يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۲

واکنش قالیباف به توافق امارات با رژیم صهیونیستی

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 737057
توافق خاندان حاکم بر کشور اتحادیه متحده عربی با رژیم صهیونیستی خیانتی آشکار بر ارزش‌های انسانی، آموزه‌های اسلام، امت اسلامی و آرمان فلسطین است.
واکنش قالیباف به توافق امارات با رژیم صهیونیستی
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف صبح امروز (یکشنبه 26 مرداد ماه) در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: توافق خاندان حاکم بر کشور اتحادیه متحده عربی با رژیم صهیونیستی خیانتی آشکار بر ارزش‌های انسانی، آموزه‌های اسلام، امت اسلامی و آرمان فلسطین است.

وی افزود: پرده تزویر، ریا و نفاق نسبت به آرمان قدس شریف دیگر ور افتاده است و دشمنان انسانیت و خائنان به امت اسلامی چهره واقعی خود را آشکار کرده‌اند.

وی با تأکید بر این که امروز دفاع از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی معیار روشن تشخیص حق طلبان و عدالت خواهان جهان از منافقان و جنایتکاران است، گفت: کسانی که با رژیم صهیونیستی طرح دوستی بریزند در نظر تمامی امت اسلامی خائن، جنایتکار و همدست در تمام اقدامات شوم گذشته، حال و آینده رژیم منحوس صهیونیستی خواهد بود.

قالیباف ادامه داد: امروز دفاع از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی معیار روشن تشخیص حق‌طلبان و عدالتخواهان جهان از منافقان و جنایتکاران است. 

وی با بیان اینکه کسانی که با رژیم صهیونیستی طرح دوستی می‌ریزند در نظر تمامی امت اسلامی خائن و جنایتکار و همدست در تمامی اقدامات شوم گذشته، حال و آینده رژیم محنوس صهیونیستی خواهند بود، گفت: به خائنان فعلی و کسانی که قصد ملحق شدن احتمالی به این پروژه و ضدانسانی را داشته باشند هشدار می‌دهیم که مبارزه با رژیم صهیونیستی هرگز متوقف نخواهد شدو روز به روز با قدرت بیشتر و آگاهی بیشتر امت اسلامی و مردم شریف فلسطین ادامه خواهد داشت. 

وی خاطرنشان کرد: صف‌بندی آشکار میان حق و باطل، منافقین و مسلمین و دشمنان رژیم صهینیستی و دوستان آن بی‌گمان باعث قدرتمندشدن محور مقاومت در راه آزادی قدس شریف خواهد بود. 

همچنین با اشاره سی‌امین سالگرد ورود باشکوه آزادگان سرافراز و قهرمان کشور عزیزمان به ایران اظهار داشت: این عزیزان آزاده الماس‌های درخشان هستند بنابراین در این روز یاد و خاطره سید آزادگان مرحوم سید علی‌اکبر ابوترابی نماینده دوره چهارم و پنجم شورای اسلامی که در دوران اسارت نقطه امید و راهنمای آنان بود را ارج می‌نهیم و خوب است در این شرایطی که کشور قرار دارد و مردم در سختی و مشقت هستند، از شرایط سخت این آزادگان بازخوانی داشته باشیم که الگوی صبر و تحمل هستند. 

وی ادامه داد: برخی از آزادگان ما بالای 10 سال شرایط سخت اسارت را تحمل کردند و عوارض فراوان جسمی و روحی از آن دوران به همراه خود دارند، بنابراین وظیفه ما در مجلس قدردانی از این عزیزان و در صورت لزوم، تلاش برای تبیین شرایط و قوانین حمایت از این عزیزان ایثارگر می‌باشد و امیدوارم معاونت محترم رئیس‌جمهور، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مدت باقی‌مانده از دولت دوازدهم موضوعات و مشکلات و کمبودهای این عزیزان رسیدگی کند و هر کجا هم که لازم باشد مجلس هم در کنار این عزیزان خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين عزيز دل برادر هم بجاي اينكه كار خود را انجام بده همه اش واكنش نشون ميده كه چي هيچي بنشين قانون ماليات بر خانه هاي خالي را اصلاح كن ببم جان
United States
..........