جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

دستگاه بسته بندی صنعتگران

سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 757826
گاهی ما از اهمیت بسته بندی غافل می‌شویم و نمی‌توانیم مشتری را جذب خود محصول کنیم. بسته بندی عامل مهم و حیاتی در تشویق مشتری به خرید محصول است. شاید به دلیل قیمت بالای دستگاه‌ بسته بندی و نداشتن تجربه در زمینه کار با دستگاه‌های بسته بندی توجهی به آن نکرده ایم.

تصویر شاخص :
 

دستگاه دوخت ریلی و دستگاه سلفون کش دستی می تواند راه حل این مشکل باشد. چراکه هم می توان به راحتی با آن ها کار کرد و هم قیمت مناسبی دارند. در این مقاله به معرفی این دستگاه ها و نحوه تهیه آن با قیمت مناسب می پردازیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی دستگاه دوخت ریلی
این دستگاه که به دستگاه دوخت ریلی حرارتی نیز معروف است برای دوخت پلاستیک و نایلون استفاده می‌شود. دستگاه دوخت ریلی پلاستیک به صورت نیمه اتومات کار می‌کند.

این دستگاه می‌تواند با سرعت دوخت 16 متر بر دقیقه پلاستیک دوخت بزند. بنابراین می‌توان با کمک آن تعداد زیادی محصول را با سرعت بالا و کیفیت خوب بسته بندی کرد.

دستگاه دوخت ریلی از محبوبیت بالایی در بین دستگاه‌های بسته بندی پاکت‌های پلاستکی دارد. چراکه با این دستگاه می‌توان علاوه بر دوخت پلاستیک تجهیزات دیگری همچون دستگاه تزریق گاز ازت، تاریخ زن، دستگاه مکنده، شمارشگر و ... را برروی آن نصب کرد.

مزیت دستگاه دوخت ریلی
از مهم ترین مزیت‌های این دستگاه قیمت مناسب آن در میان دستگاه بسته بندی خانگی و نیمه صنعتی است. از طرفی حجم بسیار کمی‌ را اشغال می‌کند و می‌توانید از آن در کارگاه‌های کوچک و تولیدات خانگی استفاده کنید.
 

می‌توان از این دستگاه در سه شیفت استفاده کرد و محصولات خود را با بهترین کیفیت بسته بندی کرد.

نحوه کار دستگاه دوخت ریلی
این دستگاه ریل یا کانوایری دارد که با کمک آن محصولات را حرکت داده تا با حرارتی پاکت های پلاستیکی را دوخت بزند. بنابراین می‌تواند کار اپراتور دستگاه را ساده کند و به آن سرعت ببخشد.

محصولات می‌تواند به صورت افقی و عمودی توسط این ریل ها حرکت داده شوند تا دوخت آن انجام شود. بنابراین دو نوع دستگاه دوخت ریلی افقی و عمودی داریم که در ادامه به معرفی آن ها می‌پردازیم.

انواع دستگاه دوخت ریلی
دستگاه دوخت ریلی عمودی
با دستگاه دوخت ریلی عمودی می‌توان پاکت‌هایی که در آن مایعات و مواد ریز قرار دارد را دوخت زد. کانوایر متحرک آن باعث جابه جایی بسته بندی در حین دوخت می شود. این دستگاه می‌تواند بسته‌های بین یک تا سه کیلوگرم را جا‌به‌جا کند.

دستگاه دوخت ریلی افقی
با این دستگاه می‌توان انواع محصولات را بسته بندی کرد. فقط کافی است که بسته را روبروی دهانه دوخت دستگاه قرار دهید تا با دوختی با کیفیت بسته بندی شود.

درصورتی که این دستگاه را از شرکت صنعتگران تهیه کنید، دینام و ترانس آن که اصلی ترین قطعات دستگاه دوخت ریلی است را با گارانتی تحویل خواهید گرفت.

ضمانت دستگاه دوخت ریلی توسط شرکت صنعتگران
همیشه در زمان خرید نگران این هستیم که اگر دستگاه نیاز به تعمیر داشت، آیا شرکتی که از آن دستگاه را تهیه کردم پاسخگو خواهد بود؟ خبر خوب اینکه شرکت صنعتگران تمام دستگاه‌های خود را تا یک سال ضمانت می‌کند. علاوه بر این تا ده سال نیز خدمات پس از فروش نیز ارائه می‌کند. پس می‌توانید با اطمینان خاطر دستگاه مورد نظر خود را شرکت صنعتگران تهیه کنید.

ما توانسته ایم با گارانتی اصلی ترین قطعات دستگاه‌های دوخت ریلی که شامل دینام و ترانس می‌شود، بیشترین میزان رضایت مشتریان خود را بدست آوریم. پس همین حالا برای تهیه دستگاه دوخت ریلی افقی و عمودی با شماره‌های شرکت تماس بگیرید. مشاوران ما پاسخگوی شما خواهند بود.

معرفی دستگاه سلفون کش
سلفون کشی یکی از راه‌های بسته بندی انواع محصولات موادغذایی ازجمله گوشت، حبوبات، قارچ، مرغ، سبزیحات، میوه جات و ... است. دستگاه‌ سلفون کش، کار سلفون کشی را راحت کرده اند و از طرفی باعث بالا رفتن کیفیت بسته بندی و تازه ماندن موادغذایی برای مدت طولانی تری می‌شوند.
 

دستگاه سلفون کش در دو نوع توماتیک و دستی در کسب و کار‌های کوچک و خانگی تا کارخانه‌های بزرگ کاربرد دارد.

جنس بدنه دستگاه سلفون کش دستی عرضه شده توسط شرکت صنعتگران از جنس تمام استیل است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت در محیط‌هایی که مرطوب هستند از آن استفاده کنید. همچنین دیمر کلیدار صنعتی نیز دارد.

نحوه کار دستگاه سلفون کش دستی
می‌توانید سلفون را بر روی محصولی که در جعبه یا ظرف مورد نظر قرار گرفته است و یا حتی بدون ظرف و جعبه، به کمک دستگاه سلفون کش بسته بندی کنید. دستگاه سلفون کش به کمک غلتکی که دارد دو طرف سلفون را به هم می‌چسباند و بسته بندی را تکمیل می‌کند.

عبور فیلم سلفون از زیر محصول، با کمک قطعه استیل ضد زنگ آن به راحتی انجام می‌شود.

بنا به محصولی که قصد دارید آن را بسته بندی کنید، از فیلم سلفون با ضخامت‌ مناسب استفاده کنید. حتی فیلم‌های سلفون با عرض‌های مختلف بنا به سایز محصول در دسترس هستند.

ضمانت دستگاه سلفون کش دستی توسط شرکت صنعتگران
همه مشتریان دغدغه نگهداری و خدمات تعمیرات هر دستگاهی که خریداری می کنند را دارند. دستگاه سلفون کش دستی نیز از این قاعده مستنثنی نیست. ما در شرکت صنعتگران تمامی‌قطعات این دستگاه را از بدنه گرفته تا دیمر را برای یک سال ضمانت کیفیت و کارکرد می‌کنیم. همچنین تا 10 سال خدمات پس از فروش که شامل تعمیر و تامین قطعات است را ارائه می دهیم.

پس همین حالا با ما تماس بگیرید تا از مشاوران ما راهنمایی‌های لازم برای استفاده از این خدمات را داشته باشید.

قیمت خرید دستگاه سلفون کش دستی شرکت صنعتگران
قیمت دستگاه‌های سلفون کش دستی از مدل اتوماتیک آن طبیعتا ارزان تر است. اما در میان دستگاه‌های سلفون کش دستی نیز بنا به قطعات به کار رفته در آن از جمله جنس استیل بدنه آن متفاوت است.

اما شما می‌توانید بهترین نوع دستگاه سلفون کش دستی با بدنه تمام استیل و قیمت مقرون به صرفه را از شرکت صنعتگران تهیه فرمایید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *