جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۱
پیشکسوت سرخپوشان:

پرسپولیس صلابت گذشته را ندارد

شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 781064
پیشکسوت تیم سال‌های دور سرخپوشان گفت: این پرسپولیس مشکل دارد و صلابت گذشته را ندارد؛ اما حل برخی مشکلات از دست کادر فنی خارج است و مدیریت باشگاه باید این مشکلات را حل کند.
پرسپولیس صلابت گذشته را ندارد
گروه ورزش جهان نيوز: «مرتضی کرمانی‌مقدم» پیشکسوت تیم سال‌های دور سرخپوشان در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به شکست یک بر صفر سرخپوشان برابر آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی چندان خوبی را شاهد نبودیم. این پرسپولیس از نظر روحی و روانی مشکل دارد. همین موضوع در عملکرد فنی آنها نیز تاثیر گذاشته و موجب شد تا ما مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ شکست بخوریم.

وی با اشاره به عملکرد فنی تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار افزود: با چنین سبک بازی‌های مشخص است که نمی‌توان پیروز شد. پرسپولیس نتوانست مقابل آلومینیوم چیزی برای عرضه داشته باشد و در نهایت هم بازی را واگذار کرد. عملکرد تیم در این دیدار جای دفاعی نداشت و بازی خوبی را شاهد نبودیم. تیم در خط دفاع خوب نبود. در خط میانی هم نه توپ‌رسانی به هافبک‌ها انجام شد و نه در دفاع شرکت کردند. مهاجمان هم که نتوانستند کاری از پیش ببرند و در نهایت این مسائل منجر به شکست پرسپولیس شد.

پیشکسوت سرخپوشان در خصوص دلایل افت پرسپولیس گفت: یکسری مسائل از دست کادر فنی خارج است. آنطور که مشخص است پرسپولیس مشکل روحی و روانی دارد. از صحبت‌های گل‌محمدی هم می‌شود فهمید که شرایط مالی چندان خوب نیست. واقعا کادر فنی به تنهایی نمی‌تواند کار را پیش ببرد و وظیفه مسولان باشگاه است تا هر چه زودتر اوضاع را بهبود ببخشند.

وی در مورد عملکرد پرسپولیس در ۲ دیدار ابتدایی لیگ برابر فولاد و نساجی هم گفت: مشخص است که پرسپولیس با صلابت بازی نمی‌کند. در ۲ دیدار نخست هم با وجود مشکلاتی که داشتیم اما خوب نبودیم. موقعیت‌های زیادی به حریفان می‌دادیم و نتوانستیم آن قدرت پرسپولیس را نشان دهیم. 


کرمانی‌مقدم در خصوص راه‌های برون رفت پرسپولیس از این شرایط، گفت: کادر فنی حیا می‌کند که چیزی نمی‌گوید. یحیی خودش یک پرسپولیسی اصیل است و دلش برای تیم می‌سوزد، اما مدیریت باید هر چه زودتر برای حل مشکلات اقدام کند. تنها با صحبت کردن که مشکلات حل نمی‌شود.

وی تاکید کرد: این پرسپولیس نیاز به بازی‌ساز و مهاجم دارد. چرا مسوولان برای باز کردن پنجره باشگاه اقدامی نکردند؟ الان کمبود بازیکن داریم و در این شرایط به طور قطع به مشکل بر خواهیم خورد.

پیشکسوت سرخپوشان در مورد دیدار امروز مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: نباید مقابل این حریفان امتیاز از دست دهیم. 
دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بله! دیگه از روحانی پرسپولیسی خبری نیست !!!!