جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۲
۸

طرح ماری آنتوآنتی برای خانه دار شدن جوانان

سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 692636
یکی از روزنامه نگاران از طرح وام تسهیلات مسکن انتقاد کرد و آنرا طرح ماری آنتوآنتی خواند. وزیر راه و شهرسازی درباره اعطای این وام به مستاجران بیان کرده بود: «وزارت راه وشهرسازی تلاش کرده است که تسهیلات بانکی در حوزه ساخت مسکن قابل انتقال به خریدار باشد و هفته آینده مصوبه ای تکمیلی خواهیم داشت که اگر زوجی تا پنج میلیون تومان توانایی بازپرداخت وام مسکن در ماه را داشته باشد، بتواند در قالب توافق سه جانبه بین بانک، سازنده و خریدار بیشتر از ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن از بانک دریافت کند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شايد آخوندي مستاجران را بيمه كرده و گفته :
همشون بيمه اند مشكلي نيست !!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
...
Turkey
الان همه تو آرزوی یکی واحد مسکن مهر مزخرف مانده اند
Iran, Islamic Republic of
اگه مسکن مهر مزخرفه مسکن اجتماعی آرزو کن
علی
Iran, Islamic Republic of
مثل همین حرف را هم مظفرالدین شاه قاجار زده بود. روزی با کالسکه در خیابانهای تهران می گشت که متوجه شد جلوی یک نانوایی بسیار شلوغ است. به صدر اعظم خود گفت چه خبر است؟ او هم گفت اعلیحضرتا قحطی گندم شده، نان گیر مردم نمی آید. مظفرالدین شاه هم گفت عجب مردم احمقی هستند، خب نان که گیر نمیاد، نان خامه ای که هست، می تونند بخورند!!
Greece
...
ممد
United States
تنها طرح موفق مسکن در ۴۰ سال گذشته طرح سازمان زمین شهری و واگذاری زمینهای جدید به مردم بود ...
جواد
بنده بعد از 25 سال سابقه حدود سه میلیون حقوق می گیرم زوج جوان اقساط 5میلیونی این یعنی فقط حرف زدن و لاف زدن نه قصد باز کردن گره.
موفق باشید