جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

جشنواره تخفیف‌های ۵۰ درصدی اسنپ مارکت را از دست ندهید

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 737250
تخفیف شگفت انگیز این دوره اسنپ مارکت، کالاهای محبوب و منتخب شما را هدف قرار داده است.
جشنواره تخفیف‌های ۵۰ درصدی اسنپ مارکت را از دست ندهید
هر دوره از تخفیف‌های شگفت انگیز اسنپ مارکت با شکستن درصد قابل توجهی از قیمت‌ها، مشتریان را به واقع شگفت زده می‌کند. تخفیف شگفت انگیز این دوره اسنپ مارکت، کالاهای محبوب و منتخب شما را هدف قرار داده است.

به این صورت که کالاهای سوپرمارکتی را که معمولا جزو مایحتاج روزانه خانوارها هستند را در گروه‌های مختلف دسته‌بندی می‌شوند. از بین این دسته‌بندی‌ها، پنج گروه که از محبوبیت بیشتری نزد شما برخوردار هستند، انتخاب می‌شوند. در مرحله بعد، 80 درصد از کالاهای مربوط به دسته‌بندی‌های منتخب شامل تخفیف 50 درصدی می‌شوند. به این ترتیب، کالاهای مربوطه را می‌توانید با نصف قیمت اولیه خریداری کنید. توجه داشته باشید که خرید محصولات با تخفیف نصف قیمت محدود هستند و امکان خرید عمده آن‌ها وجود ندارد. پنج گروهی که باید مورد گزینش قرار بگیرند، از میان این چند دسته‌بندی انتخاب می‌شوند:

- محصولات پروتئینی

- دستمال و شوینده‌ها

- چاشنی‌ها و افزودنی‌ها

- کنسرو و غذای آماده

- غذاهای منجمد 

زمان‌بندی تخفیف
تخفیف شگفت انگیز 50 درصدی اسنپ مارکت از 25 مرداد ماه، به مدت پنج روز متوالی (از شنبه تا چهارشنبه) و از ساعت 9 صبح تا 6 عصر ادامه خواهد داشت. برای مشاهده جزییات تخفیف‌ها و آگاهی از اینکه هر روز کدام دسته‌بندی همراه با تخفیف 50% ارائه می‌شود، می‌توانید به صفحه اصلی وب‌سایت اسنپ مارکت و یا شبکه‌های اجتماعی این سوپرمارکت اینترنتی مراجعه کنید. 

اگر هم تمایل دارید تا  از سایر اخبار و جشنواره های این فروشگاه بزرگ اینترنتی با خبر شوید،‌ میتوانید مجله اسنپ مارکت را که یک راهنمای جامع و کامل از اخبار اسنپ مارکت است و علاوه بر آن صدها مقاله برای کمک به بهبود زندگی دارد را دنبال کنید.

خرید آنلاین از هایپراستار


هایپراستار فعالیتش را با تاسیس نخستین شعبه خود در غرب تهران آغاز کرد. با گذشت زمان و استقبال مشتریان از کالاها و کیفیت محصولات این فروشگاه، به تدریج تعداد شعبات این فروشگاه در نقاط مختلف تهران و شهرستان‌ها گسترش پیدا کرد. این هایپرمارکت از ابتدا با هدف ارائه اجناس باکیفیت و ارزان قیمت، کار خود را آغاز کرد و تا به امروز هم این روند ادامه دارد. با شروع همکاری هایپراستار و سوپرمارکت اینترنتی اسنپ مارکت، مشتریان هایپر مارکت این امکان را داشتند که تنها با نصب برنامه اسنپ مارکت روی گوشی‌ها هوشمندشان، خرید آنلاین از هایپراستار را بدون نیاز به مراجعه حضوری تجربه کنند. در حال حاضر، اسنپ مارکت به عنوان یک سوپرمارکت آنلاین کرج و تهران و همچنین به تازگی اصفهان را تحت پوشش خدمات خود قرار می‌دهد.

بعد از ثبت سفارش و خرید آنلاین، کاربران می‌توانند اقلام خریداری شده را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند. علاوه بر این، با توجه به گسترش ویروس کرونا، تیم اسنپ مارکت همواره در تلاش است تا اصول بهداشتی را در طول فرایند جمع‌آوری کالاها و تحویل‌دهی آن‌ها رعایت کند. به همین خاطر، کلیه اجناس و محصولات مشتریان قبل از ارسال و تحویل، به طور کامل ضدعفونی و بسته‌بندی می‌شوند. به این ترتیب، مشتریان می‌توانند بدون نگرانی از آلوده بودن کالاهایشان، آن‌ها را با خیالی آسوده تحویل بگیرند. با توجه به مواردی که ذکر شد، کاربران می‌توانند از بابت ارسال به موقع، صحت و سلامت و همچنین ضدعفونی بودن سفارشات، اطمینان کامل داشته باشند. در نتیجه، سرویس‌دهی حرفه‌ای و تخفیف‌های متنوع سوپرمارکت اینترنتی اسنپ مارکت در کنار کالاهای باکیفیت و در عین حال ارزان هایپراستار، اسنپ مارکت را به بهترین گزینه برای انجام یک خرید اینترنتی مطمئن، به‌صرفه و ایده آل تبدیل کرده است.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *