سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

برتری اروگوئه و صعود آرژانتین در شب رکوردشکنی مسی/ برزیل حریف شیلی شد

سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 768295
شاگردان اسکالونی با غلبه بر بولیوی، با صدرنشینی راهی یک‌چهارم نهایی شدند و در دور بعدی مسابقات به مصاف اکوادور خواهد رفت.
صعود آرژانتین در شب رکوردشکنی مسی
به گزارش جهان نيوز، تیم‌های ملی بولیوی و آرژانتین در هفته چهارم گروه A مسابقات فوتبال کوپا آمه‌ریکا، بامداد امروز (سه‌شنبه) به مصاف هم رفتند که آرژانتین با نتیجه 4 بر یک پیروز شد.

بر اساس گزارش تسنیم، آلخاندرو گومس در دقیقه 6، لیونل مسی در دقایق 33 (پنالتی) و 42 و لائوتارو مارتینس در دقیقه 65 برای آلبی‌سلسته گلزنی کردند و اروین ساودرا در دقیقه 60،‌ تنها گل بولیوی را به ثمر رساند.

لیونل مسی در این مسابقه برای صدوچهل‌هشتمین بار با پیراهن آرژانتین به میدان رفت تا رکورددار بازی در این تیم شود. این رکورد پیش از این در اختیار خاویر ماسکرانو بود که 147 بازی ملی در کارنامه داشت.

در دیگر دیدار امروز هم اروگوئه با نتیجه یک بر صفر از سد پاراگوئه گذشت. ادینسون کاوانی در دقیقه 21، تنها گل مسابقه را وارد دروازه شاگردان ادواردو بریسو کرد.

با این نتایج، آرژانتین با 10 امتیاز در صدر جدول گروه A قرار گرفت و تیم‌های اروگوئه، پاراگوئه و شیلی هم به همراه یاران مسی، راهی دور یک‌چهارم نهایی مسابقات شدند.

جدول گروه A در زیر آمده است:



برنامه دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا 2021 به شرح زیر است:

شنبه 12 تیر
پرو - پاراگوئه، ساعت 1:30
برزیل - شیلی، ساعت 4:30

یکشنبه 13 تیر
اروگوئه - کلمبیا، ساعت 2:30
آرژانتین - اکوادور، ساعت 5:30
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *