شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

خرید جک پارکینگی با گارانتی و خدمات پس از فروش

پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 771928
جک پارکینگ به عنوان یک سیستم حفاظتی امن ، مناسب برای ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی می‌باشد . جک درب پارکینگ با توجه به جدیدترین تکنولوژی روز موجب باز و بسته شدن درب ورودی ساختمان به صورت اتوماتیک می‌شود. قیمت جک پارکینگی بسته به  نوع در مدل تک لنگه یا دو لنگه بودن، برند و متریالی که دارد ، کاملا متفاوت است . البته چند سرعته بودن جک پارکینگ ، نوع مدار فرمان ، موتور و عرض درب پارکینگ و ... تاثیر به سزایی در قیمت این سیستم حفاظتی دارد.


در این مقاله قصد داریم شما را با چندین مدل جک پارکینگی و قیمت و عملکرد آن آشنا کنیم ، با فروشگاه اینترنتی الکتروبرتر همراه باشید .

جک پارکینگ سیماران :
جک پارکینگ سیماران ، از خانواده جک پارکینگی ایرانی ، از خانواده جک پارکینگی ارزان قیمت ، به عنوان یکی از رقبای اصلی کمپانی‌هایی مانند جک پارکینگ یال و سایر کمپانی‌های خارجی مانند جک درب پارکینگ وی تو می‌باشد.

مزایای خرید جک پارکینگ سیماران Simaran:

.
جک الکترومکانیک
.
عدم نیاز به استفاده از قفل برقی
.
حداکثر عرض برای لنگه درب 4 متری
.
وزن هر لنگه درب 300 کیلوگرم است
.
امکان دو زمانه
.
امکان برقی اضطراری
.
طول عمر خوب و بادوام


خرید جک پارکینگ از الکتروبرتر:
فروشگاه اینترنتی الکتروبرتر ، با بیش از چنیدن سال سابقه درخشان فروش حضوری و اینترنتی تجهیزات امنیتی ساختمانی ، محصولات خود را از جمله ایفون تصویری، جک پارکینگی ، دوربین مداربسته ، راهبند و آرامبند و ... با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. جهت مشاوره و آگاهی از مشخصات قیمت و خرید انواع جک پارکینگی می توانید با همکاران ما در واحد فروش از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

02177212688
02177212689
09023009262
09106822080
 
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *