جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱

دختر شایسته هندوستانی، مرگش را پیش بینی کرد!

يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 781135
دختر شایسته هندوستان چند روز قبل از مرگش با انتشار یک پست این موضوع را پیش بینی کرده بود.
دختر شایسته هندوستانی، مرگش را پیش بینی کرد!
به گزارش جهان نيوز، دختر شایسته هندی که چهار روز قبل از تصادف مرگبارش، مرگش را با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش پیش بینی کرده بود، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. «انسی کبیر» دختر شایسته ایالت کرالا در سال ۲۰۱۹ و دختر شایسته جنوب هند در سال ۲۰۲۱ روز چهارشنبه در یک تصادف شدید جان خود را از دست داد. این در حالی بود که خانم کبیر چهار روز قبل از مرگش با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش نوشته بود: "وقت رفتن است."

بنا به گزارش رسانه‌های هند خانم کبیر در یکی از اتوبان‌های این کشور به همراه دکتر «آنجانا شاجان»، نفر اول مسابقه و دو نفر دیگر سوار بر خودرو بودند که دچار حادثه تصادف شدند. بنا به این گزارش در حالی که خانم کبیر قصد داشت از برخورد خودروی خود با یک موتورسیکلت جلوگیری کند، ماشین وی منحرف و با یک درخت برخورد کرد. هر دو چهره مشهور در این تصادف در دم جان باختند. مرگ هر دو در بیمارستان مورد تایید قرار گرفت. دو سرنشین دیگر خودرو که به شدت مجروح شدند؛ تحت مداوا قرار دارند.
 

مرجع : باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کشور هندوستان تجزیه و به هند و پاکستان و بنگلادش تقسیم شد. الان کشوری به نام هندوستان وجود ندارد