يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۹

امیرعبداللهیان: اروپایی‌ها مدیون حاج قاسم هستند

پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 749996
­اگر رشادت‌های سردار سلیمانی نبود الان سوای شهرها و پایتخت‌های اروپا حتی جای جای آمریکا هدف حملات داعش قرار می‌گرفت.
امیرعبداللهیان: اروپایی‌ها مدیون حاج قاسم هستند
بخه گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، حسین امیر عبداللهیان در ویژه برنامه تیتر امشب شبکه خبر به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: به رغم اشتیاق همه دوستداران و عاشقان و مشتاقان سردار، به واسطه شرایط کرونایی با هماهنگی‌هایی که با ستاد ملی کرونا داشتم، بیشتر مراسم سالگرد سردار سلیمانی مجازی برگزار می‌شود.

سخنگوی ستاد سالگرد مردمی شهید سلیمانی گفت: در ملاقات‌ها با مقامات غربی به آن‌ها گفته ام باید به ژنرال سلیمانی مدال بدهید چرا که اگر رشادت‌های او نبود الان سوای شهرها و پایتخت‌های اروپا حتی جای جای آمریکا هدف حملات داعش قرار می‌گرفت.

حسین امیر عبداللهیان افزود: همه برنامه‌های سالگرد به صورت مردمی و خودجوش، اما با هماهنگی ستاد سالگرد مردمی شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

او گفت: در مراسم حضوری، اما محدودی که روز جمعه با حضور شماری از شخصیت‌های خارجی و داخلی در فضای باز و با رعایت همه پروتکل‌ها برگزار می‌شود از «خاطره دست نوشته سردار سلیمانی» رونمایی می‌شود و قرار است این خاطره به ۷ زبان دنیا ترجمه و منتشر شود.
سخنگوی ستاد سالگرد مردمی شهید سلیمانی گفت: در خود آمریکا هم دوستداران شهید سلیمانی در ۱۰۳ نقطه به صورت خودجوش برای سردار سلیمانی مراسم بزرگداشتی گرفته اند.

امیر عبداللهیان افزود: بیش از ۱۶ هزار عنوان برنامه بزرگداشت سردار دل‌ها در داخل کشور با حرکت‌های خودجوش خود مردم دارد انجام می‌شود، در جهان و دیگر کشورها هم از ۲ هفته پیش مراسم خودجوش سالگردها شروع شده است.

او در خصوص پیگیری قضائی عاملان و آمران ترور سردار حاج قاسم سلیمانی هم گفت: همه ظرفیت‌های قضائی فراهم آمد و کمیته‌های فنی و حقوقی تشکیل شد و همه مستندات به صورت دقیق و با ذکر همه جزئیات برای صدور کیفر خواستی جدی و بازدارنده و پشیمان کننده برای عاملان و آمران این عملیات تروریستی فراهم شده است و به زودی کیفر خواست صادر خواهد شد.

امیر عبداللهیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش به آینده نگری و افق دید شگفت انگیز سردار شهید اشاره کرد و گفت: سال ۹۷ در جلسه‌ای که خدمت سردار بودیم ایشان گفت احساس می‌کنم که در کمتر از ۲ سال آینده روابط کشورهای عرب حوزه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی آشکار می‌شود و دیدیم که این اتفاق افتاد.

سخنگوی ستاد سالگرد مردمی شهید سلیمانی تاکید کرد: به اعتقاد من فعالیت‌ها و رشادت‌های سردار دل‌ها حداقل تا ۵ دهه آینده در منطقه همچنان تأثیرگذار خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اروپایی ها هیچ فرقی با آمریکایی ها، سعودی هاآ اماراتی ها، و صهیونیست ها و تروریست های داعش، تکقیری ها و دیگر گروه های تروریستی ندارند.
Iran, Islamic Republic of
اروپایی ها از سال 1980 تاکنون به همراه آمریکایی ها و کشورهای منطقه ضد علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران از گروهک ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند
Iran, Islamic Republic of
مذاکره ایران با آمریکا و غرب اشتباه بوده است.
Iran, Islamic Republic of
عاملان ترور سردار سلیمانی و ترور فخیری زاده خواب راحتی نخواهید داشت
Iran, Islamic Republic of
راه ایستادگی ملت ایران به برکت خون شهیدان ایران و شهید سلیمانی با قدرت ادامه دارد
Iran, Islamic Republic of
حمله تروریستی آمریکا با پول بن سلمان به شهید سلیمانی جنایتی واقعی بود
حمله تروریستی رژیم صهیونیستی با کمک مالی ریاض و به سرکردگی آمریکا به شهید فخری زاده جنایتی واقعی بود
Iran, Islamic Republic of
به مبارزه برای اخراج آمریکا ادامه می‌دهیم
آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک جایی در عراق ندارند/ جنایت واشنگتن جنایتکار شماره یک در ترور سردار سلیمانی نقض همه قوانین است.
Iran, Islamic Republic of
سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی ثابت کرد نخبه شدن فقط نیازمند داشتن مدارک و مدارج علمی نیست بلکه هر مدیری اگر براساس احساس تکلیف وارد میدان کار و فعالیت برای خدا بشود تخصص لازم انجام آن کار را پیدا خواهد کرد و از آن مهم‌تر، تمام عمر او به برکت تبدیل می‌شود.
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل با این بیان سیدحسن نصر‌الله رهبر حزب‌الله لبنان که گفت تعداد موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله را به دوبرابر رسانده و تمام اهداف در داخل رژیم اشغالگر قدس شناسایی شده باید عزای عمومی اعلام بکند.