پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

منوی سرآشپز مشهور برای ترامپ

چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 688327
یک سرآشپز مشهور سلبریتی‌ها با بیان اینکه "هر چه بخورید، همان می‌شوید" تاکید کرد چنانچه وظیفه تهیه منوی غذایی برای دونالد ترامپ به او محول شود، اندکی ایمان، مهاجران، ظرفیت و دموکراسی برای رئیس‌جمهوری آمریکا سرو خواهد کرد.
منوی سرآشپز مشهور برای ترامپ
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، پایگاه خبری هیل گزارش داد: خوزه آندرس، از سرآشپزهای سرشناس جهان به سوال کاربری که پرسیده بود حاضر است چه منویی برای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا تهیه کند، پاسخ داد.

او نوشت: "با کمال خوشنودی برای دونالد ترامپ، وعده‌های کوچکی با کمیت زیاد از عشق، احترام، روشن‌فکری، ایمان، مهاجران، ظرفیت، دموکراسی، کهنه‌سربازان، رویاپردازان، حقوق زنان، انسانیت، برابری و امید سرو می‌کنم. شما هر چه بخورید، همان می‌شوید."  

آندرس که از منتقدان ترامپ است، پیش از این هم از سرو غذاهای فرانسوی در ضیافت شام کاخ امپراتوری ژاپن به مناسبت سفر رئیس‌جمهوری آمریکا به توکیو انتقاد کرده بود. این آشپز نوشته بود: واقعا مایه تاسف است که ضیافت شام رسمی ژاپن به جای غذاهای سنتی امپراتوری ژاپن حاوی غذاهای فرانسوی بود.   

آندرس که اسپانیایی‌تبار است، از منتقدان سیاست‌های مهاجرتی کاخ سفید به شمار می‌رود. او در نطق سالانه ترامپ در ماه فوریه میهمان نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بود و تیشرتی با نوشته "مهاجران آمریکا را تغذیه می‌کنند" به تن داشت. او ماه ژانویه از ترامپ خواست تا از محل نگهداری مهاجران در مرز جنوبی آمریکا دیدن کند تا درک بهتری از شرایط آنجا داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *