پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱۴

جلسه انقلاب‌فرهنگی به ریاست لاریجانی +عکس

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب: 688232
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دفتر روحانی به ریاست لاریجانی برگزار شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Russian Federation
اخرش تشکیل شد!...به سلامتی...چه عجب!
Iran, Islamic Republic of
حدود 6 سال از ریاست جمهوری آقای روحانی می‌گذرد، تازه در این چند روز مشخص شد که آقای روحانی از پشت شیشه دودی خودرو نظرسنجی می‌کرده و از مشکلات مردم آگاهی می‌یافته و علاقه‌ای به شنیدن نظرسنجی‌های علمی معتبر نداشته است!
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی،‌ می‌دانید چرا در رسیدن به جواب صحیح نظرسنجی از میزان مشکلات مردم دچار خطا شده‌اید؟ شیشه‌های دودی خودروی شما بسیاری از رنگ‌ها را نشان نمی‌دهد، امیدوارم با کنار زدن شیشه‌های دودی و حضور در میان مردم به عمق فاجعه‌ اقتصادی که حاصل عملکرد تیم اقتصادی دولت شماست پی‌ ببرید.
Iran, Islamic Republic of
سفره‌های مرفهین همچنان پر است و سفره قشر متوسط کوچک‌تر از همیشه و قشر فقیر سفره‌اش نزدیک به جمع شدن و این موضوع را نمی‌توان از داخل خودرو دید بلکه باید سر سفره این اقشار مردم نشست.
Iran, Islamic Republic of
‌ دلیل بالا رفتن نرخ دلار نیمایی چیست؟ در حال حاضر نرخ این دلار از 8 هزار تومان به 11 هزار تومان رسیده و معلوم نیست چه می‌خواهد بشود. آیا دولت و دولتمردان برنامه‌ای برای مدیریت اقتصاد کشور ندارند؟
Iran, Islamic Republic of
چرا آموزش و پرورش در ابتدای ماه مبارک امتحانات را بررسی و آن‌هایی که تداخل با شب‌های احیا دارد را جابه‌جا نکرده که یک دفعه در بدو ورود به شب‌های احیا این کار را می‌کند تا شوک به دانش‌آموزان وارد شود چرا آن‌ها را در بلاتکلیفی قرار می‌دهد؟
Iran, Islamic Republic of
نوبت آخر پخش فیلم در سینمای ماندانا واقع در خیابان دماوند مصادف با گذشت پاسی از شب می‌باشد و خروج تماشاچیان از در پشت سینما موجب آزار همسایگان شده تا حدی که چند بار زد و خورد به وجود آمده و کار به شکایت انجامیده است. بنویسید مسئولان شهرداری و اداره اماکن نیروی انتظامی به داد ما همسایگان برسند.
Iran, Islamic Republic of
در منطقه 14 پاسدار گمنام میدان امام حسن مجتبی(ع) از پاسی از شب گذشته بساط جوجه‌کباب برقرار است و متاسفانه در ماه رمضان، گاهی تا چند دقیقه بعد از اذان صبح هم ادامه دارد و دود کباب فضا را پر کرده است در حالی که در چند قدمی این بساط هم کلانتری حضور دارد چرا با تظاهرکنندگان به روزه‌خواری برخورد نمی‌شود؟!
Iran, Islamic Republic of
بنا بود دولت به داد مستمری‌بگیران که زیر یک میلیون تومان حقوق می‌گیرند برسد. حقوق من بازنشسته 68 ساله به یک میلیون و 370 هزار تومان رسیده است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
ديگه خيالت راحت شد عمو عزت ؟!
حالا ببينيم چه گلى ميزنى سر ملت !
Iran, Islamic Republic of
الان اینکه روحانی نمیاد جلسات شورا رو تشکیل بده اسمش قهر کردن نیست که احیانا؟
Iran, Islamic Republic of
جلسه در دفتر روحانی به ریاست لاریجانی!
United Arab Emirates
اونیکه میخواست بقیه رو حذف کنه خودش حذف شد ضرغامی و ازغدی برنده شدن