يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۱
۴

مسیرهای ۱۲ گانه راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 753439
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از راهپیمایی ویژه به صورت خودرویی و موتوری در ۱۲ مسیر پایتخت خبر داد و گفت: به هیچ عنوان حضور مردم به صورت پیاده و تجمع نداریم.
مسیرهای ۱۲ گانه راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور تمامی نمایندگان ادارات و نهادهای دولتی برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: ۱۲ مسیر راهپیمایی در تهران پا برجا است و راهپیمایی در تمامی مسیر به صورت خودرویی و موتوری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان حضور مردم به صورت پیاده و تجمع نداریم، تمامی مراسم دهه فجر در شهر و شهرستان‌های استان تهران بدون حضور و تجمع مردم برگزار می‌شود، اما تریبون ما تعطیل نیست و رسانه‌ها با قدرت این حضور خودرویی و موتوری را پوشش می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: دوربین‌های دنیا در روز ۲۲ بهمن بر روی میدان آزادی زوم هستند و مراسم پایتخت ایران را پوشش می‌دهند.

محمودی عنوان داشت: کارگروه‌های دهه فجر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شبانه و روز در حال تلاش هستند و از هیچ موضوعی کوتاهی نمی‌کنند، کار مراسم دهه فجر تعطیلی ندارد و به بهترین شکل ممکن مراسم را اجرا خواهیم کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
ندای بلند مرگ بر عامل واشنگتن دی سی فراموش نشود
Iran, Islamic Republic of
شعار ها اگه مردم پیاده بودند شنیدنی بود.!
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر بایدن و ترامپ
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اسرائیل