جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

زمان مناظره‌ها به پیشنهاد چه کسی تغییر پیدا کرد

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 765417
عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری درباره تغییر زمان مناظره‌های انتخاباتی، گفت: پیشنهاد وزیر کشور با موافقت اعضای کمیسیون مواجه شد و اکثریت آرا را کسب کرد.
زمان مناظره‌ها به پیشنهاد چه کسی تغییر پیدا کرد
به گزارش جهان نيوز، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، با اشاره به تغییر زمان مناظره‌های انتخاباتی، گفت: با این جابه جایی در زمان پخش مناظره‌ها، جدولی که از پیش به نامزدهای ریاست جمهوری اعلام کرده بودیم و براساس آن برنامه‌های دیگری پیش بینی شده بود طبعاً در جدول و زمان ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغات تلویزیونی نامزدها نیز جابه جایی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: استدلال ما برای برگزاری مناظره‌ها در زمان پیشین یعنی روزهای ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد یعنی روزهای برگزاری مسابقات مقدماتی فوتبال جام جهانی این بود که با توجه به شب‌هایی که مسابقات فوتبال پخش زنده می‌شد شور و نشاط عمومی میان جوانان و قشرهای مختلف مردم ایجاد می‌شد و آن شور ورزشی با شور سیاسی گره می‌خورد و به افزایش مشارکت در انتخابات کمک می‌کرد.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری تصریح کرد: اما استدلال از دیگر اعضای کمیسیون برای تغییر زمان برگزاری مناظره‌های تلویزیونی نامزدها این بود که این شور باید تفکیک شود و در روز دیگری صرفاً تمرکز همه مخاطبان روی مناظره نامزدهای ریاست جمهوری باشد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: در نهایت این پیشنهاد وزیر کشور با موافقت اعضای کمیسیون مواجه شد و اکثریت آرا را کسب کرد و این تغییر زمان پخش مناظره‌ها نیز به صدا و سیما ابلاغ شد.

وی گفت: درباره دیگر اجزای مربوط به مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری اعم از ساعات پخش آن، ساختار مناظره‌ها و مجری این برنامه‌ها تغییری ایجاد نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of

میتونستند بذارند 18-22-26