظر نزدیکتر شوند. استفاده از سیستم رزومه ساز آنلاین و رایگان ایران استخدام بعنوان یکی از جدید ترین قابلیت‌های این سایت می‌تواند به کارجویان در معرفی بهتر خود به کارفرما و به دست آوردن فرصت‌های شغلی مناسب‌تر کمک کند.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *