جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

کمک به دولت از رسالت‌های سپاه است

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 782308
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همراهی و کمک کردن به دولت از جمله رسالت‌های سپاه است، گفت: باید امروز از الگو‌هایی که در طول ۴۳ سال انقلاب با آن‌ها موفق بودیم، پیروی کنیم.
کمک به دولت از رسالت‌های سپاه است
به گزارش جهان نيوز به نقل از سپاه نیوز، سردار دریادار «علی فدوی» در حاشیه سفر یک‌روزه به استان سمنان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همراهی کردن و کمک به دولت‌ها از جمله رسالت‌های سپاه و بسیج است، اظهار داشت: تجلی اقدامات بیکرانی در نظام اسلامی همراهی دستگاه‌های خدمت‌رسان و کمک به دولت‌هاست.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: باید تجلی این حمایت‌ها و خدمات بیشتر جلوه پیدا کند تا مردم در زندگی روزانه‌شان و بر سر سفره‌هایشان شاهد باشند که این نظام و دولت و همه ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد، مانند بسیج و سپاه پای کار آمده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز می‌بایست با همراهی دولت و مسئولان از الگو‌های موفقی که خودمان در طول ۴۳ سال انقلاب داشتیم، در اقتصاد نیز پیروی کنیم، گفت: این امر سبب می‌شود تا بتوانیم موفقیت‌های چشمگیری را در زیر سایه عنایت‌های الهی داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *