جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۵
۱۱

کارمند جاسوس وزارت دفاع اعدام شد +جزئیات

شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب: 691399
حکم اعدام کارمند قراردادی سابق وزارت دفاع به جرم جاسوسی برای دولت آمریکا به مرحله اجرا درآمد.
کارمند جاسوس وزارت دفاع اعدام شد +جزئیات
به گزارش جهان نيوز،  جلال حاجی زوار کارمند قراردادی سازمان هوافضای وزارت دفاع که برای سازمان سیا و دولت آمریکا جاسوسی می‌کرد توسط سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع شناسایی و تحت تعقیب دادسرای نظامی تهران قرار می‌گیرد.

متهم که در سال 1389 از خدمت منفک شده، در جریان تحقیقات، صریحاً اتهام جاسوسی برای سازمان سیا را در قبال دریافت پول پذیرفته و اسناد و مدارک و تجهیزات جاسوسی نیز از منزل وی کشف و ضبط شده است.

پرونده نامبرده پس از تکمیل تحقیقات در دادسرای نظامی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال و دادگاه نظامی یک تهران پس از برگزاری جلسات متعدد، بر اساس اسناد، مدارک و شواهد موجود همچنین اعترافات متهم، وی را مجرم شناخته و به مجازات اعدام محکوم می نماید.

حکم صادره به تأیید دیوان عالی کشور رسیده و پس از طی تشریفات قانونی، حکم اعدام این عنصر خائن در محل زندان رجایی شهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

این پرونده با رعایت کامل موازین قانونی و کلیه حقوق دفاعی در مرحله تحقیق، صدور و اجرای حکم رسیدگی شده و وکیل مدافع متهم در کلیه مراحل دادرسی در دادسرا و دادگاه حضور داشته است.

به گزارش فارس، همچنین همسر سابق وی نیز به جرم مشارکت در جاسوسی به تحمل 15 سال حبس محکوم که رأی صادره به تأیید دیوان عالی کشور رسیده و در حال تحمل کیفر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عادل
Iran, Islamic Republic of
....
United Arab Emirates
از اینا تو به اصطلاح آقا زاده ها خیلین. پیداشون کنید این خائنین را و به سزای خیانتشون برسانید.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
United States
کی نوبت به دیگران میرسه؟
mohsen
Iran, Islamic Republic of
لعنت ابدی بر همه خائنان به مردم و دین و میهن ایران زمین
Iran, Islamic Republic of
مفسدین اقتصادی هم زودتر اعدام شوند مثل این جاسوسان دل مردم زودتر خنک می شود تا اعدام این خائنین این مملکت
عمار
Iran, Islamic Republic of
-شیطان به خداوند وعده کرد بسیاری را گمراه کند وراهی جهنم کند!!
-اکنون نیز این عاقبت درانتظار کسانی است که دل درگرو شیطان دارند.
-به امید روزی که غربالگری صورت بگیرد وهمه مسئولین فقط خادم ملت ایران باشند نه خادم دشمن.که آنروز روز سرفرازی ما در جهان خواهد بود.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چرا همه اعدام ها مخفی هستند؟
قبلا جرثقیل می آوردند تو خیابون برای دار مجازات

اینطوری باورپذیر نیست. نه اعدام را کسی دیده و نه عکس و فیلمی از اعدام این مفسیدن درز میکنه و این بسیار بد است و مردم را بدبین میکند.
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم با اقتدار آقای رئیسی، به زودی خاک پاک و مقدس ایران از لوث وجود همه جاسوسان مزدور، مفسدین فی الارض، مفسدین اقتصادی کلان، مسئولانی که خیانت کرده اند، نفوذی های مزدور و امثالهم پاک شود.
علی اکبری باصری
Iran, Islamic Republic of
خداوند متعال لعنت کند بر کسانی که راضی باشند که بر کشورش و وطنش خیانت کند و انشاءالله خداوند رهبر معظم را طول عمر و سلامتی وتندرستی عطا نماید ..