پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱
اوجی خبر داد

فروش نفت نسبت به سال گذشته رشد چشم‌گیری داشته است

پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 783901
وزیر نفت ضمن ارزیابی مثبت خود از نشست مشترک مجلس و دولت، گفت: طبق آمار میزان فروش نفت نسبت به سال گذشته رشد بسیار چشم‌گیری داشته است.
رشد چشم‌گیر فروش نفت ایران
گروه اقتصادی جهان نيوز: جواد اوجی وزیر نفت با اشاره به نشست مشترک مجلس شورای اسلامی و دولت که به‌مناسبت روز مجلس در صحن مجلس برگزار شد، عنوان کرد: وزارت نفت گزارشی از فروش نفت و گاز صادراتی و محصولات پتروشیمی در صد روز اخیر داشته است، طبق آمار میزان فروش نفت نسبت به سال گذشته رشد بسیار چشم‌گیری داشته است و همچنین گزارشی در مورد تبصره 14؛ تأمین منابع مالی که در 8 ماه گذشته صد درصد تحقق داشته است به مجلس ارائه شد.

وی ادامه داد: در مورد تبصره 18 استفاده از توان شر‌کت‌های دانش‌بنیان در مناطق کم‌برخوردار؛ پروژه‌های خوبی را در این  مناطق در حوزه صنعت نفت تعریف کرده‌ایم، امیدوارم زمینه اشتغالزایی خوبی را ایجاد کند. اتفاقات خوبی در بخش سرمایه‌گذاری، فروش و اشتغالزایی در وزارت نفت رخ داده است که در نتیجه همکاری دولت و مجلس بوده است.

وزیر نفت در گفت‌وگو با خانه ملت خاطرنشان کرد: همکاری کمیسیون عمران و وزارت نفت منجر شد به اینکه موضوع قیر و آسفالت جاده‌ها با سرعت بیشتری به سرانجام برسد.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مطلع
Iran, Islamic Republic of
خوشبختانه تجارت خارجی کشور در 3 ماه گذشته 30 درصد رشد داشت رکورد صادرات در مهرماه شکسته شد.