شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۱
۱۲

قاتل امام‌جمعه کازرون دستگیر شد

چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 688343
فرمانده ناجا در فارس از دستگیری عامل شهادت حجت‌الاسلام خرسند امام‌جمعه کازرون خبر داد.
قاتل امام‌جمعه کازرون دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس دقایقی پیش در گفت‌وگویی، از دستگیری قاتل حجت‌الاسلام محمد خرسند در محل مخفیگاهش خبر داد و اظهار داشت: با تلاش بی‌وقفه پلیس و مأموران انتظامی، متهم تنها چند ساعت پس از انجام این قتل شناسایی و دستگیر شد.

سردار احمدعلی گودرزی افزود: قاتل پس از حمله با ضربات چاقو در جلوی درب منزل حجت‌الاسلام خرسند، از محل وقوع جرم متواری شده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام‌جمعه کازرون سحرگاه امروز و پس از بازگشت از مراسم احیاء، در مقابل منزل خود توسط شخصی به‌نام «حمید درخشنده» مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان، بر اثر شدت جراحات وارده به ناحیه شکم، به فیض شهادت نائل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما راسخ
United States
قاتل با چه انگیزه ای ایشان را به شهادت رسانده است؟وقتی معلوم نمی کنند مسلمآ شایعات مختلف و فراوانی پیرامون آن منتشر می شود.وانگهی ؛ امام جمعه ی شهید در آن وقت از شب بی محافظ بوده اند؟وقتی یک طلبه ی ساده وعادی را در همدان مظلومانه به شهادت می رسانند ؛ آیا مسولین امر نبایستی برای حفظ جان افرادی مهمتر از این خیل یعنی ائمه ی جمعه و ...تمهیداتی بیندیشند؟
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اقا نیما من هم ناراحتم ایشان شهید شدن ولی این موضوع محافظ و اینخا را بی خیال شین.
Iran, Islamic Republic of
اکثر امام جمعه ها درشهرستانها بدون محافظ بوده وحتی برای تامین امورات زندگی خو شخصا به بازار می روند مثل من وشما واین خوبه ولی اگه این ضاربین در اسرع وقت مجازات شوند وبه سزای اعمال خود برسند دیگر دست به چنین کارهائی نمی زنن
Iran, Islamic Republic of
در دوران اصلاحات اعمال فرقه رجوی دارد تَکرار می شود
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
تا برخوردی با اشد مجازات نشود، این ترورها و نامنی ها باقیست.
باید بگونه ای برخورد شود که کسی جرات همچنین تصمیمی نگیرد.
Iran, Islamic Republic of
اول بايد امنيت اقتصادي در جامعه ايجاد نشود وگرنه داريم بسوي بلبشو ميرويم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
هر کدام جای خود
Iran, Islamic Republic of
اقا مهدي درسته ولي اولويت با امنيت اقتصاديست
Bulgaria
به نظر بنده این کشتن (اگر خصومت شخصی و خانوادگی نباشد باید بررسی دقیق شد)طراحی سرویس های خارجی است به این دلیل که اولا طوری جلوه شود که مردم کوچه بازار ازدست روحانیت خسته شده اند دوما اگر از طرف سازمانهای معاند این ترورها صورت بگیرد فرد به عنوان شهید محسوب شده و بار ارزشی پیدا می کند برای فرد ، خانواده و جامعه سوما اضطراب در جامعه و بین روحانیت و افراد ارزشی . در نهایت از سیستم های امنیتی درخواست می شود موضوع را دقیقا بررسی شود.
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
بنظر من اينچنين نيست چراكه بر نامه ريزي يك سرويس امنيتي به احتمال قوي توسط سيستم هوشيار اطلاعاتي ما كشف ميشود و اينگونه صورت نميگيرد لذا يك ناراضي اني بوده و همان زمان انفكر به ذهنش خطور كرده و اجرا نموده چراشو بايد پليس بگويد اينگونه تروريست ها گرگ هاي تنها ناميده ميشوند و بسيار خطرناك و غير قابل مهار مي باشند