سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۲

آمریکا: برنامه هسته‌ای ایران، تلاش برای اخاذی است!

چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب: 693748
آمریکا در بیانیه ای خطاب به نشست اضطراری شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد: توسعه برنامه هسته‌ای ایران، تلاش برای اخاذی است!
آمریکا: برنامه هسته‌ای ایران، تلاش برای اخاذی است!
به گزارش جهان نيوز به نقل از رویترز، آمریکا امروز چهارشنبه در بیانیه ای خطاب به نشست اضطراری شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به درخواست این کشور درباره گام های اول و دوم برجامی ایران در حال برگزاری است، ادعا کرد: دلیل معقولی برای اینکه ایران برنامه هسته ای خود را توسعه دهد، وجود ندارد!

در بیانیه آمریکا در این خصوص ادعا شده است: توسعه برنامه هسته‌ای ایران، تلاشی برای اخاذی از جامعه بین‌الملل است! از ایران می خواهیم تا گام های هسته ای اخیر خود را به عقب برگردانده و هر گونه برنامه برای پیشرفت بیشتر در آینده را تسهیل کند.

بیانیه مذکور در اقدامی عوام فریبانه ادامه می دهد: آمریکا شفاف اعلام کرده است که آماده مذاکره بدون پیش شرط با ایران است؛ همچنین امکان عادی‌سازی کامل روابط با ایران را نیز پیشنهاد می دهیم!

این در حالیست که آمریکا بیش از یک سال پیش به صورت یکجانبه قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت را نقض کرد و از توافق هسته ای بین المللی با ایران نیز خارج شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
خب اگه راست ميگيد جواب اين غلط اضافه رو بديد، جى ميشه شما هم احساس مسوليت كنيد و در مقابل چنين چرندياتى مقاله مستندى بنويسيد و بديد ترجمه كنند ؟!
جواد
ترامپ : توسعه برنامه هسته‌ای ایران، تلاش برای اخاذی است!
جناب ترامپ بپا یک وقت گاو شیرده برای جمهوری اسلامی نشوی که آن وقت جه کیف می دهد این دوشیدن