شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

چگونه بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنیم؟

يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 759770
چگونه بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنیم؟
ایجاد یک کمپین دیجیتال مارکتینگ خوب، حول یک محور میچرخد: شناخت مناسب مخاطبان هدف. انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ برای شرکت خود، نیازمند رعایت نکات و مواردی است که در ادامه این مقاله به آن میپردازیم. قبل از ایجاد دهکده جهانی و گسترش اینترنت، راه برای تبلیغا کاملا مشخص بود. توجه اکثر مخاطبان هدف، معطوف به رادیو، تلوزیون و سایر رسانه های آفلاین بود. اما در حال حاضر خدمات تبلیغات آنلاین به حدی پیچیده شده است که یک شرکت نیازمند استخدام آژانسی است که در این حوزه تخصص دارد.

برخی خدمات اصلی شرکت های دیجیتال مارکتینگ
آژانس های دیجیتال مارکتینگ معمولا خدمات گسترده ای برای جذب و تبدیل مخاطب به مشتری وفادار ارائه می دهند. این شرکت ها در ابتدا با تدوین استراتژی بازاریابی متناسب با بودجه و ساختار سازمانی شما، نقشه راه را نشان می دهند. این نقشه راه اغلب بر پایه خدمات زیر استوار است:
  • تبلیغات دیجیتال
تبلیغ در فضای آنلاین یکی از راهکار های جذب مخاطب هدف است. به عنوان مثال در اجرای یک کمپین Google Ads علاوه بر مهارت شرکت دیجیتال مارکتینگ در زمینه کپی رایتینگ و لندینگ مناسب برای ورود مخاطب به سایت شما، بهبود نرخ تبدیل مشتری نیز بسیار اهمیت دارد.
یکی دیگر از ابزار های تبلیغات برای شرکت ها، تبلیغات بنری و CPC است. طراحی پوستر به همراه متنی جذاب، شناسایی سایت هایی که مخاطب هدف شما در آن گشت و گذار دارد و تحلیل تبلیغات بنری جزئی از خدمات تبلیغات اینترنتی شرکت های دیجیتال مارکتینگ است.
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، ​​پینترست و ...  همه و همه فرصت های تبلیغاتی مطلوبی را در بستر خود ارائه می دهند که به شما امکان می دهد محصولات و خدمات خود را به مخاطب نهایی برسانید. فعالیت مستمر و تبلیغات در شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام، نقش مهمی در برندسازی و افزایش فروش شما دارد. شرکت های دیجیتال مارکتینگ بستر مناسبی برای فعالیت شما در فضای آنلاین ایجاد می کنند.
  • سئو (بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو)
موتور جستجوگر گوگل روزانه بیش از 3.5 میلیارد پرسشگر را به پاسخ و مشتری را به محصول یا خدمت مورد نظر خود می رساند. داشتن رتبه های بالا در صفحه اول گوگل بصورت مستقیم به رشد کسب و کار شما کمک شایانی می کند. رتبه های برتر در کلمات کلیدی مربوط به حوزه خود، علاوه بر برند سازی و ورود مخاطب به سایت شما، باعث افزایش فروش شرکت نیز می شود. افراد مختلف هنگامی که  نیاز به خرید محصول یا خدمت دارند، بجای کلیک کردن روی تبلیغات، خود دست به کار شده و در گوگل جستجو می کنند. هنگامی که سایت شما در رتبه های برتر گوگل باشد، کاربر با یک سرچ ساده با خدمات شرکت شما آشنا شده و می تواند وارد قیف فروش شود.

فرایند سئو کمی زمان بر است اما بعد از مدتی و با رسیدن به صفحه اول گوگل کاملا بدون پرداخت هزینه، مشتریانی دائمی خواهید داشت. بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ قدرت بالایی در ارائه خدمات سئو دارند و می توانند با برنامه ریزی مفید، راه را برای رسیدن به رتبه 1 گوگل هموار کنند.
  • خدمات طراحی سایت
طراحی سایت، اولین قدم برای ورود به دنیای دیجیتال است. شرکت شما هر چقدر هم که در زمینه اینستاگرام مارکتینگ قوی عمل کند، باز هم بدون داشتن سایتی با طراحی موثر، اعتباری برای خود نمی تواند دست و پا کند. شرکت های دیجیتال مارکتینگ معمولا در زمینه طراحی سایت وردپرسی مهارت دارند و کمتر می توانند طراحی سایت اختصاصی انجام دهند. اما بهترین ها بسته به نیاز های هر شرکتی، مشاوره تخصصی در مورد طراحی سایت با وردپرس یا اختصاصی می دهند.

کد نویسی بهینه، طراحی سایت خلاقانه و امنیت سایت، سه مولفه بسیار مهم جهت بهترین شدن در زمینه طراحی سایت در تهران است.

برای انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ، سوالات مناسب بپرسید.
 

نیل پتل، یکی از دیجیتال مارکتر های برتر دنیا، 4 توصیه ارزشمند برای انتخاب بهترین شرکت بازاریابی آنلاین در اختیار ما میگذارد:
  1. نیاز شما در فضای دیجیتال چیست؟
آیا نیاز به طراحی کمپین و بازاریابی در اینستاگرام را دارید؟ یا شاید می خواهید با طراحی سایتی زیبا، به دنیای کسب و کار دیجیتال قدم بگذارید؟ یا شاید داخل شرکت شما بخشی به عنوان دیجیتال مارکتینگ اختصاص داده شده و فقط نیاز به آموزش این فضا دارید؟
پرسیدن سوال هایی این چنینی درک بهتری از اینکه باید برون سپاری کنید یا فردی را استخدام کنید به شما می دهد. در این مورد آژانس های مختلفی به شما مشاوره رایگان می دهند که به نظر ما، ایران وب لایف بعنوان یکی از بهترین آژانس ها، مشاوره موثرتری به شما می دهد.
  1. برون سپاری به دست فریلنسر یا شرکت؟
طبیعتا یک فردی که مستقل کار می کند، قیمت پایین تری از یک آژانس دیجیتال مارکتینگ دریافت می کند. اما این نکته را باید بدانید که شرکت دیجیتال مارکتینگ، حداقل متشکل از 10 نفر متخصص و خلاق است که برای بهبود و رشد کسب و کار شما گرد هم جمع شده اند. هر کدام معایب و مزایای خود را دارند اما توصیه ما، انتخاب شرکتی است که متعهد به رشد شما باشد تا یک شخص.
  1. شاخص عملکردی آنها چطور است؟
داشتن KPI برای سنجش عملکردی آژانس های دیجیتال مارکتینگ لازم و ضروری است. به عنوان مثال تضمین یک رتبه خاص در سئو سایت یک دروغ بشدت بزرگ برای فریبکاری شماست. شخص متخصص سئو می داند که با رعایت پارامتر های گوگل می توان به رتبه های بالا دست یافت، اما اینکه رسیدن به رتبه 1 چه میزان زمان نیاز دارد را تنها سختی سنجی کلمه کلیدی و گوگل تشخیص می دهند. نمونه کار های یک شرکت و مشتریان راضی و ناراضی، به شما دید بازتری برای سپردن خدمات خود به آنها می دهد.
  1. قیمت خدمات دیجیتال مارکتینگ آنها چقدر است؟
این جمله که "هر چقدر پول بدی، همانقدر هم آش میخوری" را شنیده اید؟ در فضای کسب و کار و بخصوص دیجیتال مارکتینگ نیز همین است. (البته به جز شرکت هایی که برندسازی کرده اند و مبلغ بالاتری به علت نامشان می گیرند.)

قاعدتا قیمت انجام این خدمات نیز با توجه به میزان بودجه شرکت شما، بسیار مهم است. اما باید بدانید شرکت هایی که قیمت های کم پیشنهاد می کنند، کیفیت نه چندان بالایی نیز به شما ارائه می کنند و شما مجبور به پذیرش آن می شوید. بالعکس شرکت هایی که متوجه ارزش تخصص خود هستند، هرگز خود را به قیمت های پایین نمی فروشند.
منبع برای مطالعه بیشتر در سایت https://www.singlegrain.com/digital-marketing/how-to-choose-the-best-digital-marketing-agency/

در نهایت چه کنیم؟
 
انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ، متناسب با نیاز های شما، می تواند منجر به هزاران ورودی و خرید از شرکت شما شود. کار با یک آژانس خبره، به شما این امکان را می دهد که به جای نگرانی از آنچه باید بهبود یابد، وقت خود را بر روی آنچه دوست دارید و در آن تخصص دارید متمرکز کنید. اما در نهایت نیز فقط شما می دانید که بهترین اقدام برای توسعه تجارت شما چیست.
https://jahannews.com/vdccmoqmx2bqpm8.ala2.html
jahannews.com/vdccmoqmx2bqpm8.ala2.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پدرام
Iran, Islamic Republic of
سلام. فاکتورهای زیادی میشه برای انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب در نظر گرفت