دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۲
۴
در ادامه بازی اسم و فامیل اصلاح طلبان شورای شهر؛

خیابان طوس به نام «کیارستمی» می‌شود!

سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 711491
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نامگذاری خیابان طوس در محدوده باغ فردوس واقع در منطقه ۱ شهرداری تهران به نام پیشنهادی «عباس کیارستمی» به تصویب رسید.
خیابان طوس به نام «کیارستمی» می‌شود!
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد حق شناس در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر اماکن عمومی شهر تهران بررسی شد تا خیابان بیست و ششم ولنجک در محدوده ولنجک واقع در منطقه ۱شهرداری تهران به نام پیشنهادی «شهیدان ابوطالبی» (با حفظ شماره) و خیابان طوس در محدوده باغ فردوس واقع در منطقه ۱ شهرداری تهران به نام پیشنهادی «عباس کیارستمی» و خیابان تختی در محدوده باغ فردوس واقع در منطقه ۱شهرداری تهران به نام پیشنهادی «استاد جلیل شهناز» و خیابان بی نام در محدوده پرواز واقع در منطقه ۲شهرداری تهران به نام پیشنهادی «شهیدان اسفندیاری» و کوچه اخیانی در محدوده توحید واقع در منطقه ۲شهرداری تهران به نام پیشنهادی «خدایار» عنوان شود.

وی ادامه داد: خیابان هفتم در محدوده بوستان ساعی در منطقه ۶شهرداری تهران به نام پیشنهادی «بهمن کشاورز»(با حفظ شماره )(حقوقدان) مطرح شد.

این پیشنهاد با ۱۴ رای موافق به تصویب رسید.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یه سردیس هم ازش بسازید
بالاخره وقتی نام شهید رو حذف می کنید تا اسطوره های حقیقی به فراموشی سپرده بشن باید جای خالیش رو با استوره سازی خیالی پر کنید
ولمون
Iran, Islamic Republic of
ولمون کنید دیکه ای بابا هی اسم عوض میکنید راه خونمونو گم میکنیم ی اسم بزارید بمونه دیگه ک چی مثلا ؟...
ممد
United States
لااقل اسم یک کوچه را هم به نام همکار ایشان بکنید ...
Iran, Islamic Republic of
بی عرضه ها فقط بلدند اسم این تیپ ها رو بگذارند تا تیتیش مامانی ها بهشون رای بدهند....