جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

دردسر کرونا برای تیم ملی ایران

دوشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۱
کد مطلب: 795404
هافبک تیم ملی فوتبال ایران به دلیل ابتلا به کرونا از حضور در اردو محروم شد.
دردسر کرونا برای تیم ملی ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با کره جنوبی و لبنان در حالی آغاز شد که برگزاری این بازی‌ها همچنان تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است.

لژیونرهای ملی‌پوشان ایران که رفته رفته به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ اضافه می‌شوند پس از حضور در فرودگاه اینچئون مورد آزمایش PCR قرار می‌گیرند تا تست کرونا شوند.

در این بین باشگاه برنتفورد انگلیس در نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد سامان قدوس به دلیل ابتلاء به کرونا نمی‌تواند به کره جنوبی سفر کند.

حمید استیلی که به تازگی به عنوان مدیر جدید تیم ملی ایران منصوب شده است با تأیید این خبر گفت: متأسفانه قدوس را در این دو دیدار در اختیار نخواهیم داشت ولی امیدواریم سایر لژیونرها با کوچک‌ترین مشکل بتوانند در اردو حاضر شده و برای تیم ملی بازی کنند.

سامان قدوس که در دو بازی قبلی تیم ملی ایران که با پیروزی یک بر صفر مقابل عراق و امارات همراه بود بازیکن اصلی بود تا حالا دراگان اسکوچیچ که نتیجه بازی با کره جنوبی برایش اهمیت زیادی دارد دچار دردسر در انتخاب جانشین برای او شود.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی چهارم فروردین ماه در حالی برگزار می‌شود که صعود دو تیم به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیش از این قطعی شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *