جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱

گزینه‌های قضاوت در دربی مشخص شدند

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 783836
گزینه‌های قضاوت در دیدار هفته هشتم بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس مشخص شدند.
گزینه‌های قضاوت در دربی مشخص شدند
به گزارش جهان نيوز، رضا سخندان، سرپرست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چه کسی دربی هفته هشتم بین استقلال و پرسولیس را قضاوت خواهد کرد، اظهار داشت: هنوز در خصوص داور دربی به قطعیت نرسیده‌ایم؛ ۴ نفر از داوران ما که از ابتدای لیگ قضاوت‌های خوبی داشته‌اند گزینه قضوت در این دیدار هستن.

وی درباره نام این داوران ادامه داد: موعود بنیادی‌فر، بیژن حیدری، علی صفایی و حسن اکرمی گزینه‌های قضاوت در دربی هستند.

سرپرست دپارتمان داوری درخصوص احتمال قضاوت داور خارجی در دربی عنوان کرد: دیگر از داور خارجی برای دربی خبری نیست حتی اشتباهاتی که داوران خارجی در دربی‌های گذشته داشتند به مراتب بیشتر از داوران داخلی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جانباز
Iran, Islamic Republic of
خواهش می کنم صدای علاقه مندان به فوتبال را به گوش مسئولان برسونید
متاسفانه برنامه ریزان کار نابلد سازمان لیگ روزهای پنج شنبه و جمعه را که مردم دوس دارند کناره خانواده فوتبال ببیند را بطور کل حذف و روزهای غیر تعطیل هفته را انتخاب کردند و. در همه جای دنیا روزهای تعطیل مسابقات برگزار می شود اروپا شنبه یکشنبه و کشورهای عربی جمعه مگر موارد استثنائی . چرا کشور ما بر خلاف برنامه ریزی دنیا حرکت می کنند ؟؟ در همه چیز باید بر عکس عمل کنیم.