جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

چرا باید کتاب ذهن کامل نو را خواند؟

پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 749247
چرا باید کتاب ذهن کامل نو را خواند؟
 ذهن انسان پیچیده ترین عضو از بدن اوست که تمام عملکردهای او را نظارت و پایش می کند. با شناخت هر چه بیشتر مغز می توان عملکرد بهتری از آن انتظار داشت و آن را تقویت کرد تا بهره وری بیشتری از خود نشان دهد. در تمام مراحل زندگی خود به وجود مغزی آگاه و فعال نیاز خواهید داشت؛ البته استفاده درست از ذهن می تواند شما را موفق تر و زندگی بهتری را برایتان به ارمغان آورد.

کتاب ذهن کامل نو نوشته دانیل پینک است که به عنوان یک نویسنده جهان شمول شناخته می شود، پینک علاوه بر این ها جز پنجاه متفکر مدیریت جهان نیز هست. نوشته های او سمت و سویی جهانی دارد و با اینکه در غرب متولد شده و تحصیلات خود را ادامه داده تفکری فرای مسائل غرب در ذهن او پدیدار است.
 

معرفی کتاب ذهن کامل نو نوشته دانیل پینک


دو نیم کره راست و چپ مغز با فعالیت های گوناگون و مسئولیت هایی که بر عهده دارند تضمین کننده موفقیت یا عدم موفقیت هستند. بیشتر مشاغل مشهور دنیا مانند بازیگری و یا مخترعین از نیم کره راست خود به شیوه ای متفاوت استفاده می کنند و همین هم باعث شده آن ها متفاوت از دیگران پیشرفت کنند.

پینک در نوشتار این کتاب با رویکردی به آینده و ساختن آن با ذهن خود فرد سعی دارد شش توانایی خارق العاده انسان را بیان کند تا بتوانید بدون هیچ دردسری فقط با ورق زدن کتاب و متفاوت اندیشیدن مسیر خود را تغییر دهید. اسم کتاب کمی شما را گیج خواهد کرد اما پیشنهاد می کنم اگر توانستید چند ثانیه ای از این کتاب را تورق کنید و یا به خلاصه کتاب به صورت شنیداری گوش دهید، آنجاست که تفاوت قلم و رویکرد نویسنده را در مواجه با دنیا و آینده خواهید دید.

پینک در شش عنوان شش پایه اصلی دنیای جدید را معرفی می کند، طراحی، داستان سازی، همنوایی و هماهنگی، همدلی، بازی و جنبه های تفریحی و ایجاد معنا.
اگر ردپای موفقیت یک برند یا یک شخص را بخواهید به شما خواهم گفت که این شش قدم مهم ترین اصل ها در مسیر خواهند بود.

در بوکاپو بخوانید: کتاب ایکیگای، راز ژاپنی‌ها برای داشتن عمر طولانی و زندگی شاد

دسترسی سریع به کتاب ذهن کامل نو


ذهن کاملا نو کتابی است که با یک بار خواندن یا شنیدنش می توانید تغییرات شگرفی در زندگی خود احساس کنید، این کتاب می تواند طرز تفکر شما را در مواجه با وقایع و حتی حوادث کوچک و بزرگ اطرافتان به گونه ای تغییر دهد که انگشت به دهان بمانید.

تفکر سریع و همسو با جهانی که در آن هستیم موضوع اصلی این کتاب پینک است که به صورتی شفاف و واضح برایتان بیان می شود. خلاصه کتاب ها می توانند کمک بسیار بزرگی به کسانی باشد که با کتاب هایی رو به رو می شوند که تا کنون از آن ها اطلاعی نداشته اند و یا در حوزه های مختلف هیچگونه مطالعه ای نکرده اند. بوکاپو راهی ساده برای خواندن و شندین کتاب هایی است که فکر می کنید برایتان غریب و ناآشنا خواهند بود. یکی از عمده ترین دلایل استفاده از خلاصه کتاب ذهن کامل نو این است که بتوانید بدون طی کردن مسیر و یا حتی اتلاف زمان چند صفحه ای از کتاب را بشنوید و بعد تصمیم بگیرید آیا می خواهید پینک ادامه ماجرا را برایتان تعریف کند و سمت و سوی ذهنش را برایتان کالبد شکافی کند یا خیر!

خواندن کتاب ذهن کامل نو به چه کسانی پیشنهاد می شود؟


در ابتدای امر باید بدانید دنیایی که در آن زندگی می کنیم کاملا از شیوه سنتی خود خارج شده و در پس هر معنایی داستانی بلند و بالا پنهان است. با این تفکر آیا شما جز کسانی هستید که به پرورش افکار خود بها می دهید؟ از فکر به آینده با ترس خسته شده اید؟ یا فکر می کنید جهان با این سرعت از شما پیشی خواهد گرفت؟
کتاب ذهن کامل نو به تمام این سوالات پاسخ خواهد داد و به جد یک راهگشا برای ذهن هایی است که بین تفکر مدرن و سنتی در حال دست و پا زدن هستند. خواندن کتاب ذهن کامل نو و استفاده از رویکردهای شش گانه آن از شما فردی با ذهنی مطابق با عصر خود می سازد که در مسیر موفقیت از تمام توانایی هایش استفاده می کند.

پیشنهاد بوکاپو: کتاب گرگ وال استریت، استراتژی فروش جردن بلفورت، دلالی که ثروت هنگفتش را یک شبه از دست داد
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *