جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۳

سریال «فرمانده قاسم» پخش می‌شود

شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 749346
۲ سریال با موضوع رشادت‌های سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی به کارگردانی میرطاهر مظلومی و مهرداد عشقیان از ۳ شبکه نمایش، ایران و معارف پخش می‌شود.
سریال «فرمانده قاسم» پخش می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، دو سریال با موضوع رشادت‌های سردار قاسم سلیمانی از روز شنبه ششم دی‌ماه به آنتن شبکه‌های رادیویی نمایش، ایران و معارف می‌رسد.

سریال رادیویی "صور از خاور" که به سفارش رادیو ایران در اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است به فعالیت‌های سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راستای امنیت خاورمیانه می‌پردازد.

این سریال رادیویی به کارگردانی میرطاهر مظلومی، نویسندگی پوریا موسوی، تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا و با هنرمندی بازیگران اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو از روز شنبه ششم دی‌ماه ساعت 23:45 روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و ساعت 22:30 از رادیو ایران پخش می‌شود.

همچنین سریال رادیویی "فرمانده قاسم" نیز به نویسندگی مجید دیندار و کارگردانی مهرداد عشقیان به سفارش رادیو معارف در اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

این سریال رادیویی برگ‌هایی از زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که به تهیه‌کنندگی اشرف السادات اشرف‌نژاد و با هنرمندی بازیگران اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو از روز شنبه ساعت 18 روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و ساعت 01:45 بامداد از رادیو معارف پخش می‌شود.
برچسب ها: سریال حاج قاسم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ترامپ به درخواست نتانیاهو و با کمک مالی بن سلمان، دستور حمله به شهید حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بین المللی را صادر کرده است.
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران انتقام سردار سلیمانی را از آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل میگیرد
Iran, Islamic Republic of
شهید سلیمانی وشهید المهندس نشان داد که حضور نظامی آمریکا جنایتکار شماره یک در عراق به خاطر، علت و دلیل مبارزه با مردم عراق و مردم ایران بوده است و نه تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی