جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

شهادت مامور نیروی انتظامی در درگیری با اشرار

شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 782559
فرماندهی انتظامی خوزستان از شهادت مامور نیروی انتظامی در درگیری با سارقان و اشرار مسلح در شهرستان کارون خبر داد.
شهادت مامور نیروی انتظامی در درگیری با اشرار
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرماندهی انتظامی خوزستان اعلام کرد: "صبح روز جمعه (۲۸ آبان‌ماه) در پی درگیری مسلحانه ماموران پلیس با سارقان و اشرار مسلح در شهرستان کارون که منجر به هلاکت سه نفر از سارقان مسلح شد، مامور جان بر کف ناجا سرهنگ دوم "هادی کنعانی" جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان "کارون" بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ دوم "هادی کنعانی" علی‌رغم تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات وارده لحظاتی پیش (جمعه شب) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم فهیم و خانواده محترم وی، علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان این شهید عزیز را از درگاه خداوند منان خواستار است."
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متأسفانه هر از گاهی شاهد انتشار خبر شهادت تعدادی از مأمورین و مسئولین نیروی انتظامی در در گیری با اشرار و سارقان مسلح در گوشه گوشه کشور هستیم. دو سه روز قبل هم خبر شهادت دو افسر و یک سرباز در شهر بم منتشر شد .به نظر میاد دلیل اینهمه تلفات نیروی انتظامی ناشی از دو علت میباشد. یکی اینکه نیروهای انتظامی آنطور که باید و شاید آموزش لازم و کافی در امر مبارزه با اشرار و سارقان وکلا" مبارزه با تروریسم را نمی بینند. دیگر اینکه امکانات و ادوات لازم برای حفظ جان نیروها و برتری اونها در مواقع روبرو شدن با اشرار پست فطرت در اختیار نیرو قرار نمی گیرد..