جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲۰
۷۹

درخواست دکتر روازاده از وزیر بهداشت درباره درمان سنتی کرونا

شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب: 738887
یکی از اساتید طب سنتی با تأکید بر اینکه بخور جوش‌شیرین برای افرادی که خواهان پیشگیری یا درمان کرونا هستند، بسیار مفید و کارساز است، از وزیر بهداشت خواستار انجام تحقیقات درباره تأثیرات "بخور جوش‌شیرین در درمان و پیشگیری از کرونا" شد.
درخواست یکی از اساتید طب سنتی از وزیر بهداشت
به گزارش جهان نيوز، دکتر حسین روازاده با ارسال نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت خواستار انجام تحقیقات درباره تأثیرات "بخور جوش‌شیرین" در درمان و پیشگیری از کرونا شد.
متن این نامه به این شرح است:

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ جناب آقای دکتر نمکی
سلام علیکم


در ایام ماه محرم و صفر و در زمان عزاداری شیعیان و آزادیخواهان جهان و ماهی که دلها از اشک ریختن برای خاندان اهل‌بیت(ع) سبک و برای یک سال روح آدمی بیمه می‌شود، دل را به دریا زدم تا هرآنچه بر بنده حجت و وظیفه است با اهل سیاست و اهل طب به‌زبان رانم؛ به امید آنکه گوشی برای شنیدن باشد.

خدا را گواه می‌گیرم، مشاهده زجرها و خستگیهای کادرهای درمان و پزشکی کشور و جان باختن عزیزان هموطنم، طاقت را بر من سنگ آورد تا با شما چندکلامی به‌سخن از ماحصل ماهها تحقیق و تجربه بگویم.

جناب آقای دکتر نمکی! جنابعالی به‌حق و به‌درستی در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا (وبای مدرن)، از تمامی فعالان حوزه پزشکی همچنین طب سنتی درخواست کردید تا به میدان بیایند و در این بزنگاه کمک‌رسان‌تان باشند؛ ما همواره در این وادی بوده و هستیم و دست‌هایمان همیشه به‌سوی وزرای بهداشت برای همکاری و همیاری دراز بوده است ولی هیچ کس در ساختار نظام بهداشت و درمان، از روی محبت دست ما را نگرفت.

آنچه به‌یاد دارم، تهدید و ارعاب و قشون‌کشی برای تعطیل کردن مطب و باطل کردن مجوزها بوده است؛ با این وجود پا پس نکشیده و در سایه محبت پروردگار و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تلاشها را صدچندان کرده و خوشبختانه مراجعات برای درمان و اصلاح سبک زندگی و تغذیه هزاران برابر شده است.

حال این وظیفه دینی و ملی ماست تا در تمامی بزنگاه‌های نظام و کشور، جانانه پا در رکاب خدمت بگذاریم و هرآنچه نیز داریم ثمره و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب جهانی اسلامی است.

آنچه در این مرقومه بیان می‌شود، بر حسب وظیفه  و تعهد بنده به نظام و انقلاب و پزشکان و پرستاران جان‌برکف است تا شاید گره کوچکی از مشکلات باز شود.

اینجانب از زمانی که بیماری منحوس ویروس کرونا در ایران شیوع پیدا کرد، تحقیقات گسترده‌ای را برای پیشگیری و سپس درمان آن آغاز کردم؛ با فراگیر شدن ویروس، محافظه‌کاری و احتیاط که در پاره‌ای از موارد نیز به‌درستی ضرورت داشت، پیش گرفته شد، با این وجود بنده به‌اتفاق همکاران متخصص از بخش‌های مختلف پزشکی و آزمایشگاهی، در نهایت به روش ترکیبی در پیشگیری  و درمان کرونا دست یافتیم.

با توجه به تجربیات چنددهه‌ای خود در حوزه طب سنتی و پزشکی نوین، با انواع بیماریهای ویروسی و آنفلوآنزا درگیر بوده‌ام و هستم، این تجربیات کمک کرد تا راه‌حل‌هایی را برای کرونا به‌کار گیرم؛ از همان زمان شیوع ویروس کرونا، مراجعات به بنده بسیار زیاد شد؛ واقعیت آن بود که ترس از کرونا و نام آن، بسیاری را از همان ابتدا زمین‌گیر کرد! تلاش کردم تا این ترس را تبدیل به توکل و روحیه برای مبارزه با بیماری کنم.

روش پیشگیرانه و درمانی که اینجانب برای مقابله با ویروس کرونا به‌کار بردم، روش بخور جوش‌شیرین در کنار درمانهای تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن آدمی است؛ بخور جوش‌شیرین با روشی کاملاً علمی و تخصصی صورت می‌گیرد؛ این روش برای افرادی که خواهان پیشگیری و چه برای کسانی که درگیر ویروس شده‌اند، بسیار مفید و کارساز است.

در این روش با استفاده از ماده خوراکی جوش شیرین که در کشورمان به‌مقدار وفور در دسترس است، کسانی که درگیر بیماری هستند تا یک هفته روزی 3ــ2 بار و  کسانی که خواهان پیشگیری هستند، هفته‌ای یک بار بخور می‌دهند؛ تاکنون دهها بیمار که به‌صورت مستقیم و صدها نفر که به‌صورت غیرمستقیم به بنده رجوع کرده یا در ارتباط بوده‌اند، با این روش و تجویز درمانهای تقویتی و کاملاً رایگان، شفا گرفته و به زندگی روزمره خود بازگشته‌اند؛ نتایج قطعی به‌دست‌آمده در مکتوبات و پروند­ه­‌های پزشکی آنها موجود است.

ما در ابتدای امر از کسانی که درخواست درمان داشتند، آزمایشات اولیه مربوط به مثبت بودن کرونا در مراکز آزمایشگاهی کشور، گرفته و پس از محرز بودن بیماری، این دسته از بیماران را با روش بخور جوش‌شیرین و تقویت سیستم ایمنی درمان کرده‌ایم.

در این روش می‌توان از دستگاه نبولایزر نیز استفاده کرد که این دستگاه در دسترس عمومی قرار ندارد؛ با این وجود روش پیشنهادی ما، استفاده از کتری برقی و دو کتری معمولی است تا مراحل جوش آب و بخور جوش‌شیرین یا همان بی‌کربنات سدیم، در قالب بخار وارد مجاری تنفسی شده و پس از چند مرحله استفاده منظم و طبق دستور، بهبودی حاصل شده است.
در پی این موفقیت معجزه‌آسا، به‌ناگاه متوجه شدیم که متأسفانه سیستم پاسخگویی وزارت بهداشت (تلفن 4030) در پاسخ به سؤال مردم در مورد بخور جوش‌شیرین، بدون ارائه هیچ گونه مدرک علمی و تحقیقات تخصصی، شایع می‌کنند که این درمان باعث سوختن ریه‌ها می‌شود! و جالبتر اینکه پس از مدت کوتاهی مقاله علمی ارائه‌شده از سوی چند محقق آمریکایی، در بررسی‌های خود درمان کرونا توسط بخور جوش‌شیرین را کامل و صددرصد دانست.

همان‌گونه که مستحضرید، جوش شیرین همان نهکولیت است که این ماده توسط استعمار (کمپانی هند شرقی) در زمان قاجار از ایران گرفته شد و پس از مدتی به‌کلی از فرهنگ پزشکی خودمان حذف شد؛ نیاکان و بزرگان پزشکی ایران‌زمین از این ماده در درمان بسیاری از بیماریها و پیشگیری از ویروسها نیز استفاده می‌کردند.

به هر روی، درخواست اینجانب از جنابعالی، موافقت با تحقیقات علمی وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا هر نهاد دیگری که پیشنهاد دارید، پیرامون اثرات بخور جوش‌شیرین بر روی پیشگیری و درمان ویروس کرونا، سل ریوی، گاز کلر، سیستیک فیبروزیس، قارچ‌های ریوی، سینوزیت و... است؛ آزمایشات و تحقیقات بنده ثابت کرده که می‌توان این بیماری‌ها را درمان کرد همچنین دهها مقاله علمی و پژوهشی خارجی نیز منبع چنین تحقیقاتی بوده که در دسترس است و به‌پیوست ارائه می­‌شود.

در پایان عارض هستم که در بازه زمانی طی‌شده از زمان شیوع ویروس کرونا و پس از درخواست جنابعالی برای ورود اطبا و حکمای طب سنتی برای مقابله با ویروس کرونا، بنده دست یاری و همکاری خود را دراز کردم اما پاسخی دریافت نشد! همچنان این بنده کوچک جامعه پزشکی و طب سنتی و از خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب آسمانی امام خمینی(ره) و از مریدان امام خامنه­‌ای، آمادگی دارم تا برای درمان و پیشگیری از بیماری ویروس کرونا، جان و مال خود را در این راستا وقف کنم.

پیشاپیش از حسن نظر جنابعالی کمال تشکر را دارم.

رونوشت:
ــ دفتر محترم مقام معظم رهبری
ــ دبیرخانه محترم شورای نگهبان
ــ حجت الاسلام دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران
ــ جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف؛ رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
ــ سردار حسین سلامی، فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
ــ سردار محمدرضا نقدی؛ معاون محترم هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
ــ سردار غلامرضا سلیمانی؛ رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین
ــ جناب آقای دکتر علی‌عسگری؛ رئیس محترم سازمان صدا و سیما
ــ نمایندگان محترم مجلس یازدهم شورای اسلامی
ــ حجت الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری؛ رئیس محترم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور
ــ آیت الله علیرضا اعرافی؛ مدیر محترم مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور
مرجع : خبرگزاری تسنيم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اب نمك و چاي با فلفل سياه هم روزي دوبار هم درمان خوبيه دو سه روزه از گلو و بيني ويروس از بين ميبره
Iran, Islamic Republic of
راجع به درستی یا نادرستی اثر جوش شیرین بر درمان کرونا نمی توانم نظری بدهم.
Iran, Islamic Republic of
شما نباید نظر بدهید.باید گروهی از طرف وزارت بهداشت تایین شود و تحقیق کنند..
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
كي از شما نظر خواسته حالا ؟؟
Iran, Islamic Republic of
چرا این همیشه عصبانیه؟
Iran, Islamic Republic of
چون می بینه چطور هموطنان یکی یکی دارن پرپر میشن و میتونه کاری بکنه اما نمیزارن
Iran, Islamic Republic of
ما عصبانیت ندیدیم.
خیلی هم مهربان هست.
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد دکتر روازاده حکیم شهیر ایرانی قابل تامل است باید وزارت بهداشت آن را بررسی کند و انگ غیر علمی بودن به آن نزند همچنانکه با طب سنتی برخورد شد!! طب سنتی در ایران خیلی طرفدار دارد.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آقای نمکی گوشش به این حرفها بدهکار نیست.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
كساني كه با دكتر روا زاده و خير انديش و قنبر زاده و نظاير ايشان مخالف هستند با ابوعلي سينا و رازي و طب ائمه مخالف هستند هرچه غربي ها بگويند تصديق مي كنند هرچه خدا و پيامبر و دانشمندان ايراني بگويند رد مي كنند حتي بدون تحقيق اين كمال بي انصافي است در حاليكه ريشه و بنيان طب غرب از دانشمندان ايراني و اسلامي گرفته شده است
ff
Iran, Islamic Republic of
باید بخوریم این ترکیب رو ؟
باید بُخور بدیم نه اینکه بخوریم.طریقه صحیحش هم در این مورد بلد نیستم.مثل اُکالیپتوس که بخور میدن
Iran, Islamic Republic of
روش صحیح بخور دادن در سایت خود دکتر روازاده موجود است.
ب
Iran, Islamic Republic of
شاید انتظار دارند این کار را باید خارجی ها انجام دهند؟
بعد از آنها ماهم دنبال رو انها میشویم؟
Iran, Islamic Republic of
طب مدرن تبدیل به درامد شده
خیلی از این عمل ها لازم نیست اما نمیشه از پول گذشت.....
حرف حساب
United Arab Emirates
به گفته اکثر متخصصین، ایران در مورد کنترل و درمان کوید ۱۹ حرفی برای گفتن نداره. روغن بنفشه تبدیل شد به بخور جوش‌شیرین!!!
Netherlands
ای کاش به جای مسخره کردن کمی تامل میفرمودید و نتیجه تحقیقات انجام شده را مطالعه میکردید .
Iran, Islamic Republic of
ناراحت نشو.. ...
Iran, Islamic Republic of
اون اکثر متخصصین لابد خودت و بی بی سی و اینترنشال هستند دیگه .. نه؟!
Iran, Islamic Republic of
نخیر این شماها هستید که چشمو گوش بسته هر حرفی رو قبول میکنید..
Iran, Islamic Republic of
ایشون یه فرضیه ای رو مطرح کرده و درخواست تحقیق و بررسی داره! حرکتی کاملا عاقلانه، منطقی و علمی.
Iran, Islamic Republic of
نه عمو جون هیچکس برای سلامتی خودش حرف دیگری رو چشم و گوش بسته گوش نمی کنه . رفته و نتیجه دیده و داره می گه ..
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
چطور حرف غربي ها و موسسات علمي پژوهشي غربي ها را كه با نگاه اقتصادي و درامد زايي در خصوص درمان بيماري ها و پاندمي ها را براحتي قبول مي كنند و زير بار پروتكل هاي انها مي روند مثل آب خوردن اما حرف دانشمندان ايراني و اسلامي را رد مي كنند .
Iran, Islamic Republic of
به امتحان کردنش میارزد ،هیچ ضرری هم ندارد...
Iran, Islamic Republic of
ببین کار به کجا رسیده که یک فوق تخصص باید به آقای نمکی التماس کند و او هم انگار نه انگار همان راه خودش را می رود و برود . ...!!!!
ناصر
Iran, Islamic Republic of
این اقا پزشک عمومی است نه فوق تخصص
Iran, Islamic Republic of
عموجان پزشک عمومی است در طب آکادمیک و فوق تخصص است در طب سنتی . .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بله پژشك عمومي است اما در حوزه طب سنتي و اسلامي فوق تخصص است .
Iran, Islamic Republic of
یکی از دوستانم همسرش تو جبهه شیمیایی شده بود و کرونا هم تازکیها گرفت ولی یه هفته خوب شد باورم نمیشد بعد که از خانمش پرسیدم متوجه شدم با همین بخور جوش شیرین روزی سه بار سر پا شد و درمان
Iran, Islamic Republic of
پزشک عمومی هم نیست !!!؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بايد شماره نظام پزشكي اش را اعلام كند تا رفع شبه بشود و دهان معاندان طب ايراني و سنتي كه عليه طب ايراني موضع مي گيرند بسته شود!!
Turkey
........
Canada
کی گفته این دکتره، هر وقت خودش واسه خودش یا عزیزانش استفاده کرد بعد بیاد تبلیغ کنه، درخواستم میده جالبه
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
شما با عزیزانت اگر خدای نکرده کرونا گرفتین برین همون بیمارستانهای مملو از میکروب و ویروس و وایتکس و شوربا! که هر روز آمار مرگ و میرشون را اعلام می کنند!
ما از همین بخور جوش شیرین استفاده می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
ایشان دوازده سال در آلمان در رشته پزشکی تحصیل کرده اند
حسین
Iran, Islamic Republic of
ایتالیا دوست عزیز نه آلمان
عبدالغفور
Iran, Islamic Republic of
من خودم از بخور جوش شیرین و همینطور نسخه حکیم خیراندیش استفاده کردم و نتیجه هم گرفتم،.
Iran, Islamic Republic of
طريقه استفاده و نسخه دكتر خيرانديش چي بود؟
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان یه کم واضح تر توضیح می دادی .
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
ایشان پیشنهادتحقیق درنظریه خودکرده،، .
Iran, Islamic Republic of
و این یعنی حسن نیت و دلسوزی..
Iran, Islamic Republic of
البته آمریکاییها همین را اثبات کردند ولی پزشکان ما فقط منتظرند تا مردم گروه گروه بمیرند
Iran, Islamic Republic of
کلا ج ا مرزهای علم و اقتصاد و کشور داری ...جابجا کرده!!!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اينو خوب اومدي !!!
و روند افزايش قيمت هارا!!
Iran, Islamic Republic of
این جمهوری اسلامی نیست که مرزهای اقتصاد را جابجا کرده. بلکه دولت لیبرال که حرکتش خلاف جهت جمهوری اسلامی و همسو با استکبار جهانی است، کشور را به این روز انداخته است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مرجع رونوشت‌های نامه نشان می‌دهد که برای مسئولان کشور تحقیق و اثبات چندان جذاب نیست..
حمید رضا
Iran, Islamic Republic of
ایشون درخواست نکرده که با جوش شیرین درمان کنید، دلسوزانه گفته خواهش می کنم تحقیق کنید. خدا خیرش بده، .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر زاکانی واقعاً شما روازاده را استاد می دانید؟
متاسفم برای درسی که خوانده اید

به خاطر سیاست مجبورید روازاده را تحمل کنید؟
متاسفم برای سوگندی که خورده اید
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
کاملا معلومه که شما چقدربه این دکتر عزیز با اون چهره نورانیش داری یا حسودی میکنی یا احتمالا یک مشکل دیگه ای باهاش دارید لطفا خودتون رو اصلاح کنید نسخه شون همین جوش شیرین عالیه ودقیقا کار ضد عفونی رو انجام میده وتمام ویروسهای ریه رو نابود میکنه بزارید مردم استفاده کنن تو این گرونیها حیف است فردای قیامت باید جواب بدهید
Iran, Islamic Republic of
تاسف واسه خودتون بخورید ،ایشان خیلی عالم تر از پزشکان طب مدرن هستن ،که آدم ها براشون موش آزمایشگاهی هستن ،من کرونا گرفتم و با بخور جوش شیرین خیلی خوب درمان شدم
Iran, Islamic Republic of
ميزان آب و جوش شيرين چقدر بايد باشه؟
دکتر مهدوی
Iran, Islamic Republic of
اگر این دارو روی دو گروه به صورت کارآزمایی تصادفی دوسویه پنهان انجام شود و اثری بیش از دارونما داشته باشد می توان نتیجه گرفت که موثر است والا تجربه متخصصین پایین ترین سطح شواهد را دارد.
United States
روغن بنفشه قطعا درمان بهتری است...
Iran, Islamic Republic of
با رؤسای سازمان ملل صحبت بکنه شاید به نتیجه برسد.
Iran, Islamic Republic of
مرحبا بر دکتر روازاده عزیز،خدا خیرت بدهد،نوکرتیم،
من
Iran, Islamic Republic of
ایشون کرونا را کلا انکار کردند وتوطئه غرب و.....دانستند تعجبه حالا باچه رویی داره نسخه درمانی می پیچه ....
Iran, Islamic Republic of
باسلام‌دکترروازاده‌بسیارانسان‌دانشمندندوبدون‌تحقیق‌گسترده‌کارنمکنند
عسل
Iran, Islamic Republic of
پزشکان طب مدرن بخاطر اینکه بازارشون کساد شده با پزشکان طب سنتی مخالفت میکنن.
عسل
Iran, Islamic Republic of
عالیه
جواد
Iran, Islamic Republic of
من خودم دومرتبه دچار مشکل وتنگی تنفس شدم (به خاطر ویروس کرونا)واقعا نتیجه گرفتم. وعالی بوداصلا ترس وضرر نداره..
Iran, Islamic Republic of
۰....
United States
سلام الان داروی دکتر شادمانی و دکتر کمالی نژاد و دکتر مصطفائی و دکتر برهمی و دیگران که کاملا پایه گیاهی دارد برای درمان کرونای هزاران نفر تست شده و کاملا اثر بخش بوده.
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدا همه پزشکان وکادر درمانی ک خدمت میکنن بمردم بدون هیچ چشم داشتی وفقط خدارو در نظر میگیرن .عمر باعزت وتوفیقات روز افزن بده.
Iran, Islamic Republic of
سلام چطور میشه این دارو رو تهیه کرد؟
مونا
United Arab Emirates
داروی دکتر شادمانی رو از کجا میشه راجع بهش اطلاعات گرفت. هر چی سرچ کردم مطلبی پیدا نکردم متاسفانه
Iran, Islamic Republic of
همینطوری که نمی شه نظریه ای را قبول کرد لااقل استدلالهای آن را هم بگوید!.
ف-خ
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه من با بخور جوش شيرين معالجه نشدم وريه هام هم مشكل پيداكرد.
فاضل
Iran, Islamic Republic of
اقا برادر ادرسى اسمى اعلام كن تا هماهنگ بشه بريد به ديدار..روازاده چونكه خودش به صدها كرونايى سركار داشته نه خودش نه زيردستانش مبتلا نشدن و چندصدنفر رو درمان كرده
فیروزه
Iran, Islamic Republic of
سلام من یک ماه پیش کرونا گرفتم
حتی یک دونه قرص یا دارویی رو استفاده نکردم
فقط دم نوش هزوه، پونه کوهی ،زنجفیل ، دارچین و هل خوردم،قرقره آب نمک روزی چندین بار انجام دادم
بخور جوش شیرین و جداگانه بخور اکالیپتوس
غذا هم آبگوشت ساده با گوشت گوسفند که فقط پیاز و زرد چوبه و نمک داخلش ریخته شده بود خوردم حدود۱۰ روز طول کشیدو خداروشکر خوب شدم
Gf
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه عزیزان من مریض بودم هر دکتری به من یه چیزی می گفت من روزانه ۱۵ قرص می خوردم خوب نشدم قرصهامو بیرون ریختم با طب سنتی اشنا شدم درمان کردم.در ضمن گوشت گوسفند بخورید من هشتاد کیلو هستم اصلا شکم ندارم ورزش هم نمیکنم غذاهایی بخورید که دکترروازاده ودکتر خیراندیش می گویند.مطمین باشید خوش تیب می شوید سالم وسلامت باشند طب سنتی ها.
سید
Iran, Islamic Republic of
مردم از زحمات دکتر روا زاده قدردانی میکنند واز وزیر محترم می خواهیم زمینه همکاری فراهم شود تا کرونا به غولی ترسناک تبدیل نشود
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن اگر کسی بازحمت رشته پزشکی را قبول شده باشد ودرسهایش را خوب خوانده باشد ومدرکش را به موقع گرفته باشد وبتواند از پس بیماران بر بیاید به هیچ وجه دنبال گیاه واین جور چیزها واین جور حرفها نمی رود میرو.د..
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
....