دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۱۲۰
نظرخواهی؛

روحانی: کشور به خوبی اداره شده است/ واقعیت‌ها را تحریف نکنید/ نظر شما چیست؟

سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 757835
رئیس جمهور می گوید: کشور به خوبی اداره شده است و روایت واقعیت‌های کشور را کسی تحریف نکند.
گروه سیاسی جهان نيوز: حجت الاسلام روحانی، رئیس جمهور صبح امروز در مجمع عمومی بانک مرکزی مدعی شد: «کشور به خوبی اداره شده است و روایت واقعیت‌های کشور را کسی تحریف نکند. اما این یک واقعیت است که ما وارد یک جنگ اقتصادی شدیم و یک آدمی که به هیچ چیز متکی نبود به کاخ سفید آمد و از یک توافق ۷ جانبه خارج شد و ایران را در حصر قرار داد».

مخاطبان گرامی! نظر خود را درباره اظهارات رئیس جمهور با ما در میان بگذارید.



متن کامل صحبت های رئیس جمهور را در ادامه خواهید خواند:

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در شصتمین اجلاس مجمع عمومی بانک مرکزی گفت: می دانیم که شرایط کشور ما باید به دو دوره تقسیم می‌کنیم؛ آنچه قبل از سال ۹۷ بود که شرایط کشور ما نسبتا عادی توام با فشار بود و ما توانسته بودیم تا حدودی از تحریم عبور کنیم. سال‌های ۹۴ تا پایان ۹۶ در رشد اقتصادی، تورم و اشتغال واقعا آمار و ارقام افتخار آمیز است و تورم ما ۱۰.۲ درصد بود و در سال ۹۶ تورم ما تک رقمی بود.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: برخی از سال‌ها تورم تک رقمی بوده است. در سال ۹۵ و ۹۶ تورم ما تک‌رقمی بود. حتی در ماه‌های اولیه سال ۹۷ هم تورم تک رقمی را ادامه می‌دادیم و کشور به خوبی اداره می شد.

وی تاکید کرد: کشور به خوبی اداره شده است و روایت واقعیت‌های کشور را کسی تحریف نکند. اما این یک واقعیت است که ما وارد یک جنگ اقتصادی شدیم و یک آدمی که به هیچ چیز متکی نبود به کاخ سفید آمد و از یک توافق ۷ جانبه خارج شد و ایران را در حصر قرار داد.

رئیس جمهور تصریح کرد: پیش‌بینی بسیاری از صاحب‌نظران از جمله اقتصاددانان در سال ۹۷این بود که تورم ما در پایان سال سه رقمی خواهد شد و درباره این مصاحبه کردند و در روزنامه‌ها نوشتند و گفتند تورم ایران ونزوئلایی می‌شود. اگر کار و تلاش نمی‌شد، ممکن بود با چنین شرایطی مواجه شویم اما کاری که دولت در سال ۹۷ و سال ۹۸ انجام داد، تقریبا از اواخر بهار تورم را کنترل کردیم و تورم شروع به کاهش کرد.  

وی ادامه داد: تورم قدم به قدم و نقطه به نقطه شروع به آرامش کرد که تا آخر سال ۹۸ با موضوع دیگری به نام کرونا مواجه شدیم اگر کرونا نبود باز هم این روند ادامه پیدا می‌کرد و شرایط بهتری داشتیم. براساس آمار بانک مرکزی به طور متوسط در سال‌های قبل ۴۵ تا ۴۶ میلیارد دلار درآمد نفتی داشتیم و حتی در سال ۹۰ متوسط درآمد نفتی ما ۱۱۲ میلیارد دلار بود و در سال ۹۸ این درآمد کاهش یافت و در سال ۹۹ بیشتر کاهش یافت و این بسیار مهم است. متوسط درآمد نفتی ما به یک پنجم کاهش یافت که این‌ها در واردات و قیمت ارز تاثیر ‌می‌گذارد و دست بانک مرکزی برای عرضه نیما خالی است و باید تعدیل کند.

روحانی افزود: در آن چند سال ما شرایط مناسبی داشتیم، هر فصل حدود ۷۵۰ هزار و حتی در یک فصل ۷۹۰ هزار اشتغال خالص داشتیم، در طول سال‌های گذشته بی‌سابقه بود که بتوانیم در فصلی بیش از ۷۰۰ هزار اشتغال خالص داشته باشیم. ما تورم را از تورم بالا به تورم تک رقمی رساندیم.

وی تصریح کرد: در مساله رشد اقتصادی در سال ۹۵ بالاترین رشد اقتصادی جهان را داشتیم که در تاریخ ما کم نظیر است اما در عین حال ما با یک جنگ مواجه هستیم. این واقعیت است که هر کس این را نگوید منکر این واقعیت شده و کذب و دروغ بزرگ در تاریخ گفته است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه  هدف تحمیل کنندگان جنگ اقتصادی، فروپاشی اقتصاد ایران بود که موفق نشدند، اظهار داشت: وقتی می‌گوییم در سال‌های قبل ۴۵ میلیارد واردات کالا داریم یک مرتبه می شود ۳۵ میلیارد، معلوم است فشار می‌‌آورد. در این شرایط می‌بینید اقتصاد سر پاست. این افتتاح‌های پنجشنبه‌ها پرچمی بود که به دنیا می‌گفت آمریکا شکست خورده است. سیستان و بلوچستانی که محروم بود ببینید لوله گاز وارد این استان شد. در این دولت بود که گاز وارد سیستان و بلوچستان شد قبل از آن گاز نداشتند.
 
روحانی اظهار داشت: در این دولت بود که بنادر ما در چابهار چند برابر ظرفیت قبلی قدرت پیدا کرد. در این دولت بود که راه‌آهن چابهار به زاهدان شروع شد و بخش‌هایی هم در اوایل سال آینده افتتاح و نهایی خواهند شد.

وی بیان داشت:ما در شرایط تحریم این کار را کردیم و به دشمن گفتیم راه را اشتباه می‌روی و مردم هم در مشقت رفتند. البته مدیریت در زمان جنگ پیچیده است. در دوران دفاع مقدس من فرمانده ستاد پشتیبانی جنگ بودم و در این سه سال هم به دستور رهبر انقلاب من فرمانده جنگ اقتصادی بودم. 

رئیس جمهور اظهار داشت: تحریم اصلی در نفت و بانک بود لذا وزیر نفت و رئیس کل بانک مرکزی در خط مقدم این جنگ بودند. البته شاید ما قصوری هم داشته باشیم. مثل تیم فوتبالی که سه گل زده یک گل هم خورده اما می‌آیند می گویند یک گل خورده است. خب مرد حسابی بگو سه گل هم زده شده.

روحانی با اشاره به جمع آوری موسسات غیر مجاز در این دولت، تصریح کرد: اولین راه مبارزه با فساد شفاف سازی است. ما با پولشویی و تامین مالی تروریسم مبارزه کردیم اما بلد نبودیم این را تابلو کنیم و بگوئیم. وقتی می‌خواهیم به دنیا بگوئیم چه کردیم؛ خجالت می‌کشیم و نمی‌گوئیم چه کردیم. واقعا دلم می‌سوزد ما چهار لایحه آوردیم در مجلس و شورای نگهبان هم تصویب شد و رفت جای دیگر و آنجا هم می‌خواهند آنطرف سال با افتخار تصویب کنند. خب چرا نکردید؟

رئیس جمهور با اشاره به عدم تصویب دو لایحه دولت در مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: تشکر ما از بانک مرکزی در این است که دست بانک مرکزی را برای تعامل با دنیا باز بگذاریم. 

وی در مورد کمک بانک مرکزی به مبارزه با بیماری کرونا، اظهار داشت: کار عظیم و بزرگی در بخش سلامت شد اما اگر بانک نبود نمی‌شد. سازمان برنامه و بودجه ما برنامه ریزی خوبی برای کسانی که تحت فشار بودند کرد. ما مبلغ صد هزار تومان به صورت ماهیانه به آن‌ها دادیم. البته این مبلغ کافی نیست. سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ متفاوت خواهد بود. می‌توانم به مردم قول دهم سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ بهتر خواهد بود.

رئیس جمهور اظهار داشت: این که کشوری یک یا دو تریلیون دلار یا بیشتر برای مبارزه با کرونا می‌گذارد، نشان از مهم بودن آن است چرا که کرونا در زندگی مردم تاثیر گذاشته و مشکلاتی درست کرده است. خارجی‌ها که ضد ما هستند، در تبلیغات خود خوب بلد هستند یعنی تا کاری درست می‌شود شروع به شلوغ کردن می‌کنند چون می‌دانند یا سلامت مردم را در تردید قرار دهند یا زندگی آنها را هدف قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: کار درستی در کشور انجام گرفت و یک ستاد خوب برای مبارزه با کرونا شکل گرفت که در این مدت یک سال و چند هفته ۶۱ جلسه گذاشتیم و ۸۴۳ مصوبه تصویب کردیم که تمام مصوبات اجرا شد و این یکی از ستادهای موفق در کشور بوده است که به موقع رصد و عمل کرده است. البته همه در این جهت کمک کردند و کار بزرگ و عظیمی انجام گرفت و در این کار اگر بانک مرکزی نبود و بانک‌ها نبودند دچار مشکل می‌شدیم.

وی افزود: در این ایام برای خرید واکسن نیاز به دلار و پول ارزی داشتیم و بانک مرکزی با همه سختی‌هایی که داشت، این پول را به فوریت و با تقدم ویژه تامین کرد. بیش از ۱۶ میلیون واکسن از کواکس خریداری کردیم که به تدریج وارد می‌شود و در کنار آن واکسن‌هایی که از کشورهای دیگر خریداری کردیم که الان واکسیناسیون در حال انجام است.
 
روحانی گفت: بانک رقمی بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان تخصیص داد. ۷۵ هزار میلیارد تسهیلات و بقیه را به صورت دیگر به میدان آورد که توانستیم کار انجام دهیم. علاوه بر این سازمان برنامه و بودجه با برنامه‌ریزی خوبی که انجام داد، توانستیم برای افرادی که در فشار بودند ۳ ماه در اوایل و ۴ ماه آخر سال یعنی در ۷ ماه برای اقشار کم درآمد نفری ۱۰۰ هزارتومان ماهانه پرداخت کنیم. نمی‌خواهم بگویم این ۱۰۰ هزارتومان همه مشکلات را حل کرد به هر صورت کمکی بود که کمی فشار را از دوش مردم بردارد.

وی تاکید کرد:دولت برای رفع تحریم همه توان خود را به کار می‌گیرد و یک لحظه را هم از دست نمی‌دهد. حرکت کردن در این راه سخت است و مشکلاتی دارد؛ زمینش صاف نیست و چاله زیاد دارد اما کار را شروع کردیم و خدا کمک می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خود گوي و خود خند
Iran, Islamic Republic of
....
سوال
Iran, Islamic Republic of
صف های طویل مرغ و روغن نشانه چیست ؟!
Iran, Islamic Republic of
.....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
خود .... خود خندي
عجب مرد هنرمندي !!!.
سبلریتی 1400
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی راست میگه ،تو هر صف مرغ یا روغن و... برید ...ببینید
Iran, Islamic Republic of
کشور به خوبی اداره شده !!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
در این دولت فقیر .فقیر تر شد
و غنی غنی تر .
.
Iran, Islamic Republic of
می‌توانم به مردم قول دهم سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ بهتر خواهد بود....
Iran, Islamic Republic of
در صورتی بهتر خواهد شد که سردار عزیز محمد سعید رای بدیم
Iran, Islamic Republic of
فقط محمود جونمون
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
ای کاش ایشان رئیس جمهور شوند تا برای امثال شما ثابت شود که معضلات موجود فقط با تغییر مدیریت اجرایی برطرف نمی شود...
Iran, Islamic Republic of
زیرا این آقایان.... جایشان را به خادمان خواهند داد. البته بیاری خداوند وخواست مردم خوب ایران عزیز واسلامی
Iran, Islamic Republic of
کشور تاکنون در مورد افزایش قیمت ها خودرو، کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و... خوبی اداره نشده است
بسیجی ولایی
Iran, Islamic Republic of
در زمینه علم و فرهنگ و دین و امنیت هم همینطور
Iran, Islamic Republic of
علم و... که دوره ایشون به فراموشی سپرده شد...
Iran, Islamic Republic of
کسی جز خودت تعریف میکنه؟!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه کشور از زمان دولت روحانی خوبی اداره نشده است و همچنان نیز ادامه دارد....
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین دولت در کشور ایران در تاریخ ایران، دولت روحانی بوده است.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
باشه اما وضعیت مردم اینو نشون نمی ده
محمد
Iran, Islamic Republic of
جیب اقایان و اقازاده ها و لپهای گل انداخته شان که نشان میدهد
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
...
مطلع
Iran, Islamic Republic of
دولتهای هاشمی و روحانی رکوردار تورم و جهش ارز در تمام دولت ها هستن.
Iran, Islamic Republic of
نتیجه عملکرد دولت روحانی در این مدت هفت و هشت سال قیمت دلار ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ به ۲۳ هزار و ۹۱۶ تومان رسید
Iran, Islamic Republic of
بله شما دوباره خودتان را به زحمت انداختیدما راضی به زحمت شما نیستیم.بله همه چیز خوب است فقط هوا بد است
Iran, Islamic Republic of
خدا عاقبت مارا ختم به خیر کند.
پیش بسوی سقوط با سرعت بالا
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
ایشان فکر کرده کلاس خطابه است و به عنوان یک خطیب توانا منبر رفته ...
Iran, Islamic Republic of
مردیم از خوشی کی 8 سالت تموم میشه
Iran, Islamic Republic of
با با یکی کوک زنگ ساعت دولت را چک کنه ببینه اصلا زنگ میزنه یا چرخ دهده هاش زنگ زده دیکه کار نمیکنه.بیدارشین دولت به خط پایان رسید.!
Iran, Islamic Republic of
اقدامات روحانی برای آبادانی و ایجاد زیر ساخت ها در ایران بی سابقه است .از جهان نیوز میخواهیم منصفانه خدمات دولت وی را تحلیل کند .
Iran, Islamic Republic of
از شما هم تشکر میکنم که کاملا بی طرفانه و منصفانه و آگاهانه و عاقلانه و صادقانه نظر دادی....
گمنام
Iran, Islamic Republic of
این نوع مدیریت بایستی کتاب شود و در دانشگاه ها تدریس شود ...نمیدونم چه اسمی میشه روش گذاشت!!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
کاش فقط بخاطر مدیریت روحانی باشد. متاسفانه عوامل ایجاد کننده این مشکلات فراتر از مدیریت روحانی است....
Iran, Islamic Republic of
مردم نمیتونن یک دونه میوه بخرند یک مرغ هورمونی بخرند بعد میگی کشور خوب اداره شده من موندم
سلطان
Iran, Islamic Republic of
بنا به فرمایشات آقای روحانی ، ملاک جیب مردم است نه آمارهای ارائه شده!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اره خیلی خوب اداره شده.. عصری میخوام با زنم برم صف مرغ وایسم تا کیلویی 20 و 400 مرغ بخرم
Iran, Islamic Republic of
هر چی تو می گی درسته .فقط برو!
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
بله خوب اداره شده دولت به اون اهدافی که خودش می خواسته رسیده ..
Iran, Islamic Republic of
+ بزرگوار: کشور به خوبی اداره شده است!
- کشور: شما یا نمیدونی کشور چیه یا نمیدونی اداره چجوریه؟!
Iran, Islamic Republic of
چه جوری 4 ماه دیگر تحمل کنیم؟
Iran, Islamic Republic of
از ماست که بر ماست برای تحمل این چهار ماه فرض کن که جزو انسانهای نخستین هستی و دولتی وجود ندارد!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دولت بعدی را هم خواهیم دید..
Iran, Islamic Republic of
خوببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب
Iran, Islamic Republic of
مشکلات مردم و کشور در زمان دولت روحانی شروع و آغاز شده است.
کارگری
Iran, Islamic Republic of
واقعا دو گل زدی و یک گل خوردی؟؟؟
پس چرا از مردم عذر خواهی کردی؟
اصلا قبول، شما مسابقه را بردی، شما قهرمان، دوره شما ان شاءالله کی تموم می شه؟
با اجازه
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مشکلات مردم و کشور 100 سال دیگر هم از طریق دولت روحانی حل نخواهد شد و حل نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
شما چند ماه دیگه صحبت کن فقط.!!!
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
عجب؟از کجا میگی؟.
Iran, Islamic Republic of
حقوق های نجومی در کشور در زمان دولت حسن روحانی شروع و آغاز شده است.
Iran, Islamic Republic of
بله بخوبی اداره شده که روغن نیست مرغ نمی تونیم بخریم قیمت ها سر به فلک می کشه برجام همه ما رو خونه خراب کرد
Iran, Islamic Republic of
کارنامه روحانی دراین مدت 8 سال قابل دفاع نیست.
Iran, Islamic Republic of
لطفا صادقانه بفرمائید آیا کارنامه مجلس و قوه قضائیه، شورای نگهبان، مجمع تشخیص، مجلس خبرگان، صداو سیما و... قابل دفاع بوده است؟!
نصیری
United States
وضعیت خرید مسکن ، اجاره بها ، بورس ، ماشین ، ارزاق و مایحتاج روزمره مردم و.........چند نمونه از حوزه های هستند که عملکرد این دولت در آنها نیاز به توضیح ندارد ........

البته از سیاست خارجی و داخلی ، مسئله فرهنگ فعلا میگذریم....
Iran, Islamic Republic of
سپـاه پاسـداران نهـادی مـردمی و بـرآمـده از بطـن جامعـه اسـت
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و اسرائیل 100 درصد عامل حمله به کشتی ایران هستند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فقط آقای رئیسی مقتدر انقلابی جوان که کل کشور اجماع دارند و معترف
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
........
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
توی این هشت سال نه مدیری و نه مدیریتی دیدیم همش روبه پسروی رفتیم .
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در دولت ایشان کارامدی دولت مخدوش شد
علی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز هم درمشکل بی اطلاعی کاربران از اقدامات دولت و مجدودیت های اقتصادی آن مقصر است .
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم می خواستم منفی بدم
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا روحانی را به خاطر وضع بد اقتصادی و گرانی ها مقصر میدانید ؟.کشور تحریم است و بانکهای ما ارتباطشان با بانکهای جهان قطع است .
رضا
Iran, Islamic Republic of
وضعیت بد اقتصادی و گرانی ها حاصل نگاه لیبرال ها به خارج هست
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای روحانی چرا با این گفتمان نمک بر زخم مردم می‌پاشید، در هشت سال دولت حضرتعالی فقط مردم را بی انگیزه و ناامید کردید، حضرتعالی در راستای اسلام ناب محمدی چه کردید‌؟...
Iran, Islamic Republic of
باسلام.جهان عزیز چرا بقیه متن را سانسور کردی آیا بی‌حرمتی شده بود،درد دل مردم بود عزیز برادرم.
Iran, Islamic Republic of
ما از ۱۰۰ به دولت روحانی ۱۰ با ارفاق می دهیم. البته با شک و تردید!!!
Iran, Islamic Republic of
نمره ای که من میدهم زیر صفر است تقریبا منفی 6 یعنی شش اقدام مثبت در این ماه‌های آینده انجام دهد نمره اش می‌شود صفر.
Iran, Islamic Republic of
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ روحانی: کشور به خوبی اداره شده است/ و این درحالی است که چهارشنبه‌سوری امسال تاکنون ۶۰۰ نفر را دچار مرگ، قطع عضو و سوختگی کرد
خمانی
Iran, Islamic Republic of
معلومه گل و بلبله !!!!!
پرویز
Iran, Islamic Republic of
خود گویم خود خندیم عجب مرد هنرمندی
جلیل
Iran, Islamic Republic of
سلام حتما خوب اداره شده !!!!
Iran, Islamic Republic of
دبیرکل حزب مردم‌سالاری دم از مذاکره مستقیم می‌زند، در حالی که دیگر بر همگان روشن شده است که به شیطان بزرگ نمی‌توان اعتماد کرد. سر کار گذاشتن دولت تدبیر طی بیش از 7 سال دلیل آشکار این بی‌اعتمادی است. امثال این شعارها فقط برای فریب افکار عمومی است.
Iran, Islamic Republic of
موضع‌گیری‌های رسانه ملی در مذمت اسراف جنبه شعاری و تزیینی پیدا کرده است. اگر به دنبال تاثیرگذاری هستند ابتدا باید درباره اسراف‌‌هایی که توسط دولتمردان صورت می‌گیرد اقدام به تولید و پخش گزارش بکنند.
Iran, Islamic Republic of
راست میگه چون دولت با گران کردن نرخ ارز و کالا و خدمات خودش هزینه های جاری را از جیب مردم تامین کرد.
Iran, Islamic Republic of
.........
Iran, Islamic Republic of
البته آقای رییس یک نکته رادرست گفتند که قود دادند وضع مردم سال1400 بهتر میشود زیرا ایشان بیاری خداوند وهمت مردم مومن ایران که جایش رابه یک دولت انقلابی و پر تلاش ومتکی به تلاش مغزهای متفکر وپرتلاش چوانان وطن ودانشمندان وغیور مردان این سرزمین میدهد قطعا وضع مردم بهتر میشود ..
علی اصغر چراغچی _جانباز
Iran, Islamic Republic of
مقصر ,صددرصد دولت نیست!شاید کمتراز ۲۰,%!.
علی اصغر چراغچی _جانباز
Iran, Islamic Republic of
همینکه نصف مطلب را چاپ کردید متشکرم
دلار از سال ۹۲ تا ۹۶چقدر بود ?چرا ناگهان افزایش یافت ?دولت که همان دولت بود,چرا?
راستی دلار اول دولت محمود۹۰۴ تومان در بازار ازاد بود در پایان دولت در سال ۹۲ دلار حدود ۳۶۰۰ تومان ,چرا?
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
انفاقا 80 درصد دولت مقصره شاید بیست درصد مقصر نباشد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خود گویی و خود خندی بابا شما نباید اینو بگی اینو باید مردم بگن
Iran, Islamic Republic of
خدایا 3 ماه دیگه رو زودتر تموم کن..
Iran, Islamic Republic of
ما زمان جنگ اونقدر تو صف نبودیم که الان می بینم!
Iran, Islamic Republic of
محاکمه دولتی ها و وابستگان آنها مطالبه ماست!!
Iran, Islamic Republic of
......
سیدمحمدعلی
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی مستندات و شواهد میدانی میگویند کشور خیلی بهتر از این میشد مدیریت شود و عزت و کرامت مردم حفظ شود.
Romania
...
صدق
Romania
آره به خوبی اداره بازار مرغ و میوه و روغن و ....😂
ایضا
Iran, Islamic Republic of
.....
کمرشکسته
Iran, Islamic Republic of
جانا! 3 گل نزدی بلکه هزاران گل زدی.....!!!اقتصاد معیشت مسکن شغل صنعت و .....
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی همچين از مدیریتش تعريف کرده کانه تا حالا این ضرب المثل ایرانی را نشنیده که میگوید مشک آن است که خود ببوید نه اینکه عطار بگوید.
هادی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
حسین
Iran, Islamic Republic of
اگر دولت را کسی تضعیف نمیکرد دولت میتوانست مانند سال 95 بالاترین رشد اقتصادی جهان را داشته باشد !!.
Iran, Islamic Republic of
لطفا به روحانی بگید بیاد روبروی مردم و این حرفا رو بزنه.
مادر ايراني
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.....
مجید
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
سلام ..... ذر این 7 سال جز حقارت و بد بینی وتهدید و بی احترامی و سر کشی و غرور و دروغ و ........ چیز دیگری از غرب ندیذه ایم
Romania
....
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی دولت شما با دستکاری در قیمت دلار و بورس و... پس اندار یک عمر مردم را بر باد داد.
ع ز
Iran, Islamic Republic of
از کدام کشور صحبت میکنه؟....
عباس
Iran, Islamic Republic of
واقعیت تو خیابان مردم تو صف گوشت مرغ و یا روغن یا شکر برنج و یا نون ویا ..... داریم میبینم
حسین
Iran, Islamic Republic of
یک نفر تخم مرغ را می خرید 5 ریال و می فروخت 3 ریال بعد هم میلیونر شد. گفتند مگر می شود؟ گفت بله. قبل از آن میلیاردر بوده.
حکایت ماست .
Iran, Islamic Republic of
اینقدر کشورو. خوب اداره کردید. که همه مردم رد دادن!!!!
Iran, Islamic Republic of
.....
احمد
خداوکیلی تواین هفت سال ونیم اگه کسی نقطه امیدی یا یه ذره تدبیری واسه مردم پیدا کرده به ما هم بگه.
Iran, Islamic Republic of
در عجبم با اینهمه آشفتگی در بازار میوه و مرغ و تخم مرغ و... چرا وزیر کشاورزی ....
Iran, Islamic Republic of
نقش دولت در سایه را نمیتوان نادیده گرفت!!!!!خخخخخخخخ
مجید
Iran, Islamic Republic of
اگر در این ۸ سال جنگ میشد اوضاع و معیشت مردم خیلی بهتر بود بدترین نوع مدیریت را از سوی این آقایان شاهدیم خدا کنه دیگر این مدیران تکرار نشن ..
Iran, Islamic Republic of
سلام در سیاست خارجی و داخلی نمره از ۲۰معادل۹در اقتصاد ۷در پزشکی۱۸در فرهنگ ۳در جامعه و وحدت اجتماعی ۲در صداقت ۱ در عزت ملی ۰می باشد ای کاش تمام اجزای دولت معادل وزارت بهداشت فعال بودند