شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

اسپلیت و کولر گازی دایکین هوشمندترین سیستم تهویه مطبوع

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 746520
اسپلیت و کولر گازی دایکین هوشمندترین سیستم تهویه مطبوع
اسپلیت نوعی کولر گازی است که به دلیل دو نیم یا دو بخش بودن این نام را برایشان برگزیده‌اند.دو بخش اسپلیت تشکیل شده است از بخش کننده هوا یا اواپراتور که در فضای داخل نصب می‌شود و بخش موتور و کندانسور که در بیرون از ساختمان به طور مثال در بالکن، حیاط و پشت بام نصب می‌شود.نسل جدید کولر گازی‌ ها که مجهز به کمپرسور های دور متغیر هستند را اسپلیت های هوشمند می نامند.کولر گازی دایکین یک نمونه از این سیستم های تهویه هوشمند است که توانسته راحتی و آسایشی که انسان امروزی همواره به دنبال آن است را فراهم آورد.دایکین یکی از کمپانی های برتر دنیا است که تمرکز خود را بر تولید کولر گازی و اسپلیت‌ هایی گذاشته است که بیشترین بازدهی را برای کاربران تامین می‌کنند. فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن با آخرین تکنولوژی روز دنیا همراه شده است و کولر گازی های دایکین را در مدل‌های EMURA،EMURA BASIC،FTXB در داخل کشور عرضه می‌نماید.این اسپلیت ها از طراحی ظاهری چشم نواز و متفاوتی بهره‌مند هستند و جزو کم مصرف‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع رده‌بندی شده اند.

ویژگی‌های بارز اسپلیت و کولر گازی دایکین هوشمند چیست؟

تکنولوژی و نوآوری دایکین ژاپن در راستای تولید اسپلیت‌هایی قدم برداشته که باعث تولید مدل‌های مختلف با کارایی‌های مختلف و متناسب با اقلیم‌های آب و هوایی متنوع شده است.اما جذابیت این سیستم تهویه مربوط به هوشمند بودن آن است که باعث محبوبیت و فروش فوق‌العاده‌ی آن ها در سراسر دنیا شده است.شاید این سوال برای شما پیش بیاید که تفاوت یک کولر گازی هوشمند با یک کولر گازی رده پایین و معمولی چیست؟در ادامه به بررسی این مهم می‌پردازیم.
 

اسپلیت فوق هوشمند دایکین با قابلیت کنترل از راه دور

ما بیشتر ساعات روز را درحال کار کردن یا استراحت هستیم و ترجیح می‌دهیم در حین انجام این امور از ابزار و وسایلی استفاده کنیم که بیشترین میزان رفاه و آسایش را برایمان تامین کنند.کنترل از راه دور کولر گازی دایکین یا Smart home یکی از همین موارد است.عملکرد‌های کولر گازی ‌های این برند محبوب جهانی از قبیل روشن و خاموش کردن،تغییر حالت کارکرد و... را می‌‌توان تنها با دسترسی به اینترنت و اپلیکیشن مختص به آن‌ که بر روی گوشی هوشمند کاربر نصب می‌شود کنترل نمود.از قابلیت های جذاب این فناوری این است که باعث شده بتوان حتی بیرون از خانه نیز کولر گازی را کنترل کرد و قبل از رسیدن به منزل دمای محیط را به حد ایده‌آل رساند.

Smart Scan یا تکنولوژی اسکن هوشمند

یک کولر گازی هوشمند قادر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ایجاد تعادل دمایی در محیط می‌باشد.برای این امر اسپلیت نصب شده در محیط با وجود سنسورهای تعبیه شده در آن امکان تشخیص تعداد نفرات حاضر در محیط را دارد و براساس آن پرتاب باد و کنترل دما را سازمان یافته تر کنترل می نماید.

تکنولوژی اینورتر در اسپلیت هوشمند کم مصرف

Inverter  یکی از فناوری‌های جذابی است که تولیدکنندگان به منظور کاهش مصرف انرژی از آن بهره برده‌اند.با وجود کمپرسور اینورتر جریان متناوب AC به جریان متناوب DC تبدیل شده و از این طریق مصرف انرژی 40 تا 60 درصد کاهش داشته است و عمر قطعاتی همچون کمپرسور نیز افزایش می‌یابد.

حالت خواب راحت در سیستم تهویه

همان طور که گفتیم یک اسپلیت هوشمند همواره به دنبال تامین آسایش کاربران است.با فعال کردن حالت خواب در هنگام استراحت، سیستم به صورت خودکار دمای محیط را کنترل کرده تا بیش از حد سرد یا گرم نشود و از این طریق افراد خوابی بدون دغدغه و آرام را تجربه می کنند.

توجه به سلامت خانوده‌ها با سیستم تمیزکننده

فیلتر پلاس مستر آیونایزر در پنل داخلی اسپلیت قرار گرفته و باعث یونیزه شدن محیط می‌شود.برای این عمل میلیون ها یون در فضای داخلی آزاد شده که باکتری‎ها، ویروس‌ها، مواد آلرژی‌زا و ... را نابود می‌کنند. این مورد برای افرادی که از حساسیت‌های فصلی رنج می‌برند و برای خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند می‌تواند یک گزینه‌ی ایده‌آل باشد.

فواید بی شمار و باورنکردنی اسپلیت ها

هر ساله شاهد آلوده‌تر شدن و گرم‌تر شدن کره‌ی زمین هستیم و همین موضوع باعث شده تحمل گرمای تابستان برای بسیاری از افراد به خصوص ساکنین مناطق گرمسیر دشوارتر شود.این دسته از مردم به دنیال سیستم سرمایشی هستند که بتواند جایگزین مناسبی به برای کولرهای آبی باشد.توصیه‌ای که به آن‌ها می‌شود خرید کولر گازی و اسپلیت است.این سیستم تهویه از مزایای زیادی برخوردار است که باعث شده در سرتاسر دنیا به یک دستگاه مصرفی محبوب تبدیل شود. لازم به ذکر است نمونه‌هایی از سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی با عنوان داکت اسپلیت نیز این روزها روانه بازار شده است که انتخاب بسیار مناسبی برای ساختمان‌های بزرگ می‌باشند.
 

با بالا رفتن هزینه‌ها بهتر است دستگاهی را برای تهویه ساختمانمان انتخاب کنیم که عمر طولانی داشته باشد و مجبور نباشیم هر چند وقت یکبار هزینه‌ی زیادی را برای تعمیر آن خرچ کنیم.اسپلیت‌ هایی همچون دایکین مجهز به قطعاتی هستند که بیشترین بازدهی و طول عمر را دارند و می توان سالیان سال از سرمایش و گرمایش آن‌ها بهره برد.

آلودگی صوتی باعث آزار اکثر ما می‌شود و با تمام مشغله‌هایی که داریم ترجیح ما این است که ساعات استراحت و کار را در آرامش کامل به سر ببریم.کولر گازی ها در حین کار کمترین میزان صدا را تولید می‌کنند که حتی ممکن است این نویز شنیده هم نشود.اگر شنوایی خودتان و اعضای خانوده‌تان برایتان اهمیت دارد خرید یک کولر گازی کم صدا را در اولویت قرار دهید.

نشت آب از کولر آبی و آسیب رسیدن به کف پشت بام باعث دردسرهای زیادی می‌شود با خرید یک سیستم تهویه مانند اسپلیت دیگر نیازی به نگرانی برای این موارد نیست، این سیستم دچار نشتی نمی‌شود و از این لحاظ کارکرد آن تضمین شده است.

اگر دغدغه‌ی زیست محیطی دارید انتخاب اسپلیت به عنوان سیستم تهویه برای شما مناسب است.این سیستم با گاز مبرد طبیعت دوست کار می‌کند و هیچ‌گونه آلودگی را وارد محیط زیست نمی‌کند.

یکی از دلایل محبوبت اسپلیت‌هایی همچون کولر گازی دایکین سرمایش یکسان است.به این معنی که برخلاف کولر آبی‌ها که معمولا تمام سرمایش تولید شده‌ی آن ها در مقابل دریچه‌‌شان متمرکز می‌شود،سرمای کولر گازی به دلیل ساختار خاص پنل داخلی و کویل‌ها در تمام نقاط پخش می‌شود.

اسپلیت ها، سیستم تهویه مناسب برای سالمندان و کودکان هستند.مشکل کولر آبی‌ها مصرف آب زیاد و تولید رطوبت بیش از حد است.این مشکل در کولر گازی رفع شده است و بعضی از مدل‌ها قابلیت رطوبت زدایی دارند که باعث شده درجه رطوبت محیط پایین آمده و هوایی مطبوع را برای عزیزان شما فراهم می آورد.

خرید کولر گازی دایکین از نمایندگی رسمی و معتبر در ایران

کمپانی ژاپنی دایکین دارای 90 سال تجربه‌ی درخشان در حوزه‌ی تولید سیستم‌های تهویه مطبوع است که در حال حاظر از 17 کارخانه تولیدی در سراسر جهان برخوردار است و فروش خوبی را در پنج قاره رقم زده است.فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن با نشانی اینترنتی Badbezan.com به عنوان نماینده‌ی رسمی دایکین در ایران درحال فعالیت است و علاوه بر فروش کولر گازی و اسپلیت در سطوح کوچک،در کارنامه ی کاری خود پروژه‌های بسیار بزرگی را ثبت نموده است و آماده‌ی ارائه ی خدمات در سراسر کشور می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *