دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

هواپیماربای ۱۰ ساله!

سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 794963
این هواپیما از شهر سیاتل آمریکا به مقصد اورلاندو پرواز می‌کرد. وقتی خلبان به تماس‌های فرودگاه پاسخ نداد، شک مسئولان فرودگاه به احتمال ربوده شدن هواپیما بیشتر می‌شود.
هواپیماربای ۱۰ ساله!
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان نوشت: کودکی که وانمود به ربودن هواپیما کرده بود موجب وحشت مسافران شد. این کودک ۱۰ ساله با ارسال پیامک به یک مسافر دیگر که در هواپیما حضور داشت موجب این اتفاق شد.

بنا به گزارش WFTV، این اتفاق روز یکشنبه رخ داد. این هواپیما از شهر سیاتل آمریکا به مقصد اورلاندو پرواز می‌کرد. بنا بر این گزارش وقتی خلبان به تماس‌های فرودگاه پاسخ نداد، شک مسئولان فرودگاه به احتمال ربوده شدن هواپیما بیشتر می‌شود.

در طول پرواز مسافران وضعیت غیرعادی و مشکوکی در هواپیما مشاهده نکرده بودند. پس از یک ساعت توقف در قسمتی از باند فرودگاه، این پسر به همراه مادرش با اسکورت پلیس از هواپیما پیاده شدند. گفتنی است؛ وانمود کردن به هواپیماربایی در آمریکا یک جرم تلقی می شود و فرد تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *