يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۴

"خاوازی" و ""رزم حسینی" به دادسرا احضار شدند

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 757721
با توجه به مشکلات به وجودآمده در روزهای پایانی سال و گرانی برخی اقلام غذایی وزرای جهادکشاورزی و صمت جهت بیان توضیحات در این باره، به دادسرای دیوان محاسبات کشور احضار خواهند شد.
احضار «خاوازی»و «رزم حسینی» به دادسرا
به گزارش جهان نيوز، دیوان محاسبات کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به مشکلات به وجودآمده در روزهای پایانی سال و گرانی برخی اقلام غذایی از جمله گوشت مرغ و محصولات کشاورزی، وزرای جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت جهت بیان توضیحات در این باره، به دادسرای دیوان محاسبات کشور احضار خواهند شد.

این تصمیم، پس از برگزاری جلسه بررسی مشکلات بازار، تولید، توزیع و افزایش قیمت کالاهای اساسی و مصرفی مردم به ریاست دادستان دیوان محاسبات کشور با معاونان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان شهرداری تهران اتخاذ شده است.

در جلسه مذکور، توضیحات معاونان وزرا در چرایی علل گرانی‌های اخیر قانع کننده به حساب نیامد و مقرر شده است وزرای مربوطه با حضور در دادسرای دیوان محاسبات کشور، نسبت به علل ناهماهنگی‌ها و بروز مشکلات معیشتی برای مردم و ترک فعل در این زمینه، پاسخگو باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خراسانی
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی.
Iran, Islamic Republic of
که چی : خروجی چیست ؟ .....
Iran, Islamic Republic of
.....
Bulgaria
جهاد کشاورزی مسئول تولید هست وخوشبختانه تولید بیشتر از نیاز جامعه شده است اما مسئول بازار وتنظیم آن ونظارت بر آن صمت(صنعت ومعدن وتجارت) است که همیشه ناکارامد نشان داده است