دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

گلوله باران مراکز النصره در ادلب و حماه

پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 685601
نیروهای ارتش سوریه روز پنجشنبه مراکز تروریست های وابسته به جبهه النصره را در اطراف استان ادلب و حماه در شمال غرب این کشور گلوله باران کرد.
گلوله باران مراکز النصره در ادلب و حماه
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، خبرگزاری سوریه (سانا) گزارش داد: در جریان این گلوله باران مخفیگاه های تروریست های جبهه النصره در شهرک های الهبیط و قلعه المضیق در حومه های حماه و ادلب منهدم شد.

گلوله باران این مناطق که در شمار مناطق کاهش تنش در این منطقه است به دنبال نقض مکرر توافق برای ایجاد این مناطق از سوی تروریست ها صورت می گیرد.

بر پایه این گزارش در جریان این گلوله باران ها ضمن وارد شدن ضربات سهمگین به تجهیزات و استحکامات تروریست ها شماری از آنان نیز کشته و یا مجروح شده اند.

در روزهای گذشته از طریق قلعه المضیق پایگاه حمیمیم روسیه در غرب سوریه مورد حمله موشکی تروریست ها قرار گرفته بود.

روسیه نیز اعلام کرد که مشخصات محل های شلیک موشک شناسایی شده و همراه با ارتش سوریه و نیروی هوایی روسیه این مناطق بمباران شده اند.

در یک هفته گذشته بیش از سه بار پایگاه روسیه در حمیمیم مورد حمله موشکی تروریست ها واقع شده است .

نیروی هوایی روسیه در روزهای اخیر ضمن شناسایی مراکز تجمع تروریست ها در استان ادلب اقدام به بمباران آنها و انبارهای مهمات تروریست ها کرده است.

برخی این اقدامات را مقدمه ای برای آزادی استان ادلب می دانند که در سال های اخیر در اختیار تروریست هایی از 60 کشور جهان قرار دارد و مورد حمایت برخی از کشورهای عربی و همسایه سوریه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *