سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۱

انهدام سکو‌های موشکی تروریست‌ها در حماه

شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب: 687826
ارتش سوریه در واکنش به ادامه حملات و تجاوزات تروریست‌ها و نقض توافق منطقه کاهش تنش، سکوهای موشکی تروریست‌ها در ریف حماه و ادلب واقع در شمال غربی این کشور را منهدم کرد.
انهدام سکو‌های موشکی تروریست‌ها در حماه
به گزارش جهان نيوز، یگان‌های ارتش سوریه به نقض توافق منطقه کاهش تنش از سوی گروه‌های تروریستی واکنش نشان دادند و خسارت‌های سنگینی را به تروریست‌های مستقر در حومه شمالی حماه و حومه جنوبی ادلب وارد کردند.

نیروهای ارتش با انجام عملیات متمرکز در محورهای تحرکات گروه‌های تروریستی وابسته به «جبهه النصره» در شهرک‌های «اللطامنه»، «کفرزیتا» و «الهبیط» واقع در حومه‌های شمالی حماه و جنوبی ادلب، سکوهای موشکی آنها را هدف قرار دادند.

خبرگزاری سانا در این رابطه گزارش داد که عملیات ارتش سوریه به کشته و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها و انهدام اسلحه، تجهیزات، سکوهای موشکی و تسلیحات آنها منجر شد.

همزمان، گروه‌های تروریستی روز شنبه چند راکت به مناطق مسکونی و منازل غیرنظامیان در شهر «السقلیبه» و شهرک «عین الکروم» در حومه شمالی حماه شلیک کردند که در پی آن، خسارات گسترده‌ای به اموال عمومی و خصوصی و زیرساخت‌ها وارد شد.

حملات راکتی تروریست‌ها به مناطقی در ریف شمال غربی حماه به تخریب منازل مسکونی و آتش‌سوزی محصولات کشاورزی منجر شد

نیروهای ارتش، دیروز جمعه نیز مخفیگاه ها و خودروهای تروریست‌های «جبهه النصره» را در «خان شیخون»، الهبیط، «احراش قریه عابدین»، حومه «حاس» و «کفرنبل» در حومه ادلب هدف قرار دادند و شماری از تروریست های جبهه النصره را در «قسطون»، «المغیر»، اطراف «کفرنبوده» و «الصیاد» در حومه شمالی حماه از پای درآوردند.

نیروهای ارتش سوریه و متحدان آن از 16 اردیبهشت ماه گذشته عملیات پاکسازی شمال و شمال غربی حماه را که در مجاورت جنوب استان ادلب قرار دارد، آغاز کردند.

نیروهای سوری طی چند روز گذشته موفق شدند شهرک‌ها و مناطقی مانند «قلعه المضیق و کفرنبوده» را آزاد کنند که از مقرهای مهم ارتباطی گروه‌های تروریستی «جبهة النصره و جیش العزه» در حماه به شمار می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا درانفجارهای تروریستی درافغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و... دست دارد.
هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با تروریسم، القاعده، طالبان و داعش وجود ندارد.
ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با تروریسم، القاعده و طالبان مقابله می کند.