جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲

گریه‌ای که دل شهید مدافع حرم را لرزاند!

سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 708776
به گزارش جهان نيوز، امروز چهارمین سالگرد شهادت یکی از ستارگان درخشان جبهه مقاومت، شهید حمید سیاهکالی مرادی است. وی چهارم اردیبهشت ۱۳۶۸ در قزوین متولد شد و پنجم آذر ماه سال ۱۳۹۴، در حلب سوریه و درگیری با گروهک داعش به شهادت رسید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 1397/6/15 با ‌اشاره به کتاب «یادت باشد» (زندگینامه شهید مدافع حرم سیاهکالی مرادی) فرمودند: یک کتابی تازه خوانده‌ام که خیلی برای من جالب بود. دختر و پسر جوان - زن و شوهر- می‌نشینند برای اینکه در جشن عروسی‌شان گناه انجام نگیرد، نذر می‌کنند سه روز روزه بگیرند! به ‌نظر من این را باید ثبت کرد... پسر عازم دفاع از حریم حضرت زینب(س) می‌شود؛‌ گریه ناخواسته‌ این دختر، دل او را می‌لرزاند؛ به این دختر - به خانمش- می‌گوید که ‌گریه‌ تو دل من را لرزاند، امّا ایمان من را نمی‌لرزانَد! و آن خانم می‌گوید که من مانع رفتن تو نمی‌شوم، من نمی‌خواهم از آن زن‌هایی باشم که در روز قیامت پیش فاطمه‌ زهرا سرافکنده باشم! ببینید، اینها مال قضایای صد سال پیش و دویست سال پیش نیست، مال سال ۹۴ و ۹۵ و مال همین سال‌ها است، مال همین روزهای در پیش [روی] ما است؛ امروز این است. در نسل جوانِ ما یک چنین عناصری حضور دارند، یک چنین حقیقت‌های درخشانی در آنها حضور دارد و وجود دارد؛ اینها را باید یادداشت کرد، اینها را باید دید، اینها را باید فهمید.»

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هادی
Iran, Islamic Republic of
یادت باشه از بهترین کتابهایی هست که خواندم ای کاش در توانم بود تا برای تک تک خانواده های ایرانیان این کتاب را می خریدم تا همه بخوانند و ببینند که یک انسان می تواند هم مسلمان واقعی باشد هم دارای عشق پاک و زیبا باشد هم از کشور و دینش در اوج لذات دنیوی با شهادت خود دفاع نماید . و این کتاب بهترین الگوی زندگی برای یک دختر و پسر مسلمان می باشد
Iran, Islamic Republic of
دیروز 4 آذر در دختران دبیرستان اندیشه شهر لالجین از توابع استان همدان خودجوش یادواره شهید سیاهکالی رو برگزار کردند
250جلد از کتاب یادت باشه در مسجد بزرگ آقا شهر لالجین توزیع و مسابقه کتابخوانی برگزار شد.
لالجین شهر جهانی سفال هستش که در 18 کیلومتری شهر همدان قرار دارد.