چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۱
تحلیلگران صهیونیستی:

موشک‌های حزب‌الله اسرائیل را محاصره می‌کند

سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 696314
تحلیلگران صهیونیستی اذعان کردند که در جنگ آینده با لبنان، موشک های حزب الله سرزمین اشغالی را کاملا محاصره و نابود می کنند.
موشک‌های حزب‌الله اسرائیل را محاصره می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، تارنمای شبکه خبری "المنار" روز سه شنبه نوشت: رسانه های صهیونیستی با ارزیابی ابعاد مختلف از تقابل نظامی اسرائیل با حزب الله، بر قابلیت های تخریبی انبار موشکی گروه مقاومت تاکید کردند.

این شبکه خبری افزود: تحلیلگران اسرائیلی گفتند که "جبهه داخلی (یکی از نهادهای ارتش رژیم صهیونیستی)" از عهده مقابله با حملات موشکی که منجر به تخریب انبوه زیرساخت های رژیم اشغالگر می شود، بر نمی آید. آنها اشاره کردند که اسرائیل در جنگ آینده محاصره و فرودگاه ها و بنادر در سرزمینهای اشغالی هدف قرار خواهند گرفت.

تحلیلگران اضافه کردند که لبنانی ها استوارتر از اسرائیلی ها هستند که خدمات اساسی آنها مانند برق و اینترنت را در جنگ آینده بخاطر موشک های حزب الله از دست می دهند و همچنین سامانه های ضد موشکی صهیونیست ها قادر به مقابله با این تهدید نیستند.

توان موشکی حزب الله لبنان در سالهای اخیر به کابوسی برای مقامات رژیم صهیونیستی تبدیل شده و آنها بارها تاکید کرده اند که این رژیم قبل از هرگونه جنگ با لبنان باید هزار بار در این ارتباط تفکر کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر ازتروریست ها حمایت مالی، تسلیحاتی و آموزش می کند.