چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۳
۱۲

«مبل‌های شکسته» رابرت‌ هلوی!

حسین شریعتمداری
يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب: 712024
هنجارشکنی این روزهای برخی از نمایندگان مجلس و همنوایی بی‌پرده آنها با خواسته‌های رسماً اعلام شده دشمنان را تنها با تئوری؛ «مبل‌های سوخته» رابرت هلوی می‌توان تعریف کرده و به ارزیابی نشست.
جهان نيوز - حسین شریعتمداری: رابرت هلوی -ROBERT HELVEY- یکی از تئوریسین‌های جنگ نرم و کودتای مخملی است که در فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ نیز نقش قابل توجهی داشته است. در جایی به نقل از رابرت هلوی خوانده و یا دیده‌ام که می‌گوید؛ برای تولید گرما، هیزم یا ذغال‌سنگ را درون بخاری‌ها و شومینه‌ها می‌ریزند و کار عاقلانه‌ای نیز هست چرا که هیزم و ذغال‌سنگ از جمله سوخت‌های ارزان‌قیمت است و استفاده از آن برای تولید گرما مقرون به صرفه است. هلوی در ادامه می‌گوید؛ اگر مشاهده کردید که در یک خانه مسکونی و یا در سالن یک کارگاه تعدادی مبل را درون شومینه ریخته و می‌سوزانند، صاحب‌خانه یا مدیر کارگاه را دیوانه تلقی نکنید! شاید مبل‌ها به علت شکسته‌شدن پایه‌ها و پاره شدن پارچه روی آن دیگر قابل استفاده نبوده و باید دور ریخته می‌شدند. در این حالت برخلاف تصور اولیه شما آنچه در بخاری و یا شومینه درحال سوختن است، مبل نیست که نگران ارزش و قیمت آن باشید!

مقداری چوب و پارچه است که اگرچه پیش از این مبل بوده ولی حالا دیگر تاریخ مصرف خود را از دست داده و سوزاندن آن با صرفه‌تر از دور ریختن است!

 هنجارشکنی این روزهای برخی از نمایندگان مجلس و تعدادی از سیاست‌بازان مدعی ‌اصلاحات و همنوایی بی‌پرده آنها با خواسته‌های رسماً اعلام شده دشمنان را تنها با تئوری؛ «مبل‌های سوخته» رابرت هلوی می‌توان تعریف کرده و به ارزیابی نشست. کافی است نگاهی گذرا به سوابق و کارنامه آنها بیندازید.

وطن‌فروشی در فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸، نظرسازی به سفارش دشمن در پوشش نظرسنجی! همکاری با کانال صهیونیست‌ساخته آمدنیوز، حمایت از اراذل و اوباش اجاره‌ای در آشوب‌های اخیر، آلودگی به فساد اقتصادی، پیشنهاد واگذاری جزایر ایرانی به بیگانگان، تلاش برای حذف قانون حجاب و... فقط بخشی از کارنامه سیاه آنان است که تاکنون از پرده بیرون افتاده است.

و اما، مراجعه به نمونه‌های مشابه قبلی این احتمال را قوت می‌بخشد که اتاق فرمان طیف یاد شده از کارکرد بعدی آنها قطع امید کرده است و آنان را مهره‌های سوخته‌ای تلقی می‌کند که ترجیح می‌دهد قبل از آنکه دور ریخته شوند به عنوان مبل‌های شکسته در تئوری ‌هلوی از آنان بهره‌کشی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


انتحار سیاسی هم میتوان نام گذاشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج حسین
تهرانی اصل
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا و بندگان خوب خدا بر حاج حسین
که دشمن شیطان و استکبار و اسراییل و افساد طلبان و داعش و ……… است.
Iran, Islamic Republic of
هنرپيشه سياسي كه نفش موافق دو اتيشه را دارد
Iran, Islamic Republic of
زمين بازي ايرانه و بازيگران راست و چپ و مردم هم بازيچه
Iran, Islamic Republic of
آقاي شريعتمداري سردار قلم و رسوا كننده فتنه گران
Iran, Islamic Republic of
...
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
حاج حسين عزيز
شما نيز تاريخ مصرفتان گذشته و خودت خبر نداري
ديگر جوانان نسل جديد اگر بخواهند الگو بگيرند شما جزو انتخابهاي ايشان نيستي.باور كن جامعه تغيير كرده و ديگر با جامعه دهه 60 طرف نيستي ولي ميخواهي با ادبيات دهه 60 با آنها صحبت كني.
حاج حسين وقت بازنشستگي شما رسيده و بايد جايت را به افراد جوان اصولگرا بدهي و بروي پي استراحتت..l.
رضا
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
رسول مشهدی شما دوغت رو بنوش!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
برادر اینا دنبال فرستادن ملت دنبال نخود سیاه هستند!!
Iran, Islamic Republic of
......