چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

تداوم بارش‌های پراکنده در جنوب کشور

چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 698657
یک کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ادامه بارش‌های پراکنده در جنوب کشور خبر داد.
تداوم بارش‌های پراکنده در جنوب کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی روز چهارشنبه گفت: امشب جنوب استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، جنوب شرق استان بوشهر و برخی نقاط استان هرمزگان رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق و وزش باد را دارند.

وی ادامه داد: پنجشنبه و جمعه این شرایط علاوه بر مناطق ذکر شده در دامنه‌های زاگرس جنوبی در استان‌هایی مانند کهگیلویه و بویر احمد و غرب استان فارس نیز رخ می‌دهد.
به گفته گودرزی، شنبه اغلب مناطق کشور جوی آرام و آسمانی آفتابی دارند اما یکشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی بخش‌های شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد روی می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور افزود: برای سه روز آینده همچنان وزش باد شدید در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وجود دارد. علاوه بر زابل در شرق یزد، شرق کرمان و برخی نقاط خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی پدیده باد و گرد و خاک را داریم.

گودرزی در مورد آسمان پایتخت نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف و آفتابی است؛ کمینه دمای پایتخت امروز صبح ۲۴ درجه سانتی گراد و بیشنیه دمای تهران به ۳۴ درجه سانتی گراد می‌رسد.

وی در مورد خنک ترین و گرم ترین مناطق کشور نیز گفت: امروز صبح اردبیل با ۷ درجه بالای صفر و بعد از آن شهرکرد با دمای ۸ درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین و اهواز دیروز با ۴۷ درجه سانتی گراد و خرم آباد با ۴۱ درجه سانتی گراد گرم ترین مناطق کشور بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *