شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

با سرعت بدون هیچ رژیم سختی لاغر شوید

شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 791657
همانگونه که همه‌ی ما می‌دانیم چاقی و اضافه وزن همیشه باعث بیماری‌های حاد بسیار زیادی خواهد شد. اما چرا بسیاری از افراد همچنان اضافه وزن دارند؟ اگر از این افراد درباره اضافه وزن‌شان سوال بپرسید، قطعاً بسیاری از آنها به شما می‌گویند: ما لاغر نمی‌شویم. شاید برای شما کمی عجیب باشد و پاسخ آنها را قبول نداشته باشید اما واقعیت این است که آن‌ها دقیقاً درست می‌گویند و با رژیم‌های سخت و ورزش‌های روزانه لاغر نخواهند شد. اما راهکار چیست؟ اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به راحتی لاغر نمی‌شوید با ما در این مقاله از دکتر عصاره همراه باشید.

 

روش‌های کاربردی که شما را به سرعت لاغر می‌کند

چاقی و اضافه وزن یکی از چالش‌هایی است که اکثر افراد در ایران و در تمام دنیا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اضافه وزن زیاد، خیلی از افراد را بیمار کرده و بسیاری دیگر را از کار کردن و فعالیت روزانه منع کرده است. افراد بسیار چاق به راحتی نمی‌توانند بخوابند، فعالیت کنند، نفس بکشند و.. . اما روش‌هایی که ما در ادامه بیان کردیم شما را از شر اضافه وزن و مشکلات بعد از آن نجات خواهد داد.

مشکلات و عوارض ناشی از چاقی

  • دیابت نوع دوم
    چربی خون
    تنگی نفس
    سکته قلبی

جراحی بای پس معده

جراحی بای پس معده یکی از رایج‌ترین جراحی‌هایی است که به کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام کمک بسیار زیادی می‌کند. در این عمل مصرف مواد مصرفی و همچنین میزان کالری قابل جذب در بدن فرد کنترل و محدود خواهد شد که همین امر موجب کاهش وزن بسیار زیاد می‌شود.
 

بای پس معده چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

شاید برای شما هم سوال اینجا باشد که آیا این جراحی برای همه‌ی افراد مناسب است؟ جراحی بای پس معده به این شکل انجام می‌شود که از معده یک کیسه کوچکی ساخته خواهد شد و آن را مستقیماً به روده کوچک متصل می‌کنند. در این شرایط غذا بدون گذر از معده و متر اول روده، مستقیم وارد متر دوم روده می‌شود و فرآیند دفع به سرعت انجام خواهد شد. در این روند فرآیند هضم و جذب در قسمت متر دوم روده صورت می‌گیرد. به همین دلیل این جراحی برای برخی افرادی که شرایط زیر را دارا هستند مناسب‌تر خواهد بود:
  • افرادی که دارای شاخص توده‌ی بدنی بین 35 تا 40 و یا بیشتر از 40 هستند.
    افرادی که به بیماری‌های خاصی مثل دیابت نوع دوم و فشار خون مبتلا هستند.
    کسانی که دچار عوارض جانبی چاقی مانند درد زانو، کمر و... هستند.
افرادی که قصد انجام جراحی بای پس معده را دارند بهتر است قبل از انجام آن به یک متخصص در این حوزه مراجعه و سپس اقدام به عمل کنند. دکتر عصاره می‌تواند به شما مشاوره تخصصی در این حوزه بدهد. شما می‌توانید در مورد انجام این جراحی و عوارض احتمالی پس از آن با دکتر صحبت کنید و پس از مشاوره‌ای همه جانبه برای این جراحی اقدام کنید. دکتر عصاره با 12 سال سابقه در زمینه این جراحی‌ها می‌تواند بهترین راهکار درمانی را ارائه دهد.

مزایای بای پس معده

جراحی بای پس معده جز یکی از رایج‌ترین جراحی‌های لاغری است که در دنیا و ایالات متحده بیشترین طرفدار را دارد. پزشکان و متخصصان بسیار زیادی در سرتاسر جهان این جراحی را تایید کرده‌اند و این روش به عنوان یکی از مهم‌ترین روش‌های درمان چاقی مرضی شناخته شده است. از این رو بای پس معده دارای مزایای بسیار زیادی است که عبارت است از:
  • کاهش وزن سریع و بهبود وضع سلامت جسمانی
    جلوگیری از اشتهای کاذب و کنترل هورمن اشتها
    درصد بازگشت کم
    بالا رفتن سطح سوخت و ساز بدن
    درمان دیابت نوع دو
    عملکرد بهتر

جراحی اسلیو معده

یکی دیگر از جراحی‌های لاغری که به کاهش وزن سریع کمک می‌کند، جراحی اسلیو معده است. در این نوع جراحی 60 تا 70 درصد از معده فرد برداشته می‌شود و به اصطلاح معده را موزی شکل می‌کنند. در نتیجه با کوچک‌تر شدن معده، فرد مقدار کمتری غذا مصرف خواهد کرد به همین دلیل پس جراحی اسلیو معده فرد به سرعت کاهش وزن را احساس می‌کند.

عمل جراحی اسلیو معده به طور کلی به دو هدف انجام می‌گیرد:
  1. کاهش حجم معده و غذای مصرفی
    کاهش جذب مواد غذایی با دور زدن دستگاه گوارشی
 

مزایای عمل جراحی اسلیو معده چیست؟

جراحی اسلیو معده همانند بای پس دارای مزیت‌هایی است که باعث شده تا در بین افراد بسیار زیادی محبوبیت داشته باشد. شاید در نگاه اول فکر کنید تنها مزیت جراحی اسلیو، کاهش وزن است اما کمی دقیق‌تر که آن را بررسی کنید متوجه خواهید شد که دارای مزایای زیر نیز است:
  • کاهش و کنترل اشتها و احساس گرسنگی با کاهش میزان ترشح هورمن گرلین
    اسیلو معده جز آن دسته از عمل‌هایی است که حداقل تهاجم و عوارض را داراست
    افراد را درگیر محدودیت‌های سفت و سخت نمی‌کند
    کمترین جای زخم را روی بدن فرد ایجاد می‌کند
    دوره نقاهت بسیار کوتاه
    همه‌ بیماری‌های مرتبط با چاقی را تقریباً درمان می‌کند

ارائه خدمات جراحی لاغری توسط دکتر عصاره

با توجه به توضیحات بالا اگر به دنبال یک اندام متناسب و یا جراحی دستگاه گوارش هستید و از چاقی مفرط خود و یا بیماری‌هایی نظیر شقاق و بواسیر رنج می‌برید و تا به امروز از ترس عوارض جانبی اقدام به جراحی نکرده‌اید می‌توانید برای مشاوره هر یک از درمان بیماری‌های ذکر شده به دکتر آرمان عصاره مراجعه کنید. کیلنیک دکتر عصاره با بیش از 12 سال سابقه در این مسیر شما را همراهی می‌کنند تا جراحی‌های زیبایی خود را بی‌هیچ دغدغه و عوارضی انجام دهید. شما با مراجعه به وبسایت دکتر عصاره به نشانیhttps://drasare.com می‌توانید اطلاعات بیشتری در خصوص هر یک از این عمل‌های زیبایی به دست بیاورید. دکتر عصاره با دستان معجزه‌گر به شما اعتماد به نفس و حال خوب هدیه خواهد داد.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *