يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

پروازهای مسافری بین ایران و روسیه برقرار است

جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 793013
معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی با بیان اینکه هفته‌ای دو پرواز مسافری به روسیه‌ داریم، گفت: پروازهای ما به مسکو برقرار است و متوقف نشده است.
پروازهای مسافری بین ایران و روسیه برقرار است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، درباره انجام پروازها بین ایران به روسیه، اظهار داشت: پیش از این پروازی مسافری به روسیه داشتیم که به علت بسته بودن مسیر اوکراین، از مسیری دیگر اما با تأخیر انجام شد.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: ما هفته‌ای دو پرواز مسافری به روسیه توسط شرکت ماهان داریم که با توجه به تحولات و مناقشاتی که بین روسیه و اوکراین وجود داشت پرواز روز گذشته با کمی تأخیر انجام شد، اما‌ پروازهای ما به مسکو برقرار است و متوقف نشده است. 

* احتمال افزایش پروازهای عبوری از فضای کشور تا ساعات آینده
وی در پاسخ به این سؤال که آیا مناقشات اوکراین موجب افزایش پروازهای عبوری از فضای ایران شده است؟ گفت: پروازهای عبوری از کشور ما در دو کریدور شمال و جنوب است که قطعا این کریدور شمالِ ما، تأثیر می‌پذیرد به هر حال آسمان اوکراین کلییر شده است و انتظار داریم در 24 ساعت آینده برخی پروازهای عبوری به سمت فضای کشور ما شیفت کند.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: کریدور جنوب ما که قطر و امارات از آنجا پرواز می‌کنند از نظر ظرفیت فول است، اما پیش‌بینی ما این است که برخی پروازهای عبوری با مناقشات روسیه و اوکراین به سمت فضای کشور ایران متمایل شود.
مناقشات بین روسیه و اوکراین امروز جمعه به دومین روز خود رسیده است.
برچسب ها: پرواز ایران روسیه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *