دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۲

صندوق پالایشی یکم فعلا قابل معامله نیست

جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 744259
هنوز درخواستی از طرف مدیر صندوق پالایشی یکم به شرکت بورس تهران برای فراهم شدن امکان معامله واحد‌های این صندوق ارسال نشده است.
صندوق پالایشی یکم فعلا قابل معامله نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود گودرزی درباره زمان معامله صندوق پالایشی یکم تصریح کرد: در صورتی که اقدامات لازم در شرکت سپرده گذاری مرکزی انجام شود و بعد از تکمیل فرایند قانونی برای قابل معامله شدن، مدیر صندوق پالایشی یکم به شرکت بورس تهران درخواست می‌دهد.

وی ادامه داد: بعد از ارسال درخواست به شرکت بورس تهران، طی یک الی دو روز کاری، فرایند معامله این صندوق فراهم می‌شود و شرکت بورس در اطلاعیه‌ای به سهامداران اطلاع می‌دهد.
معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران همچنین گفت: به محض تکمیل اطلاعات، امکان معامله صندوق فراهم می‌شود، اما روز شنبه امکان معامله واحد‌های این صندوق وجود ندارد.

مدیر امور ناشران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی پیشتر گفته بود، از روز شنبه صندوق پالایشی یکم در پرتفوی تمام سرمایه‌گذارانی که کد بورسی فعال دارند، قرار گرفته و قابل معامله خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با این اوضاع بسیار وخیم پیش آمده، بهتر است پول مردم را پس دهند و صندوق را کنسل کنند.
Iran, Islamic Republic of
بهترین کا همینه