پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۶

سلطان قبر دستگیر شد

يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 738990
بعد از انتشار خبر پرده‌برداری از ماجرای مافیای فروش قبر در تهران، یک منبع آگاه خبر دستگیری این فرد را تأیید کرد.
سلطان قبر دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز، بعد از انتشار مصاحبه خبرگزاری ایکنا با عنوان «پرده‌برداری از مافیای فروش قبر در تهران / حقیقت ماجرای همسطح‌سازی قبرستان ابن‌بابویه»، یک منبع آگاه از دستگیری سلطان فروش قبر خبر داد.

این منبع آگاه اعلام کرد: نام این فرد «س-ح-ا» است و صبح امروز توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرری دستگیر شده است.

چند هفته قبل بود که خبرگزاری ایکنا، در مصاحبه‌ای با حجت‌الاسلام علامه، مدیر آستان ابن بابویه شهرری، از مافیای فروش قبر در تهران پرده‌برداری کرد و حجت‌الاسلام صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری نیز در مصاحبه‌ای دیگر از اخراج فرد واسطه‌گر فروش قبور از آستان شیخ صدوق(ره) خبر داده بود.

مدیر آستان ابن بابویه شهرری در بخشی از مصاحبه خود با خبرگزاری ایکنا، گفته بود: «از گذشته یادمان است که می‌گفتند بدترین کار مرده‌خوری است؛ بنده نمی‌دانستم که مرده‌خوری به چه معناست، تا اینکه اینجا آمدم و دیدم که مرده‌خوری وجود دارد. در حالی که ما باید به خانواده‌های متوفی کمک کنیم و آرامش روحی و روانی انتقال دهیم و در حد توان دستگیر آن‌ها باشیم، متأسفانه با حضور این گروه مافیایی بار بیشتری بر دوش آن‌ها گذاشته بود و خانواده‌ها در شرایط بسیار بدی قرار گرفته بودند. بعد از دفن اموات خانواده‌ها متوجه می‌شدند که چه بار مالی سنگینی برای این موضوع متحمل شده‌اند که قانوناً نیز نباید آن را پرداخت می‌کردند».

خبرهای تکمیلی از دستگیری سلطان قبر به زودی منتشر می‌شود.
برچسب ها: سلطان قبر شهر ری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
در مملکتی که هر چیز آن سلطان دارد وای به حال رعیت!!!
میثم
United States
آقا شماها خودتون خجالت نمیکشید از اینم واژه "سلطان" استفاده میکنید؟ :))
Iran, Islamic Republic of
چرا سلطان ها تمام نمی شود؟
Netherlands
کسی نیست این .... بورس را دستگیر کند؟؟؟ این شخص هم خودش صتدوق داره و هم مدیر بورس است و با رانت اطلاعاتی که داره مولتی تلیاردر شد. قابل توجه سربازان گمنام .
Iran, Islamic Republic of
دلخوش نباشيد مسكن را مجاني ميكنيم برويد ان دنيا كلي حال و هول ميكنيد چه شد
Iran, Islamic Republic of
لطفا مافیای قبر در امام زاده عبدالله شهرری را هم بگیرید ..