سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

برنامه ریزی سفر به استانبول با تور استانبول نوروز 1400

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب: 754353
عید نوروز تنها مختص ما ایرانیان و فارسی زبان ها نمی باشد و اینکه در کشور ترکیه هم عید نوروز بصورت ویژه و در طیف گسترده ای جشن گرفته می ‌شود. نوروز در این کشور به نام های مختلفی شناخته می شود و مردم این منطقه همه ساله با فرارسیدن بهار عید نوروز را جشن گرفته و به برپایی مراسم های جذاب مشغول میشوند. تور استانبول نوروز 1400 فرصتی بسیار ایده آل و مناسبی برای شماست تا علاوه بر تجربه سفر به پایتخت دوست داشتنی، با آداب و رسوم و فرهنگ مردم ترکیه و جشن ‌های مخصوص نوروز باستانی نیز در این کشور از نزدیک آشنا شوید.
 
 
استانبول هر ساله میزبان هزاران مسافر ایرانی در بازه زمانی تعطیلات نوروز است بنابراین مطمئن باشید که با خرید تور استانبول عید امسال کلی تجربیات جذاب در انتظار شماست. در ادامه بیشتر در رابطه با شهر استانبول برایتان خواهیم گفت تا بتوانید بهتر در رابطه با خرید تور نوروز 1400 به این مقصد تصمیم گیری کنید. در ابتدا لازم است بدانید که امکان پیش فروش تورهای نوروزی برای شما علاقه مندان وجود دارد و برخی از آژانس های مسافرتی از جمله آژانس نامی گشت که مجری مستقیم تورهای استانبول هستند، تورهایشان را از همین الان پیش فروش می کنند. اگر این موضوع ذهن شما را درگیر کرده است که هزینه های سفر به استانبول با این نوسانات ارزی گران است و ایام نوروز هم باعث افزایش قیمت ها خواهد شد، می توانید در نوروز تور زمینی استانبول را انتخاب کنید که با اتوبوس های وی آی پی هستند و قیمت کمتری به نسبت تورهای هوایی استانبول برای شما دربرخواهد داشت و در حقیقت جزو تورهای ارزان استانبول به شمار می آیند.
 
 
 
خوب موضوع مهم بعدی این است که به‌ صرفه ‌ترین مدت زمان اقامت در تور نوروز استانبول، 3 شب است؛ چرا که با توجه به افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت بیشتر از 3 شب برای شما به‌ صرفه نخواهد بود و این اختلاف قیمت بسیار بالا می باشد. همچنین با توجه به افزایش قیمت پرواز رفت و برگشت و هزینه اقامت در هتل‌ های شهر استانبول، اختلاف قیمت تورهای نوروز استانبول با تور استانبول در دیگر فصول سال، در مواردی به دو برابر هم خواهد رسید! البته این نکته را در نظر داشته باشید که این افزایش قیمت فقط مختص تورهای استانبول نوروزی نیست بلکه بیشتر تورهای داخلی و خارجی این موضوع را تجربه می کنند. پیشنهاد ما این است که چند ماه زودتر جهت رزرو و یا خرید تور نوروز استانبول خود اقدام نمایید تا این تورها را ارزانتر و با قیمت مناسبی خریداری کنید. ضمنا قبل از انتخاب هتل محل اقامت این نکته را باید در نظر داشته باشید که هرچه هتل  شما به مرکز شهر نزدیک باشد، هزینه اقامت شما بالاتر می رود و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر قرار گرفته باشد، هزینه پایین تری برای اقامت تان می پردازیدد. البته نباید از این موضوع غافل شوید که امکان دارد هزینه رفت و آمد و جابجایی شما از هتل ‌های حومه شهر با هزینه اقامت در یک هتل مرکز شهر یکسان تمام شود!
 
 
شاید سوال خیلی از شما مسافران عزیز این باشد که تور استانبول نوروز 1400 در چه زمانی ارائه یا پیش فروش می شود؟ در مورد این موضوع باید بگوییم که مجموعه نامی گشت همیشه در صدد است که بهترین و باکیفیت ترین تورهای مسافرتی را در اختیار شما عزیزان در ایام تعطیلات نوروز قرار دهد و مهمتر اینکه سعی کنید برای انتخاب تور مسافرتی خود از آژانس های شناخته شده و معتبر استفاده کنید. توجه داشته باشید که به محض ارائه شدن تورهای استانبول و به ویژه آغاز پیش فروش تور نوروز استانبول، تورهای نوروزی را در منوی صفحه اصلی سایت نامی گشت می توانید مشاهده کنید. بنابراین پیش فروش تور نوروز بر اساس هر سال متغیر ارائه می شود و نمی توان زمان دقیقی برای آن مشخص نمود اما شما در اوایل اسفندماه این تورها را می توانید در سایت این مجموعه مشاهده کنید.
اگر هدف از سفر شما گشت و گذار و کشف مکان های جدید این مقصد هستید باید بدانید که پربازدیدترین بخش شهر استانبول ، مرکز تاریخی آن بشمار می رود که بیشتر آنها در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند و از مجموعه های تاریخی و مشهور استانبول می توان به ایا صوفیه ، مسجد آبی ، باسیلیکا سیسترن و ... اشاره نمود و از آنجاییکه در شهر استانبول طیف وسیعی از جاذبه های دیدنی قرار گرفته است، در این بخش سعی کرده ایم تنها چند جاذبه مهم و مشهورش را برای شما نام می بریم تا در نوروز 1400 بتوانید تجربیات جالبی را بدست آورید.
 
 
ایا صوفیه استانبول ( Hagia Sophia ) بی شک یکی از باشکوه ترین و معروفترین سازه های تاریخی استانبول همین مسجد و موزه معروف این شهر با نام " ایاصوفیه " می باشد که در قرن 6 میلادی و توسط پادشاهی رومی ساخته شده است، گزینه بعدی " کاخ توپکاپی استانبول ( Topkapi Palace ) "، بزرگ ترین و نخستین کاخ عثمانی استانبول بوده که در قرن 15 میلادی بنا نهاده شده و این کاخ در موقعیتی استراتژیک و به گونه ای ساخته شده که از شمال با گلدن هورن، از جنوب با دریای مرمره و از شمال شرق با پل بسفر احاطه شده است و همچنین " مسجد سلطان احمد (Sultan Ahmed Mosque ) " که این مسجد هم از باشکوه ترین و بی نظیرترین بناهای تاریخی ترکیه شناخته می شود و مهمتر اینکه در سفر با تورهای استانبول نوروز 1400 نامی گشت و بازدید از " باسیلیکا سیسترن ( Basilica Cistern ) " با یکی از جاذبه های تاریخی دیگر که بسیار هم شگفت انگیز است، روبرو خواهید شد و مکان مهم بعدی در این شهر " کاخ دلمه باغچه استانبول ( Dolmabahce Palace ) " بوده که درست در اواسط قرن 19 درست در نزدیکی بسفر بنا شده و اینکه کاخ دلمه باغچه به سبک نئوباروک ساخته شده است.
همچنین " برج گالاتا ( Galata Tower ) " و " شهربازی ویالند ( Vialand ) " را در سفر با تور نوروز استانبول فراموش نکنید، در آخر بهتر است فرصت را برای خرید و یا رزرو تور استانبول بهار 1400 از دست ندهید و هر چه سریع تر برای رزرو این تور از این مجموعه موفق و بنام و حرفه ای اقدام نمایید که البته برای این امر تنها کافیست به وب سایت آنها مراجعه کنید و از بین تورهای متنوع و مختلف آنها متنوع ترین تور استانبول دلخواه خود را انتخاب کنید و سفری خاص را با شروع فصل بهار امسال آغاز نمایید.
 
 
نتیجه گیری نهایی
همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای تورهای استانبول عید 1400 از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای استانبول در تعطیلات سال نو هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت به آدرس namigasht.com ، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تورهای این مقصد با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی بخصوص تورهای ترکیه بخصوص تور استانبول در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را در بهار سال نو تجربه کنید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *