پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۱

۵ کشته در تیراندازی‌های همزمان نزدیک تل‌آویو +فیلم و جزییات

چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 795841
عملیات مقاومتی تیراندازی در منطقه بنی براک در شرق تل‌آویو به کشته شدن پنج صهیونیست منجر شد.
۵ کشته در تیراندازی‌های همزمان نزدیک تل‌آویو +فیلم و جزییات
به گزارش جهان نيوز، تیراندازی یک فرد موتور سوار به سمت شهرک‌نشینان صهیونیست‌ در منطقه بنی براک تل‌‌آویو چند کشته و زخمی برجای گذاشت.

منابع صهیونیستی گزارش دادند، در این حادثه راکب موتور سیکلت با سلاح کلاشینکوف به سمت شهرک‌نشینان صهیونیست شلیک کرد که بر اثر آن دستکم پنج شهرک‌نشین زخمی شدند که هر پنج نفر آنها بر اثر شدت جراحات کشته شدند.

به گزارش رسانه‌های صهیونیست، عامل این تیراندازی که یک عملیات مقاومتی بوده ضیاء حمارشه، یک آزاده فلسطینی است که ۲۶ سال سن دارد و به دلیل عضویت در جنبش فتح مدتی در اسارت بود.

همزمان رسانه‌های صهیونیست از یک حادثه تیراندازی دیگر در منطقه رمات جان خبر می‌دهند.

مسئولین رژیم اشغالگر از ساکنان بنی براک و رمات جان خواسته‌اند از خانه‌های خود خارج نشوند.

به گزارش رسانه‌های صهیونیست این یک حقیقت دشوار است که خیابان‌ها طی یک هفته اخیر شاهد ناامنی‌هایی است که طی سال‌های طولانی اخیر بی سابقه بوده است.

در عملیات ضد صهیونیستی دو شب پیش در شهر الخضیره در جنوب استان حیفا در شمال سرزمین‌های اشغالی هم دو نظامی صهیونیست کشته و 12 نفر دیگر زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی این عملیات‌های مقاومتی را پاسخی به خیانت رژیم‌های سازشگر عربی در برگزاری نشست روز دوشنبه با رژیم صهیونیستی در النقب عنوان کردند.
برچسب ها: تل‌آویو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اون که میگه داعش مسئولیت بعهده گرفته