چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۴
با افزایش آلودگی هوا؛

مدارس و دانشگاه‌های استان تهران تعطیل شد

جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب: 709185
به دلیل افزایش آلایندگی هوا مدارس استان تهران بجز شهرهای دماوند، پردیس، رودهن و فیروزکوه فردا در دو نوبت صبح و عصر تعطیل شد.
مدارس و دانشگاه‌های استان تهران تعطیل شد
به گزارش جهان نيوز، محمد تقی‌زاده معاون امور عمرانی استاندار تهران در جلسه‌ کارگروه کاهش آلودگی هوای شهر تهران اظهار داشت: به دلیل افزایش میزان آلایندگی هوا مدارس استان تهران به جز شهرهای دماوند، پردیس، رودهن و فیروزکوه در تمامی مقاطع فردا در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

وی افزود: تردد کامیون‌ها در سطح استان تهران ممنوع است و در این خصوص نیز پلیس راهور با جدیت در ورودی وخروجی‌های شهر حضور دارند.
معاون امور عمرانی استانداری تهران گفت: با توجه به میزان آلایندگی هوا از شهروندان تقاضا می‌شود که از سفرهای غیرضرور در سطح شهر پرهیز کنند و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

تقی‌زاده یادآور شد: پلیس راهور به شدت با خودروهای دودزا در سطح شهر نیز برخورد خواهد کرد.
وی افزود: همچنین اجرای کلیه مسابقات ورزشی در روز شنبه در تهران لغو شده است.

معاون امور عمرانی استانداری گفت: این در حالی است که کلیه مراکز آموزش عالی هم تعطیل خواهد بود.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بوسجين
Iran, Islamic Republic of
حال اقايون و خانم هاي مخصوصا اصلاح طلب مانند خانم ابتكار كه در سايه برجام خوابيدند و اميد ميوه برجلم را داشتند كجايند و چقدر بابت ان بايد به ملت پاسخگو بايد باشند از هر زاويه نگاه كنيم نتيجه سياست گذاري ومديريت زير صفر بوده نه تنها مشكل حل نشده بلكه تشديد هم شده است
Iran, Islamic Republic of
سوء استفاده نکن اخوی.!!!
Iran, Islamic Republic of
يعني چه دوست عزيز پول ملت را مي توانست در اين شرايط به داد ملت برسد و اشكالات صنايع مانند نفت را براي توليد بنزين برطرف كند صرف واردات بنزين كردند كه مي توانستند با بصيرت ان اشكلات را بر طرف كنند....
ممد
United States
گلابی برجام آلودگی هوا را باعث شد....!!!!...